Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen kjeder seg🤣 

Og det han sier er jo «du er kjedelig»..

Dette ender ikke bra! Spent på fortsettelsen. Blir det tatovering på deg? 

Synes tatoveringer er dritstygt. Ødelegger den fantastisk pene kvinnekroppen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (7 timer siden):

Det er helt naturlig at fyren blir kåt av å møte yngre damer når han må komme hjem til en gammel. Her er det tydelig at mannen er dedikert til TS siden han kommer hjem og vil få det ut med henne. 

Men han trenger jo ikke være så innmari åpenbar om det. Det er avtennende for de fleste kvinner at mannen kommer hjem og har kåtet seg opp på andre..Helt naturlig at TS mister lysten da.

Anonymkode: 4e115...770

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Tauriela skrev (20 timer siden):

Ok, overskriften sier vel sitt 😂

Saken er slik: mannen min går til behandling hos ei ung dame. Han snakker stadig om dama med stjerner i øya, noe jeg egentlig bare har tenkt var litt komisk, at han har en liten crush.

Men så begynte jeg å merke at han var så kåt de dagene han hadde vært i behandling. I tillegg hvisket han til meg forrige gang vi hadde sex at han ønsker at jeg får meg tatovering. Dette også kvelden etter at han hadde vært i behandlig. Ble veldig overrasket, for har aldri hørt noe snakk om det før. Gjett hvem som har masse tatoveringer på armen a..?

Så nå er greia, at jeg kjenner jeg blir så forbanna på han for dette. Jeg tenker det er lurt av meg å bare la dette ligge og ikke ta det opp med mannen, men jeg blir jo så forbanna 🙈 Hvordan skal jeg håndtere den forbanna følelsen min overfor mannen min? Den gjør at jeg har ekstremt lite lyst på han

Fullstendig patetisk og frastøtende. Ta det opp med han og sett skapet der det skal stå. Hadde satt han i gapestokken.

Anonymkode: 58a23...fa0

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Saken er slik: mannen min går til behandling hos ei ung dame. Han snakker stadig om dama med stjerner i øya, noe jeg egentlig bare har tenkt var litt komisk, at han har en liten crush.

Men så begynte jeg å merke at han var så kåt de dagene han hadde vært i behandling. I tillegg hvisket han til meg forrige gang vi hadde sex at han ønsker at jeg får meg tatovering. Dette også kvelden etter at han hadde vært i behandlig. Ble veldig overrasket, for har aldri hørt noe snakk om det før. Gjett hvem som har masse tatoveringer på armen a..?

Så nå er greia, at jeg kjenner jeg blir så forbanna på han for dette. Jeg tenker det er lurt av meg å bare la dette ligge og ikke ta det opp med mannen, men jeg blir jo så forbanna 🙈 Hvordan skal jeg håndtere den forbanna følelsen min overfor mannen min? Den gjør at jeg har ekstremt lite lyst på han

Dette er bare masse antagelser som du ikke vet om stemmer. Sier litt om deres kommunikasjon når du drar slike konklusjoner uten å høre hva han tenker om dine mistanker. Hvis du faktisk går rundt å er gretten på han uten å prate med han om hvorfor, så er du en veldig dårlig kjæreste 

Anonymkode: 2bb9c...c73

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har crush på legen IVF-legen vår! Men jeg holder virkelig ikke på som din mann likevel. Han virker faktisk forelska, og han er respektløs mot deg. Jeg elsker min mann, og behandler han med respekt. 

Anonymkode: db9b6...d80

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette er bare masse antagelser som du ikke vet om stemmer. Sier litt om deres kommunikasjon når du drar slike konklusjoner uten å høre hva han tenker om dine mistanker. Hvis du faktisk går rundt å er gretten på han uten å prate med han om hvorfor, så er du en veldig dårlig kjæreste 

Ja, det har jeg også tenkt på.. samtidig vet jeg at han kommer til å nekte, for sånn er han. Så det er ikke så lett å få en åpen kommunikasjon med han, desverre. Hadde jeg visst at vi kunne snakke om dette ordentlig, så hadde jeg nok allerede gjort det. Det er uansett veldig påfallende å komme hjem å være kåt hver gang man har vært i behandling. Det er ikke likt han 🙈 + det å foreslå tatoveringer mens vi har oss, ETTER å ha vært hos henne.

