AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:15 #21 Del Skrevet onsdag kl 19:15 Karbonadedeig er rent. Derfor det er så populært i fitness-miljøet. Anonymkode: 20494...4fe 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:16 #22 Del Skrevet onsdag kl 19:16 Helt ok Anonymkode: d6d14...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:19 #23 Del Skrevet onsdag kl 19:19 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): For lite karbs. Anonymkode: 8ed7b...b1d AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Lite karbohydrater og protein Anonymkode: c342b...123 Ja, mer karbohydrater sånn at man blir sulten igjen raskere? Anonymkode: d32d5...02c 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet onsdag kl 19:24 #24 Del Skrevet onsdag kl 19:24 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Aldri vært carnivore gitt. Man kan være omnivore og fortsatt ha en viss kunnskap om ernæring. Anonymkode: 587d9...449 Mhm. Klimaregnskapet hoppet dere alle galant over. Endret onsdag kl 19:25 av AprilLudgate 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:31 #25 Del Skrevet onsdag kl 19:31 Synes det var mye karbonadedeig, men det er meg. Hadde nok spist mer salat og mindre kjøtt. Anonymkode: fda6b...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:39 #26 Del Skrevet onsdag kl 19:39 AprilLudgate skrev (10 minutter siden): Mhm. Klimaregnskapet hoppet dere alle galant over. Mhm? Hva er det for en idiotisk hersketeknikk? Jeg har aldri vært carnivore, men dog vært veganer, og vet baksiden ved det. Man kan faktisk forstå viktigheten av kjøtt, uten å tillegges å være carnivore eller noe som helst annet. TS snakker om èn middag her, står det at hun spiser dette hver dag? Anonymkode: 587d9...449 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:49 #27 Del Skrevet onsdag kl 19:49 AprilLudgate skrev (19 minutter siden): Mhm. Klimaregnskapet hoppet dere alle galant over. Vi er bare ikke enig i at rødt kjøtt under norske forhold er dårlig for klima. I Norge hvor vi har lite matjord hvor det ikke er mulig å dyrke noe er det en fordel at kyr kan spise gress som igjen blir til kjøtt til oss. Kjøttproduksjon i Norge kontra eks usa eller Tyskland kan ikke sammenlignes og når det gjelder klima er ikke norske forhold hensyn tatt. Dessuten er vi selvforsynt på kjøtt og bruker heller ikke antibiotika eller sprøytemidler i produksjonen. men vi burde definitivt velge økologisk kjøtt. Anonymkode: 823a6...4d2 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:56 #28 Del Skrevet onsdag kl 19:56 Jeg tenker tykktarmskreft. Og at du spiser litt stor porsjon. Siden du spør regner jeg med at du ønsker en endring (feks vekt) spis mindre porsjoner, krymp magesekken din. Folk trøkker i seg alt for mye mat. Anonymkode: b602f...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:57 #29 Del Skrevet onsdag kl 19:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker tykktarmskreft. Og at du spiser litt stor porsjon. Siden du spør regner jeg med at du ønsker en endring (feks vekt) spis mindre porsjoner, krymp magesekken din. Folk trøkker i seg alt for mye mat. Anonymkode: b602f...e57 200 gram karbonadeig er "stor" porsjon? Tykktarmskreft av dette? Hjelpes, kunnskapsnivået her er lavt.. Anonymkode: 587d9...449 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:59 #30 Del Skrevet onsdag kl 19:59 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker tykktarmskreft. Og at du spiser litt stor porsjon. Siden du spør regner jeg med at du ønsker en endring (feks vekt) spis mindre porsjoner, krymp magesekken din. Folk trøkker i seg alt for mye mat. Anonymkode: b602f...e57 Dette er middag på under 500 kcal. Ikke spre spiseforstyrrelser og tull, vær så snill. Anonymkode: 587d9...449 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moppeguri Skrevet onsdag kl 20:05 #31 Del Skrevet onsdag kl 20:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er fullfet rømme sunnere enn lettrømme? Det er vel bare mer fett, som man får av avokado. Anonymkode: c342b...123 Lurer på om jeg har hørt at fullfet rømme også er sunnere da den er mindre prosessert enn lettvarianten 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:05 #32 Del Skrevet onsdag kl 20:05 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tenker tykktarmskreft. Og at du spiser litt stor porsjon. Siden du spør regner jeg med at du ønsker en endring (feks vekt) spis mindre porsjoner, krymp magesekken din. Folk trøkker i seg alt for mye mat. Anonymkode: b602f...e57 Eg tenker at ultraprosseserte matvarer kan gi tjukktarmskreft bl.a. Ville derfor bytta ut karbonadedeiga med skikkelig kjøtt. Ja eg veit karbonadedeig er reint kjøtt, men med skikkelig kjøtt meiner eg kjøtt som ikkje er kverna, og gjerne vilt eller grasfora storfe. Og også seterrømme i staden for lettrømme. Folk må slutte å vere så forferdelig redd for fett og heller bevege seg. Anonymkode: e63ee...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eric_B Skrevet onsdag kl 20:10 #33 Del Skrevet onsdag kl 20:10 (endret) Karbonadedeig er omtrent like problematisk som en ren flatbiff skåret i små biter. Også om det er laga av grasforet storfe (som veldig mye av norsk storfe er). Nå må folk legge vekk Instagram-fakta fra usa og realitetsorientere seg en halv meter. Endret onsdag kl 20:11 av Eric_B 4 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet onsdag kl 20:15 #34 Del Skrevet onsdag kl 20:15 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg tenker tykktarmskreft. Og at du spiser litt stor porsjon. Siden du spør regner jeg med at du ønsker en endring (feks vekt) spis mindre porsjoner, krymp magesekken din. Folk trøkker i seg alt for mye mat. Anonymkode: b602f...e57 Tykktarmskreft? Av hva? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:20 #35 Del Skrevet onsdag kl 20:20 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Eg tenker at ultraprosseserte matvarer kan gi tjukktarmskreft bl.a. Ville derfor bytta ut karbonadedeiga med skikkelig kjøtt. Ja eg veit karbonadedeig er reint kjøtt, men med skikkelig kjøtt meiner eg kjøtt som ikkje er kverna, og gjerne vilt eller grasfora storfe. Og også seterrømme i staden for lettrømme. Folk må slutte å vere så forferdelig redd for fett og heller bevege seg. Anonymkode: e63ee...05b Folk må slutte å være redd karbohydrater og heller bevege seg. Anonymkode: e5287...cbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:22 #36 Del Skrevet onsdag kl 20:22 Blåttvann skrev (6 minutter siden): Tykktarmskreft? Av hva? Rødt kjøtt vel Anonymkode: d6d14...3f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:24 #37 Del Skrevet onsdag kl 20:24 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En stor neve ferdigvasket salat, halv rødløk, to skiver paprika, 200gram karbonadedeig med krydder, hvitløk, to ss rømme, halv avokado. Holder meg mett i mange timer. Anonymkode: 41778...a63 Kjedelig og bærer preg av latskap. Ellers ok med næringsinnhold. Anonymkode: a0a00...bef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:30 #38 Del Skrevet onsdag kl 20:30 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Folk må slutte å være redd karbohydrater og heller bevege seg. Anonymkode: e5287...cbb Nå er det sånn at mange spiser lavkarbo av helt andre grunner enn vekt. Anonymkode: 587d9...449 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:32 #39 Del Skrevet onsdag kl 20:32 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rødt kjøtt vel Anonymkode: d6d14...3f4 Du får ikke tykktarmskreft av å spise 200 gram karbonadedeig til middag. Frossen ultraprossessert pizza med pepperoni og skinke, ja dette er nok mer kreftfremkallende. Ikke rent kjøtt med ellers ren og fornuftig tallerken. Anonymkode: 587d9...449 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:36 #40 Del Skrevet onsdag kl 20:36 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Folk må slutte å være redd karbohydrater og heller bevege seg. Anonymkode: e5287...cbb Enig, løp noen mil i uken, tren litt styrketrening, så slipper du spise kjedelig mat som dette. Og slipper stille spørsmål her. Må du det, har du mest sannsynlig en spiseforstyrrelse (overspising) Anonymkode: b602f...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå