AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Kan man bruke festdrakt i dåp/bryllup? Eller er det bedre med finklær? Anonymkode: 0ddcc...6a1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Det varierer vel fra familie til familie om de benytter bunad/festdrakt eller ikke på slike dager. Min fars side er bunadsfolk. Min mors side er bunad kun på 17. mai. Anonymkode: f2e97...91a
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan man bruke festdrakt i dåp/bryllup? Eller er det bedre med finklær? Anonymkode: 0ddcc...6a1 Folk går i bunad i bryllup og dåp. Festdrakt er «billigversjonen» av bunad. Finnes jo ulike festdrakter. Alt fra COPP OBS til langt dyrere varianter. Bruk det du er komfortabel med. Anonymkode: 9c09d...7d1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det varierer vel fra familie til familie om de benytter bunad/festdrakt eller ikke på slike dager. Min fars side er bunadsfolk. Min mors side er bunad kun på 17. mai. Anonymkode: f2e97...91a Jeg hadde ikke tatt hensyn til om en familie var «bunadsfolk» eller ikke, om jeg skal i en spesiell anledning hvor man pynter seg, så tar jeg i bruk bunaden om jeg ønsker. Unntaket er selvsagt om det er en spesifisert kleskode. Anonymkode: a5717...97c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Der det passer å bruke bunad passer det også å bruke festdrakt. Anonymkode: 77594...51f 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå