Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er å bli betatt av andre, det skjer alle mennesker uansett hvordan du vrenger og vrir på det. De som mener noe annet, lyver.

MEN å bli så betatt at man ønsker å endre partneren sin mer mot personen man er betatt av er jo helt kronidiotisk spør du meg! Jeg er betatt av noen få film skuespillere, jeg ber ikke samboeren min om å bli mer som dem. Ærlig talt.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanlig å bli betatt av behandleren sin.

Les litt om det.

Det går over, men skjønner at det er kjipt ❤️

Hvis du merker mer burde dere ta en prat om det.

Da kan du si at det er en vanlig ting som kan skje når man er i en sårbar situasjon.

Anonymkode: 5518b...437

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er så fantastisk kg. ;) Så fort mannen har blitt betatt av noen så må altså kvinnen i forholdet gå. Hvis ikke er hun veik, hun blir sveket og det er ikke måte på. ;) Jeg håper ikke ts lar seg overbevise noe som helst for for mange av de som svarer her har tydeligvis ingen som helst livserfaring.

Til ts, slike ting skjer. Du kommer sikkert til å komme ut for noen som gir deg følelser her og der. Det er helt i orden så lenge du ikke følger det opp med handlinger. At mannen din bli kåt på en dame er slik som skjer. Du fikk jo gleden av den kåtheten uansett. Det eneste jeg vil advare mot her er tatoveringer, men det er bare en personlig preferanse.

Anonymkode: 4c5c8...0fe

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor skal du la dette ligge? Han er respektløs som tar dette med seg inn på soverommet, i deres sexliv. Jeg hadde mistet all lyst, og egentlig en del tro på en felles fremtid. 

Anonymkode: fa963...f64

Det er helt naturlig at fyren blir kåt av å møte yngre damer når han må komme hjem til en gammel. Her er det tydelig at mannen er dedikert til TS siden han kommer hjem og vil få det ut med henne. 

• Liker 1
Skrevet

Man må jo regne med at begge for et par alvorlige crush gjennom et langt samliv.

Mannen her er jo relativt åpen på det, og det kan jo tolkes som at dette er noe som skjer for første gamg.

Forstår at dette er vanskelig for deg, TS, men forsøk å møte hans (klumsete) åpenhet. Hva vil skje den dagen du får et crush? Hvordan vil du reagere og hvordan vil du bli møtt?

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

For en barnslig fyr!

Anonymkode: 520c9...bb5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne 40 år, og synes ikke uttrykket å se på menyen ute er ok så lenge man spiser hjemme er en grei holdning. 

Menn som tenker slik er ikke kompatibel med meg. 

Nå kommer det helt an på behandlingen, men det er ikke et ukjent fenomen å tro man har følelser for terapeuten sin eller tro man er forelsket. Til og med kan noen tro at terapeuten bryr seg om de ut over relasjonen som pasient. 

Mannen din har et ansvar for å skifte terapeut, og burde nok gå til en mann. 

Jeg forstår ikke helt innleggene dine ts, om du ler ting bort eller hva. Synes personlig dette du beskriver er helt grenseoverskridende og ikke noe jeg hadde latt gå. Jeg hadde tatt opp min observasjon, vært tydelig på at det gjør jeg mister lysten på han både seksuelt og som partner, og sagt jeg har en klar forventning om at han ordnet situasjonen asap.

Hadde også vært veldig tydelig på at det er ingenting galt med sexlysten min, den skal jeg ivareta, men det som forsvinner er lysten på han spesifikt. 

Hadde dette vært meg ville jeg avsluttet, rett og slett fordi dette er en type mann som ikke er interessant for meg.

Anonymkode: 94635...253

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Denne tråden er så fantastisk kg. ;) Så fort mannen har blitt betatt av noen så må altså kvinnen i forholdet gå. Hvis ikke er hun veik, hun blir sveket og det er ikke måte på. ;) Jeg håper ikke ts lar seg overbevise noe som helst for for mange av de som svarer her har tydeligvis ingen som helst livserfaring.

Til ts, slike ting skjer. Du kommer sikkert til å komme ut for noen som gir deg følelser her og der. Det er helt i orden så lenge du ikke følger det opp med handlinger. At mannen din bli kåt på en dame er slik som skjer. Du fikk jo gleden av den kåtheten uansett. Det eneste jeg vil advare mot her er tatoveringer, men det er bare en personlig preferanse.

Det er sånn jeg virkelig prøver å tenke! Samtidig så merker jeg jo hvor forbanna jeg blir av det. Så prøver jeg å vurdere oppi alt: skal jeg svelge denne kamelen uten å ikke det hele tatt ta opp med han hvordan jeg føler det? Og hva tråkker jeg uti hvis jeg tar det opp. Jeg kjenner mannen min såpass godt at jeg vet han kommer til å blånekte og få det til at jeg er kokko som tenker slik

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er kvinne 40 år, og synes ikke uttrykket å se på menyen ute er ok så lenge man spiser hjemme er en grei holdning. 

Nå kommer det helt an på behandlingen, men det er ikke et ukjent fenomen å tro man har følelser for terapeuten sin eller tro man er forelsket. Til og med kan noen tro at terapeuten bryr seg om de ut over relasjonen som pasient. 

Jeg forstår ikke helt innleggene dine ts, om du ler ting bort eller hva. Synes personlig dette du beskriver er helt grenseoverskridende og ikke noe jeg hadde latt gå. Jeg hadde tatt opp min observasjon, vært tydelig på at det gjør jeg mister lysten på han både seksuelt og som partner, og sagt jeg har en klar forventning om at han ordnet situasjonen asap.

Hadde også vært veldig tydelig på at det er ingenting galt med sexlysten min, den skal jeg ivareta, men det som forsvinner er lysten på han spesifikt. 

Hadde dette vært meg ville jeg avsluttet, rett og slett fordi dette er en type mann som ikke er interessant for meg.

Jeg prøver nok veldig hardt å le det bort. Allikevel er jeg så opprørt av det. Takk for at du delte ditt synspunkt.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ser jo hvor forskjellige svar som kommer. Og så tenker jeg at er jo nettopp fordi vi er så forskjellige mennesker. Jeg tror på bakgrunn at det at jeg skal kjenne på magefølelsen, og ta det opp med han uten å være anklagende. Når jeg mister lysten på han, så er det kanskje lurt.

Det vanskelige blir å vente til han er ferdig med den mest kritiske delen av behandlingen som er ferdig i slutten av neste uke.. Så for å ikke få på meg å ødelegge for han, så tror jeg kanskje jeg biter det i meg til etter det...

Takk for alle innspill! Tar gjerne imot flere også!

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har en impotent mann så blir han kåt av attraktive unge jenter. Selv de som påstår de bare er tiltrukket av kona får ståkuk av deilige jenter. De bare vil være moralister og ikke innrømme det.

Hva er egentlig problemet? Får han ikke lov å synes det finnes mer fysisk attraktive kvinner enn deg?

Anonymkode: 94a42...abf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tldr; du er en usikker kvinne

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Usikker?

Er vel heller det at jeg er trygg på meg selv. Kjenner meg selv godt. Vet hva jeg vil ha i en partner, og går for det. 

Har ikke behov for å være med noen bare for å være med noen. 

Gidder ikke presse foten ned i en sko som ikke passer og lide meg gjennom gnagesår. 

Da er jeg lykkelig alene til jeg finner noen som passer meg. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er usikker. Det må være lov å fantasere litt.

Anonymkode: fa03a...b1b

Skrevet

Med mindre du har en impotent mann så blir han kåt av attraktive unge jenter. Selv de som påstår de bare er tiltrukket av kona får ståkuk av deilige jenter. De bare vil være moralister og ikke innrømme det.

Hva er egentlig problemet? Får han ikke lov å synes det finnes mer fysisk attraktive kvinner enn deg?

Hvis du leste det opprinnelige innlegget ordentlig, så ser du at jeg ikke syns det at han hadde en crush på behandleren sin som så veldig big deal. Så jo, såklart får han lov til det.

Så spør du videre hva problemet  er. Problemet er at jeg syns det er over en grense når han er så tydelig kåt og fantaserer så mye om en person at han vil at JEG skal se mer ut som henne, og at da mister jeg lyst på å ha sex med mannen min. Og hvordan da gå frem, når jeg jo faktisk reagerer som jeg gjør. Han har lov å bli kåt på andre, likeså har jeg lov å bli forbanna når han drar det med seg i sengen vår.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Annonse
Skrevet

Hiver meg på denne, slev om det ikke var meg du svarte.

Det trenger ikke alltid handle om usikkerhet, bare fordi man tenker forskjellig!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tauriela skrev (18 timer siden):

Jeg tenker det er lurt av meg å bare la dette ligge og ikke ta det opp med mannen

Nei dette er ikke lurt å bare la ligge. Her trenger han et spark i ræva og en reality-sjekk. 

Han oppfører seg som en unge

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja sånne ting skjer, men å prøve å få partneren sin til å ligne på crushet er ikke greit.

Anonymkode: 653ac...523

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du får snakke for deg selv og ikke forsøke å generalisere på vegne av andre. Jeg er ikke impotent, men blir slett ikke kåt av unge damer. Jeg får heller ikke ståkuk av deilige damer på ,min egen alder selv om jeg godt kan observere at noen ser veldig bra ut. Jeg knytter seksualiteten min til dama mi og opplever ikke det som noen tvangstrøye i hele tatt, heller tvert i mot. 

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bra det ikke kun er meg som tenker sånn. Jeg synes det er rart at så mange trives med å "se på menyen" ute blant andre, for deretter å "være flinke" og dra hjem og ha sex med partneren. Jeg ville synes det var rart å ha sex med dama hvis jeg hadde hodet mitt et annet sted, og det ikke var dama mi som hadde gjort meg kåt. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...