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
Tauriela skrev (1 minutt siden):

Ja, det har jeg også tenkt på.. samtidig vet jeg at han kommer til å nekte, for sånn er han. Så det er ikke så lett å få en åpen kommunikasjon med han, desverre. Hadde jeg visst at vi kunne snakke om dette ordentlig, så hadde jeg nok allerede gjort det. Det er uansett veldig påfallende å komme hjem å være kåt hver gang man har vært i behandling. Det er ikke likt han 🙈 + det å foreslå tatoveringer mens vi har oss, ETTER å ha vært hos henne.

Påfallende kanskje, men å bare anta som du gjør kommer det lite godt ut av. Måten du skriver på, så virker det som du har vært gretten pga mistankene, også velger du å fore de mistankene uten kommunikasjon, og bare gå rundt gretten uten at han fårstår hvorfor? Da varer ikke dette forholdet lenge 

Det kan være at du har helt rett, men din løsning på denne situasjonen kommer til å ende dårlig, enten du har rett eller ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Påfallende kanskje, men å bare anta som du gjør kommer det lite godt ut av. Måten du skriver på, så virker det som du har vært gretten pga mistankene, også velger du å fore de mistankene uten kommunikasjon, og bare gå rundt gretten uten at han fårstår hvorfor? Da varer ikke dette forholdet lenge 

Det kan være at du har helt rett, men din løsning på denne situasjonen kommer til å ende dårlig, enten du har rett eller ikke

Da tror jeg det er du som konkluderer for fort. Inni meg er jeg dritforbanna. Men han aner absolutt ingenting. Jeg oppfører meg helt vanlig her hjemme. Vi har vært på handletur sammen idag feks, og alt er som vanlig. Men det brenner inni meg etter å si noe.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

+ at hvis jeg tar det opp nå så kommer jeg til å føle at jeg ødelegger en behandling som han trenger. Derfor er det ikke bare å ta det opp, jeg må vente til han er ferdig med behandlingen. Så den avgjørelsen om å ikke ta det opp her og nå, er faktisk for å prøve å ta hensyn til HAN.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene...er dette seriøst? Hadde dumpet denne nissen i dag. 😱

Anonymkode: 1ec0a...ea1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja du sier noe... Jeg vet jo jeg er lett å "kue" og sliter med selvrespekt, av sammensatte årsaker. Samtidig så tenker jeg jo at gjennom et langt ekteskap så må man kanskje regne med perioder hvor begge parter kan bli betatt av andre, men fortsatt velge å holde seg til sin partner. Var litt derfor jeg lagde innlegget, for å høre hva andre tenker. Vanskelig å avgjøre for meg selv her om det er noe man bare kan la ligge og så vil det jo gå over. Eller om man skal ta det opp.

Selvfølgelig kan man bli betatt, men det avslører man ikke for partner.

Jeg et så smålig at jeg hadde sagt noe om at behandlere nok synes at deres pasienter er de minst sexy folkene de vet om.

Anonymkode: 99e22...363

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kjære vene...er dette seriøst? Hadde dumpet denne nissen i dag. 😱

Anonymkode: 1ec0a...ea1

Selv om mannen nekter for at det er sånn det henger sammen?

• Liker 1
Skrevet
Tauriela skrev (6 timer siden):

Selv om mannen nekter for at det er sånn det henger sammen?

De nekter alltid..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I ett forhold har man ett ansvar, og hvis man merker at man faller for noen (fysisk eller psykisk), må man bryte denne kontakten så langt det lar seg gjøre. Din mann burde bytte terapaut, og det burde han gjort helt på eget iniativ. Denne oppførselen er ikke ok

Anonymkode: c8cba...c91

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt ok at man blir betatt av andre. Men man viser det ikke så åpenlyst som han her gjør. Snakker mye om denne unge damen, med stjerner i øya. Er ekstra kåt når han har vært med henne. Og så prøver å få deg til å være mer som henne. Hadde blitt null sex fra meg, og spesielt på de dagene. Og jeg elsker tatoveringer, har flere. Men det skal du aldri få for andres skyld. Det må tenkes nøye igjennom. Og kun tas dersom du virkelig ønsker det selv

• Liker 1
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet (endret)

Oppdateringen her er at jeg valgte å ta det opp med han likevel. Han blånekter og er så lei seg og skuffa over med  for at jeg ikke tror på han. Samtidig klarte han å forsnakke seg, på en sånn måte at jeg forstod at han løy.

Så da må jeg velge å la dette gå eller å forlate mannen jeg har levd hele mitt voksne liv sammen med pga en dritt ting som dette her. Jeg visste det jo, at han aldri aldri skulle innrømme dette.

Endret av Tauriela
  • Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 16.15):

Ja sånne ting skjer, men å prøve å få partneren sin til å ligne på crushet er ikke greit.

Anonymkode: 653ac...523

Dette er en ting men måten han ikke klarer å  beherske dette crushet sitt framstår som latterlig for meg. 
Som et barn. 

AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (På 15.5.2025 den 9.43):

Det er helt naturlig at fyren blir kåt av å møte yngre damer når han må komme hjem til en gammel. Her er det tydelig at mannen er dedikert til TS siden han kommer hjem og vil få det ut med henne. 

Det er helt naturlig at kvinner blir kåt av yngre menn også når man må komme hjem til en gammel.

Har man vett i hodet så prøver man ikke å få dama si til å ligne på crushet. 

AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 13.01):

Med mindre du har en impotent mann så blir han kåt av attraktive unge jenter. Selv de som påstår de bare er tiltrukket av kona får ståkuk av deilige jenter. De bare vil være moralister og ikke innrømme det.

Hva er egentlig problemet? Får han ikke lov å synes det finnes mer fysisk attraktive kvinner enn deg?

Anonymkode: 94a42...abf

Du later som du ikke forstår, eller er du rett og slett dum?

Alle kan bli forelsket i andre ja. Det skjer både kvinner og menn. Ikke alltid den de forelsker seg i er penere enn partneren heller.  Hvorfor antar så mange at den andre er yngre og penere hver gang? Noen ganger yngre og penere, noen ganger yngre men ikke spesielt pen i det hele tatt. Noen ganger på samme alder eller eldre og penere, eller på samme alder eller eldre og ikke noe spesielt i det hele tatt. 

Abraham skrev (På 15.5.2025 den 17.20):

Du får snakke for deg selv og ikke forsøke å generalisere på vegne av andre. Jeg er ikke impotent, men blir slett ikke kåt av unge damer. Jeg får heller ikke ståkuk av deilige damer på ,min egen alder selv om jeg godt kan observere at noen ser veldig bra ut. Jeg knytter seksualiteten min til dama mi og opplever ikke det som noen tvangstrøye i hele tatt, heller tvert i mot. 

Jeg har aldri tvilt på at det finnes menn som deg, selv om noen menn skal dra andre menn på samme idiot nivå som dem selv. 

Abraham skrev (På 15.5.2025 den 17.26):

Bra det ikke kun er meg som tenker sånn. Jeg synes det er rart at så mange trives med å "se på menyen" ute blant andre, for deretter å "være flinke" og dra hjem og ha sex med partneren. Jeg ville synes det var rart å ha sex med dama hvis jeg hadde hodet mitt et annet sted, og det ikke var dama mi som hadde gjort meg kåt. 

Helt enig! Sex er veldig intimt og mellom to personer. De fleste hadde mistet sexlysten hvis de visste at deres kjære tenkte på en annen mens de har samleie. 

Anonymkode: 90c75...71d

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 17.54):

TS har ikke gjort noe galt. Mannen har.

Det er ikke kvinners ansvar å sørge for at menn oppfører seg pent. Det er menns ansvar.

Tauriela skrev (4 timer siden):

Oppdateringen her er at jeg valgte å ta det opp med han likevel. Han blånekter og er så lei seg og skuffa over med  for at jeg ikke tror på han. Samtidig klarte han å forsnakke seg, på en sånn måte at jeg forstod at han løy.

Så da må jeg velge å la dette gå eller å forlate mannen jeg har levd hele mitt voksne liv sammen med pga en dritt ting som dette her. Jeg visste det jo, at han aldri aldri skulle innrømme dette.

Det er bra du sa noe, hvis du ikke hadde gjort det hadde usikkerheten og tvilen plaget deg i lang tid, og det hadde på sikt trolig gått ut over forholdet på en eller annen måte uansett.

Det at han lyver og ikke innrømmer at han er tiltrukket av denne jenta er urovekkende. Hvis dette hadde dreier seg om et (relativt) uskyldig "crush", hvor han ikke hadde planer om å gjøre noe med det, burde det ikke vært noe problem for han å innrømme det. Det er godt mulig han faktisk planla å være utro - eller har vært det allerede.

Forsøk å snakke med han igjen, og forklar hvor alvorlig løgnen hans faktisk er? Hvis han reagerer med sinne og mer løgn, er han muligens ikke så fantastisk som du trodde.

Anonymkode: af99e...c17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (20 timer siden):

De nekter alltid..

Enig. Kjæresten min har et motto som er "benekt absolutt alt med mindre det foreligger faktiske fellende bevis". 

Heldigvis er han ikke av den løgnaktige og utro typen, ellers hadde jeg virkelig tatt det der som et megarødt flagg. 

Anonymkode: 26634...5b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...