AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Hei😊 i år blir vår første 17.mai med en liten en, hen er 10 mnd. Hva syns dere var koselig å gjøre de første årene med barn? 😊 Anonymkode: 4c83a...76e
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Jeg var i Oslo med min på dan hn var 4 mnd. Gikk veldig fint Anonymkode: 7e243...fec
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hei😊 i år blir vår første 17.mai med en liten en, hen er 10 mnd. Hva syns dere var koselig å gjøre de første årene med barn? 😊 Anonymkode: 4c83a...76e Vår var 5 måneder på første 17. mai, og det gikk helt fint å ta henne med til Oslo for å se på barnetoget. Det kan bli litt høyt og mange mennesker, men ta mange pauser. Veldig koselig å ta med et piknikteppe og bare slappe av på Slottsparken, så kan baby få beveger seg litt. Nå vet jeg ikke hvor du bor da, men ja ta med baby ut til sentrum hvor du enn bor. Kan jeg spørre om hvorfor du bruker hen i stede for hun/han? Ser flere gjør det, men hva er grunnen? Anonymkode: 2ed7c...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå