Tauriela Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai (endret) Ok, overskriften sier vel sitt 😂 Saken er slik: mannen min går til behandling hos ei ung dame. Han snakker stadig om dama med stjerner i øya, noe jeg egentlig bare har tenkt var litt komisk, at han har en liten crush. Men så begynte jeg å merke at han var så kåt de dagene han hadde vært i behandling. I tillegg hvisket han til meg forrige gang vi hadde sex at han ønsker at jeg får meg tatovering. Dette også kvelden etter at han hadde vært i behandlig. Ble veldig overrasket, for har aldri hørt noe snakk om det før. Gjett hvem som har masse tatoveringer på armen a..? Så nå er greia, at jeg kjenner jeg blir så forbanna på han for dette. Jeg tenker det er lurt av meg å bare la dette ligge og ikke ta det opp med mannen, men jeg blir jo så forbanna 🙈 Hvordan skal jeg håndtere den forbanna følelsen min overfor mannen min? Den gjør at jeg har ekstremt lite lyst på han Endret 14. mai av Tauriela 10
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Hvorfor skal du la dette ligge? Han er respektløs som tar dette med seg inn på soverommet, i deres sexliv. Jeg hadde mistet all lyst, og egentlig en del tro på en felles fremtid. Anonymkode: fa963...f64 27 1 15
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Hadde aldri i verden latt dette ligge! Enig med #2, han er fullstendig respektløs mot deg når han forsøker å få deg til å gjøre varige endringer med din kropp for at han tilfeldigvis nå er forelsket i en annen kvinne. Og at han gjør henne en del av ditt og hans sexliv, det hadde fått meg også til å miste all lyst på ham. Han bør for sitt eget beste velge å gå til en annen terapeut! Han ville hatt en stor jobb å gjøre med seg selv og egne holdninger hvis han skulle hatt sex med meg igjen. Er han smart så innrømmer han alt, og bytter terapeut. Jeg tipper at når du tar det opp så vil han blånekte og snu det til at det er du, ts, som har problemer... og det ville vært slutten for meg. Anonymkode: 502e5...cee 12 1 10
Tauriela Skrevet 14. mai Forfatter #4 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor skal du la dette ligge? Han er respektløs som tar dette med seg inn på soverommet, i deres sexliv. Jeg hadde mistet all lyst, og egentlig en del tro på en felles fremtid. Anonymkode: fa963...f64 Nei, jeg tenker jo litt sånn at det er lov å se på menyen så lenge man spiser hjemme osv.. Dessuten er denne behandlingen veldig viktig for han, og jeg vil ikke ødelegge den. Men ja, jeg mister all lyst 😩 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Tauriela skrev (14 minutter siden): Ok, overskriften sier vel sitt 😂 Saken er slik: mannen min går til behandling hos ei ung dame. Han snakker stadig om dama med stjerner i øya, noe jeg egentlig bare har tenkt var litt komisk, at han har en liten crush. Men så begynte jeg å merke at han var så kåt de dagene han hadde vært i behandling. I tillegg hvisket han til meg forrige gang vi hadde sex at han ønsker at jeg får meg tatovering. Dette også kvelden etter at han hadde vært i behandlig. Ble veldig overrasket, for har aldri hørt noe snakk om det før. Gjett hvem som har masse tatoveringer på armen a..? Så nå er greia, at jeg kjenner jeg blir så forbanna på han for dette. Jeg tenker det er lurt av meg å bare la dette ligge og ikke ta det opp med mannen, men jeg blir jo så forbanna 🙈 Hvordan skal jeg håndtere den forbanna følelsen min overfor mannen min? Den gjør at jeg har ekstremt lite lyst på han Hvorfor i alle dager føler du at du bør la dette ligge? Er du like underkuet på andre områder i livet også? De fleste mennesker med selvrespekten i behold hadde blitt fly forbannet på dette, han er jo emosjonelt - og sikkert også snart fysisk - utro.... Anonymkode: af99e...c17 7 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai Ja men man trenger ikke fortelle alt til partneren sin. Han virker ikke så smart. Min x også. Pratet stadig om en vikar på jobb som var 20 år yngre. Jeg bare lo av det. Helt til jobben hadde sommerfest og han ikke kom hjem før dagen etter. Gjett hvem han hadde vært med!! Anonymkode: 6d3ab...9f0 7 6
Tauriela Skrevet 14. mai Forfatter #7 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor i alle dager føler du at du bør la dette ligge? Er du like underkuet på andre områder i livet også? De fleste mennesker med selvrespekten i behold hadde blitt fly forbannet på dette, han er jo emosjonelt - og sikkert også snart fysisk - utro.... Anonymkode: af99e...c17 Ja du sier noe... Jeg vet jo jeg er lett å "kue" og sliter med selvrespekt, av sammensatte årsaker. Samtidig så tenker jeg jo at gjennom et langt ekteskap så må man kanskje regne med perioder hvor begge parter kan bli betatt av andre, men fortsatt velge å holde seg til sin partner. Var litt derfor jeg lagde innlegget, for å høre hva andre tenker. Vanskelig å avgjøre for meg selv her om det er noe man bare kan la ligge og så vil det jo gå over. Eller om man skal ta det opp. 2
Tauriela Skrevet 14. mai Forfatter #8 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja men man trenger ikke fortelle alt til partneren sin. Han virker ikke så smart. Min x også. Pratet stadig om en vikar på jobb som var 20 år yngre. Jeg bare lo av det. Helt til jobben hadde sommerfest og han ikke kom hjem før dagen etter. Gjett hvem han hadde vært med!! Anonymkode: 6d3ab...9f0 Jo, men denne situasjonen her vil det jo være fysisk umulig for han å gjennomføre noe med denne dama, med mindre de har seg på behandlingsrommet, noe jeg tviler sterkt på kommer til å skje 🙈 Hadde det vært en person han omgiktes med ellers hadde jeg kanskje vært mere bekymra sånn sett
AnonymBruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Tauriela skrev (1 minutt siden): Ja du sier noe... Jeg vet jo jeg er lett å "kue" og sliter med selvrespekt, av sammensatte årsaker. Samtidig så tenker jeg jo at gjennom et langt ekteskap så må man kanskje regne med perioder hvor begge parter kan bli betatt av andre, men fortsatt velge å holde seg til sin partner. Var litt derfor jeg lagde innlegget, for å høre hva andre tenker. Vanskelig å avgjøre for meg selv her om det er noe man bare kan la ligge og så vil det jo gå over. Eller om man skal ta det opp. Du lagde denne tråden, vet allerede svaret, du har bare ikke tillit nok til din egen dømmekraft til å tro på deg selv. Som voksent menneske har du selv ansvar for å ta vare på deg selv. Det er ingen andre som gjør det. Og veldig mange menn er veldig flinke til å utnytte kvinner som ikke står opp for seg selv. Mannen din kjenner deg nok godt, og vet at han kan pushe grensene - noe han definitivt gjør. Han forteller deg jo nærmest direkte at han har lyst til å knulle denne jenta, og at han vil du skal se mer ut som henne. Jeg blir sint bare av å lese om dette - at du ikke er fly forbanna allerede bør få varselbjellene til å ringe kraftig. Verken adferden hans, eller reaksjonen din på den, er normale i et forhold mellom to likestilte voksne mennesker. Har han tråkket over grensene på andre områder i forholdet også? Anonymkode: af99e...c17 5 1 7
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Tauriela skrev (10 minutter siden): Nei, jeg tenker jo litt sånn at det er lov å se på menyen så lenge man spiser hjemme osv.. Dessuten er denne behandlingen veldig viktig for han, og jeg vil ikke ødelegge den. Men ja, jeg mister all lyst 😩 Man kan se på menyen, men det betyr ikke at man må prøve å justere på ingrediensene til hovedretten hjemme… greit at behandlingen er viktig for han, men det skal ikke gå på bekostning av deg og hvordan du har det. Hadde min samboer gjort dette, så ville jeg mistet tenningen fullstendig, og tilliten også ville blitt veldig svekket. Anonymkode: fa963...f64 4 6
Tauriela Skrevet 14. mai Forfatter #11 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Har han tråkket over grensene på andre områder i forholdet også? Anonymkode: af99e...c17 Ja, men da uten å mene det eller tenke over det før jeg har sagt ifra. Han kan være litt ubetenksom.. Han prøver å justere seg og vise hensyn og respekt, men det er akkurat som det skinner igjennom et ego der iblant. Jeg finner meg i det fordi vi har det bra på så mange områder, vi har 3 barn sammen og vært sammen siden vi var unge, og egentlig bygd opp hele livet vårt sammen. Men ja, dette her gjorde meg forbanna og veldig skuffa. Trodde kanskje det bare var meg. Virker jo som det normale er å være så frie og liberale i forholdene sine, og at jeg var i overkant sjalu. Men tusen takk for dine kloke innspill! Du traff litt spikeren på hodet. Nå ligger jeg å grubler og får ikke sove 😅 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai #12 Skrevet 15. mai Jeg tenker at du finner en middelvei her: fortell at du opplever at han er tent på behandleren sin, og at han prøver å projisere sin fantasi om å ligge med denne kvinnen inn deres sexliv. Si også at dette synes du er veldig rart og det har motsatt effekt på deg, du blir lite tent av «det» og spesielt ikke han. Bruk tatoveringen som bevis…kanskje dere kan ha en prat om det? Kanskje han bare er veldig «enkel» ? Og med det tror at du ikke får med deg hans nye tenningsmønster. Jeg tipper han blir ganske flau selv om du konfronterer han med det Anonymkode: d8d2c...f75 9 5
Sannhetsøkende Skrevet 15. mai #13 Skrevet 15. mai Dette bør du absolutt ta opp med han. Ellers vil det gnage deg i lang tid. 2 1
Bamseklemmer Skrevet 15. mai #14 Skrevet 15. mai Tauriela skrev (8 timer siden): Ok, overskriften sier vel sitt 😂 Saken er slik: mannen min går til behandling hos ei ung dame. Han snakker stadig om dama med stjerner i øya, noe jeg egentlig bare har tenkt var litt komisk, at han har en liten crush. Men så begynte jeg å merke at han var så kåt de dagene han hadde vært i behandling. I tillegg hvisket han til meg forrige gang vi hadde sex at han ønsker at jeg får meg tatovering. Dette også kvelden etter at han hadde vært i behandlig. Ble veldig overrasket, for har aldri hørt noe snakk om det før. Gjett hvem som har masse tatoveringer på armen a..? Så nå er greia, at jeg kjenner jeg blir så forbanna på han for dette. Jeg tenker det er lurt av meg å bare la dette ligge og ikke ta det opp med mannen, men jeg blir jo så forbanna 🙈 Hvordan skal jeg håndtere den forbanna følelsen min overfor mannen min? Den gjør at jeg har ekstremt lite lyst på han En slik respektløs mann fortjener et hardt spark i rævva, slik at hjernen fungerer igjen🙈 Jo.. jeg tror drittsekker har hjernen i rævva, det er derfor han behandler kvinnen så dårlig og respektløst. 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #15 Skrevet 15. mai Hvorfor bli forbanna? Hvorfor la det ligge? Du er i ferd med å bli utkonkurrert, og du tenker å være sur og resignert er løsningen? Du må komme deg inn i kampen om denne mannens gunst. Whatever makes him happy! Spre beina, få deg tattis, gi han behandling. Har han et crush, og du responderer med å være sur og tverr, så blir du raskt singel. Anonymkode: ce7ca...93f 1
Tauriela Skrevet 15. mai Forfatter #16 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor bli forbanna? Hvorfor la det ligge? Du er i ferd med å bli utkonkurrert, og du tenker å være sur og resignert er løsningen? Du må komme deg inn i kampen om denne mannens gunst. Whatever makes him happy! Spre beina, få deg tattis, gi han behandling. Har han et crush, og du responderer med å være sur og tverr, så blir du raskt singel. Anonymkode: ce7ca...93f Vil ikke si jeg er sur og tverr, jeg prøver jo å finne en måte å takle det på. Men om jeg blir utkonkurrert av en dame som er neste 20 år yngre enn mannen min, så har jeg i hvertfall ikke tenkt til å prøve å bli mer som henne for å please han. Det var dette med selvrespekt. Om mannen min ikke vil ha meg som jeg er, så burde vel han strengt tatt ha baller nok til å ta opp dette selv og avslutte med meg. 5 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai #17 Skrevet 15. mai Tauriela skrev (8 timer siden): Ja, men da uten å mene det eller tenke over det før jeg har sagt ifra. Han kan være litt ubetenksom.. Han prøver å justere seg og vise hensyn og respekt, men det er akkurat som det skinner igjennom et ego der iblant. Jeg finner meg i det fordi vi har det bra på så mange områder, vi har 3 barn sammen og vært sammen siden vi var unge, og egentlig bygd opp hele livet vårt sammen. Men ja, dette her gjorde meg forbanna og veldig skuffa. Trodde kanskje det bare var meg. Virker jo som det normale er å være så frie og liberale i forholdene sine, og at jeg var i overkant sjalu. Men tusen takk for dine kloke innspill! Du traff litt spikeren på hodet. Nå ligger jeg å grubler og får ikke sove 😅 Hva legger du egentlig i den smileyen? For meg betyr den at du ler, men innlegget tyder på noe annet. Anonymkode: e8a13...0fb 2 1 1
Tauriela Skrevet 15. mai Forfatter #18 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva legger du egentlig i den smileyen? For meg betyr den at du ler, men innlegget tyder på noe annet. Anonymkode: e8a13...0fb Nei, jeg legger ikke i den at jeg ler. Med den mente jeg blir stressa av alle tankene. Men skjønner at den kan misforstås 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #19 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva legger du egentlig i den smileyen? For meg betyr den at du ler, men innlegget tyder på noe annet. Anonymkode: e8a13...0fb Det er ikke en latter-emoji. Det er oppgitt. Anonymkode: b71e2...846 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #20 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor bli forbanna? Hvorfor la det ligge? Du er i ferd med å bli utkonkurrert, og du tenker å være sur og resignert er løsningen? Du må komme deg inn i kampen om denne mannens gunst. Whatever makes him happy! Spre beina, få deg tattis, gi han behandling. Har han et crush, og du responderer med å være sur og tverr, så blir du raskt singel. Anonymkode: ce7ca...93f Haha. Som om å miste en sånn mann er krise… Anonymkode: b71e2...846 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå