Gjest Diva Skrevet 20. november 2002 #1 Del Skrevet 20. november 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3206120 Jeg synes ikke den mannen bør få være i nærheten av et barn engang jeg. SÅ dere det på tv eller ? Mannen virket jo splitter pine gal Greit at han maskerer seg selv, men å skjule babyens ansikt da!?! Og han holdt jo nesten på å miste den!?! Stakkars unge! Nei, den fyren liker jeg ikke lenger........ Greit at han er en stor stjerne og sånn altså, men han kan da vel oppføre seg som folk ? Frastøtende :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #2 Del Skrevet 20. november 2002 Herregud.....fyren blir jo bare mere og mere tragisk han. På tide å trekkes seg til bake nå kanskje, i stede for å framstå som en vits for hele verden. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 20. november 2002 #3 Del Skrevet 20. november 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3206120 Jeg synes ikke den mannen bør få være i nærheten av et barn engang jeg. SÅ dere det på tv eller ? Mannen virket jo splitter pine gal Greit at han maskerer seg selv, men å skjule babyens ansikt da!?! Og han holdt jo nesten på å miste den!?! Stakkars unge! Nei, den fyren liker jeg ikke lenger........ Greit at han er en stor stjerne og sånn altså, men han kan da vel oppføre seg som folk ? Frastøtende :evil: Handlingen er umodent og barnslig, ja. Men det er vel ingen her inne som kjenner Michel Jackson personlig. Man kan derfor ikke si at han ikke skulle ha vært i nærheten av et barn. Særlig hvis dette var en antydning til at han er pedo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 20. november 2002 #4 Del Skrevet 20. november 2002 Handlingen er umodent og barnslig, ja. Men det er vel ingen her inne som kjenner Michel Jackson personlig. Man kan derfor ikke si at han ikke skulle ha vært i nærheten av et barn. Særlig hvis dette var en antydning til at han er pedo. Stemmer det. Jeg kjenner ikke MJ personlig. Men jeg kan fremdeles ha en mening,- så jeg sier den. Som du sier : Handlingen var umoden og barnslig OG kunne vært farlig..... Han har hatt mye rart for seg og SÅ du åssen han holdt barnet sitt eller ? Om han er pedo eller ikke, kan man jo spekulere i (kanskje ikke så lurt på diskusjonsforumet), men han virker IKKE god. Sambo påstod at han i samme klippet kastet en bleie ned til publikum - og fansen HYLTE ! JEG synes i allefall han er og blir sær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #5 Del Skrevet 21. november 2002 Uansvarlig og farlig handling og hadde han hatt litt mer vett i hode så hadde han aldri gjort noe slikt. Mener at slikt er nok til å bli fratatt foreldre ansvar........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 21. november 2002 #6 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg fikk virkelig bakoversveis da jeg så dette på tv, trodde nesten ikke mine egne øyne. Ikke nok med at han plaget ungen med håndkle over hodet, men han holdt den utenfor rekkverket også! Det så så innmari klønete ut måten han holdt ungen på at jeg var redd han skulle miste den. Ikke hadde han skikkelig klær på seg heller, det er vel ikke de store temperaturene i Tyskland på denne tiden. Og så unnskylder han seg og sier han aldri ville satt barnas liv i fare med vilje. Var det noen som tvinget han da? For å kritisere han litt til: Hvem er det som kaller barna sine Prince Michael og Prince Michael II? Kan de ikke få hvert sitt navn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimeg! Skrevet 21. november 2002 #7 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg skjønner ikke hva for slags kvinnfolk som lar seg selge for å gi han barn som han tydeligvis ikke er biologisk far til! At han nå angrer på at han holdt ungen utenfor rekkverket... ja det gjør jo saken så mye bedre liksom :evil: . Kunne vært for seint å angre..... Den mannen unner jeg rett og slett ikke barn og familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimeg igjen Skrevet 21. november 2002 #8 Del Skrevet 21. november 2002 For å kritisere han litt til: Hvem er det som kaller barna sine Prince Michael og Prince Michael II? Kan de ikke få hvert sitt navn da? Den mannen er så oppslukt av seg selv og sin egen suksess, så det er vel ikke plass til stort mer tankevirksomhet hos han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 21. november 2002 #9 Del Skrevet 21. november 2002 Så enig, så enig. Jeg fatter ikke at det går an. MJ fans kan kverulere så mye de vil, men tror de fleste her er enige om denne saken. Nadia har skrevet litt om dette og : http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=18506 Klem, Kattepus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 21. november 2002 #10 Del Skrevet 21. november 2002 leste nettopp at han hadde mishandlet Bubbles, den søte sjimpansen han hadde tidligere, det var søsteren Janet som sa det. dersom det er sant så unner jeg den mannen å brenne i helvete! men jeg vet jo ikke om det er sant, så tvilen må jo komme ham tilgode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå