AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Gikk det fint? Må jeg selge og kjøpe på nytt, selv om beløpet er beskyttet på alskjesparekonto er uaktuelt. Anonymkode: e2e79...72e
newman01 Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Jeg flyttet da Sbankens kunder ble fusjonert inn i DNB. Man får høyere forvaltningshonorar om man har DNB Global Index i Nordnet enn i Sbanken/DNB-universet. Så jeg solgte rubbel og bit av DNB Global og kjøpte Nordnet Global Index. Antagelig ikke den beste avgjørelsen, siden Nordnet kjører en annen indeksportefølje enn DNB, så har antagelig tapt en del på det. Tror jeg. Vanskelig å finne faktiske tall og vite nøyaktig. Men hva gjør man ikke for å slippe å være melkeku for DNB? Så lenge Nordnet tilbyr alle fondene du har fra før overføres bare porteføljen til ny forvalter. Om de ikke har samme fond selges posten
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Hvis det går fra ASK i Dnb til ASK i Nordnet trenger du ikke selge og kjøpe (realisere). Men vær obs på st dnb tar betalt for å flytte….. gratis å flytte til Nordnet, ikke like gratis å flytte fra Dnb. Anonymkode: 836b7...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå