AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai En stor neve ferdigvasket salat, halv rødløk, to skiver paprika, 200gram karbonadedeig med krydder, hvitløk, to ss rømme, halv avokado. Holder meg mett i mange timer. Anonymkode: 41778...a63 1
NatNat Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En stor neve ferdigvasket salat, halv rødløk, to skiver paprika, 200gram karbonadedeig med krydder, hvitløk, to ss rømme, halv avokado. Holder meg mett i mange timer. Anonymkode: 41778...a63 veldig sunt. Spesielt hvis du bruker lett rømme
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Ganske sunn, men personlig ville jeg byttet ut karbonadedeigen med litt renere kjøtt. Anonymkode: 770f5...01b 7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Høres godt ut og sunt nok i massevis! Jeg måtte nok ha hatt litt pasta eller ris til. Anonymkode: 8c95c...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai Hva er målet? Er det å gå ned? Anonymkode: 0e65c...ede 1
ThereGoesBob Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai Bruker ALDRI karbonadedeig eller kjøttdeig. Det er jo bare en farse. Bruk heller rent kjøtt ! Avokado er knall. Hva med å spise dette med noen wrapslefser eller noe sånt?
Blåttvann Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai (endret) Veldig sunt, spesielt om du bruker fullfet rømme og grasfôret kjøtt og økologiske grønnsaker. Endret 14. mai av Blåttvann 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Lite karbohydrater og protein Anonymkode: c342b...123
AnonymBruker Skrevet 14. mai #11 Skrevet 14. mai Blåttvann skrev (Akkurat nå): Veldig sunt, spesielt om du bruker fullfet rømme. Hvorfor er fullfet rømme sunnere enn lettrømme? Det er vel bare mer fett, som man får av avokado. Anonymkode: c342b...123 1
NatNat Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai ThereGoesBob skrev (12 minutter siden): Bruker ALDRI karbonadedeig eller kjøttdeig. Det er jo bare en farse. Bruk heller rent kjøtt ! Avokado er knall. Hva med å spise dette med noen wrapslefser eller noe sånt? karbonadedeig er RENT KJØTT som er kvernet. 16 15
AprilLudgate Skrevet 14. mai #13 Skrevet 14. mai Høres helt vanlig ut, ville selv hatt litt mer grønnsaker. 200 g rødt kjøtt er ikke sunt eller lurt for klima. Jeg hadde personlig ikke hatt så mye rødt kjøtt - hadde halvert og heller tatt litt kikerter for eksempel. Eller søtpotet. Av helseårsaker, men også bærekraft (burde jo strengt tatt kuttet avocadoen og alt kjøtt da, men jeg gjør ikke det). Men ja, enkelt og greit - dårlig score på helse og klima fordi mengden rødt kjøtt. 5
AprilLudgate Skrevet 14. mai #14 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor er fullfet rømme sunnere enn lettrømme? Det er vel bare mer fett, som man får av avokado. Anonymkode: c342b...123 Fordi noen fortsatt tror lavkarbo er gunstig langsiktig for helsen. Ergo helfett produkter. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #15 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): En stor neve ferdigvasket salat, halv rødløk, to skiver paprika, 200gram karbonadedeig med krydder, hvitløk, to ss rømme, halv avokado. Holder meg mett i mange timer. Anonymkode: 41778...a63 Jwg ville byttw ut karbonadedeig med noe rent kjøtt. Hvis drt går på pris, ville jeg ned i kjøttmengde og opp spedd på med bønner,linser eller erter, eller kanskje bulgur også, gjerne den grove sorten. Det metter ganske bra om du bruker et par ss i salaten f.eks Og ville hatt mye mer grønt. Mer paprika, tomat, oliven, agurk, redikk, vårløk. Og lage dressing av litt presset sitron i olivenolje med salt og pepper. Du trenger litt fett for å ta opp fiber fra grøntforet. Anonymkode: 0a827...28c 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #16 Skrevet 14. mai AprilLudgate skrev (11 minutter siden): Høres helt vanlig ut, ville selv hatt litt mer grønnsaker. 200 g rødt kjøtt er ikke sunt eller lurt for klima. Jeg hadde personlig ikke hatt så mye rødt kjøtt - hadde halvert og heller tatt litt kikerter for eksempel. Eller søtpotet. Av helseårsaker, men også bærekraft (burde jo strengt tatt kuttet avocadoen og alt kjøtt da, men jeg gjør ikke det). Men ja, enkelt og greit - dårlig score på helse og klima fordi mengden rødt kjøtt. Rødt kjøtt er sunt og gir viktig næring Masse hem-jern og b12. Du må spise 3 x så mye kikerter per 100 gram for å nå samme proteininnhold som 100 gram kjøttdeig (kikerter mister protein når kokes), og kikerter er i tillegg ikke fullverdig protein. Å byttet ut planteprotein med rødt kjøtt er noe av det lureste jeg har gjort for helsa mi. TS, HURRA for måltidet ditt, tommel opp hele veien. Anonymkode: 587d9...449 5 9
AnonymBruker Skrevet 14. mai #17 Skrevet 14. mai AprilLudgate skrev (14 minutter siden): Fordi noen fortsatt tror lavkarbo er gunstig langsiktig for helsen. Ergo helfett produkter. Man trenger ikke spise helfett for å spise lavkarbo. Og ja, lavkarbo er sunnere enn veldig mye annet. Men du tror jo at rødt kjøtt er farlig...så...gjesp. Anonymkode: 587d9...449 3 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai #18 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jwg ville byttw ut karbonadedeig med noe rent kjøtt. Hvis drt går på pris, ville jeg ned i kjøttmengde og opp spedd på med bønner,linser eller erter, eller kanskje bulgur også, gjerne den grove sorten. Det metter ganske bra om du bruker et par ss i salaten f.eks Og ville hatt mye mer grønt. Mer paprika, tomat, oliven, agurk, redikk, vårløk. Og lage dressing av litt presset sitron i olivenolje med salt og pepper. Du trenger litt fett for å ta opp fiber fra grøntforet. Anonymkode: 0a827...28c Karbonadedeig er rent kjøtt! Anonymkode: 587d9...449 10 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai #19 Skrevet 14. mai Karbonadedeig er rent. Derfor det er så populært i fitness-miljøet. Anonymkode: 20494...4fe 5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå