AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Knyter seg inni dere når dere ser glade par ute i samfunnet? Blir dere glad på deres vegne, men samtidig en tristhet eller håpløs følelse? Anonymkode: 53b07...f45 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Mest under høytider eller når jeg lengter å finne på noe å ser dem gjør det jeg savner, eller hormon dagene det svir ekstra. Eller om jeg er mye ensom. Eller kanskje har eggløsning. Ellers er det koslig å se par. Aldri knytt seg. Anonymkode: 42644...dd4
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Tenker ikke så mye over det. Jeg har gjennom årene gjort meg selv nummen. Det er minimalt med følelser igjen her. Det er lenge siden jeg ga opp, og det har gått gradvis å komme hit. Anonymkode: 06818...dec 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Tenker ikke over det i det hele tatt. Jeg føler meg verken ensom eller håpløs fordi jeg er singel. Anonymkode: ce71b...2a4 6 2 2
Singel2018 Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Jeg har vært i dårlig forhold i mange år, så jeg vet godt at det ikke er bare bare i forhold heller, men savnet etter noen kommer jo litt når jeg par. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai Ja. Nærhet er savnet, noen som sier de er glad i deg, noen som berør deg med lidenskap. Oppsøker intimitet hvor det er mulig, blir bare dråper i havet. Anonymkode: b3877...5c2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Knyter seg inni dere når dere ser glade par ute i samfunnet? Blir dere glad på deres vegne, men samtidig en tristhet eller håpløs følelse? Anonymkode: 53b07...f45 Nei. Jeg er singel fordi jeg ønsker å være singel. Jeg gjorde meg selv singel. Er da bare hyggelig å se andre som er fornøyde med livene sine😄 Anonymkode: fdd15...c50 4 2
Irak Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai Jeg blir veldig glad på andres vegne. Tenker de er heldige. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Ikke noe jeg tenker over eller bryr meg om. Har selv valgt å være singel, har ingen intime relasjoner på si, og trives veldig godt med det Anonymkode: aff9d...b06
Mardina Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Knyter seg inni dere når dere ser glade par ute i samfunnet? Blir dere glad på deres vegne, men samtidig en tristhet eller håpløs følelse? Anonymkode: 53b07...f45 Jeg blir glad på andre sine vegne. Sånn har jeg alltid vært 😊 Misunnelse er ikke alltid en god ting. Jeg er og har alltid vært et medmenneske, som liker å se at andre er lykkelige ❤️ Jeg er ikke redd for å si det til folk heller. Om jeg blir kjent med mennesker som jeg merker er gode og snille, men som kanskje er singel, så kan jeg fint si til dem at jeg unner dem alt godt. Jeg kjenner en sånn fyr. En genuint fin fyr på mange måter, men som er singel. Unner virkelig han alt godt og at han en dag finner en fin kjæreste ❤️ Det koster så utrolig lite å være et medmenneske ❤️ 1
Egutt Skrevet 14. mai #11 Skrevet 14. mai Jeg elsker å se glade og lykkelige mennesker. Ser jeg glade og kjærlige par så blir jeg glad selv - men jeg har selv sett så glad og lykkelig ut i et forhold, og vet at det ikke trenger å være sånn hele tiden. Men her og nå er de i alle fall lykkelig, og det gjør godt også for meg. Som singel pappa, så har jeg det bedre med meg selv enn på lang lang tid. Og det beskytter jeg for alt det er verdt - noe som nok har gjort at jeg havner i den «evig singel» kategorien. Uansett, andres lykke gjør meg glad. Andres ulykke gjør meg trist. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai Dere enslige skulle bare ha visst hvor ufattelig stor prosentandel av de som har vært sammen i 20 år ++, som aldri har sex og som konstant småkrangler. Som drømmer om å gå fra hverandre men som holder sammen likevel. Av vane, av økonomi, for barna. Det er MAAANGE som daglig drømmer om å få ha kroppen sin i fred og slippe pliktsex med en de ikke liker mer, å gå rundt i huset og plukke opp skitne boxere og tomme redbull-bokser. Enslige fremstår som ufattelig naive, små Disney-prinser og Disney-prinsesser, som tror at ektepar sitter og drysser roseblader over hverandre hver eneste kveld i tiår etter tiår, mens de ser hverandre kjærlig inn i øynene. Det gjør de aller fleste ikke. Anonymkode: c9259...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #13 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere enslige skulle bare ha visst hvor ufattelig stor prosentandel av de som har vært sammen i 20 år ++, som aldri har sex og som konstant småkrangler. Som drømmer om å gå fra hverandre men som holder sammen likevel. Av vane, av økonomi, for barna. Det er MAAANGE som daglig drømmer om å få ha kroppen sin i fred og slippe pliktsex med en de ikke liker mer, å gå rundt i huset og plukke opp skitne boxere og tomme redbull-bokser. Enslige fremstår som ufattelig naive, små Disney-prinser og Disney-prinsesser, som tror at ektepar sitter og drysser roseblader over hverandre hver eneste kveld i tiår etter tiår, mens de ser hverandre kjærlig inn i øynene. Det gjør de aller fleste ikke. Anonymkode: c9259...9dc Mitt inntrykk er egentlig at det er flere som har vært gift rundt 10+ år som er som du beskriver, og at veldig mange som er på 20+ er dem som faktisk har funnet ut av å fungere godt sammen. De fleste som ikke finner ut av slikt kommer ikke til 20+. Forrige generasjon som absolutt ikke skulle skilles kanskje, men ikke min generasjon, som nå enten er skilt eller snart/er kommet opp i 20+. Anonymkode: 74291...375 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #14 Skrevet 14. mai Nei, det gjør ikke det. Eneste er forrige gang jeg hadde en dyp og ordentlig vond kjærlighetssorg, da kjente jeg irritasjon et par ganger 😂 Jeg var jo lei meg og forbanna på han for at det ikke var oss to som satt der og klinte eller noe. Jeg ble jo lei meg og forbanna av alt slags som minte om han. Men generelt, nei. Evig singel betyr ikke nødvendigvis ufrivillig singel, at man går rundt og lengter. Anonymkode: 51b70...b59
remix2020 Skrevet 14. mai #15 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Knyter seg inni dere når dere ser glade par ute i samfunnet? Blir dere glad på deres vegne, men samtidig en tristhet eller håpløs følelse? Anonymkode: 53b07...f45 Håper ikke jeg er en evig singel mann, men at det finnes ei dame der ute som kan bli min siste kjæreste. Når jeg ser glade par der ute, kjenner jeg på følelsen av savn og at jeg en dag håper jeg får gleden av å oppleve det selv igjen. Samtidig heier jeg på alle som har funnet gjensidig kjærlighet. Hvis det knyter seg burde man oppsøke profesjonell hjelp
AnonymBruker Skrevet 14. mai #16 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dere enslige skulle bare ha visst hvor ufattelig stor prosentandel av de som har vært sammen i 20 år ++, som aldri har sex og som konstant småkrangler. Som drømmer om å gå fra hverandre men som holder sammen likevel. Av vane, av økonomi, for barna. Det er MAAANGE som daglig drømmer om å få ha kroppen sin i fred og slippe pliktsex med en de ikke liker mer, å gå rundt i huset og plukke opp skitne boxere og tomme redbull-bokser. Enslige fremstår som ufattelig naive, små Disney-prinser og Disney-prinsesser, som tror at ektepar sitter og drysser roseblader over hverandre hver eneste kveld i tiår etter tiår, mens de ser hverandre kjærlig inn i øynene. Det gjør de aller fleste ikke. Anonymkode: c9259...9dc Vi har skjønt dette for lenge siden. Vi blir brukt som søppelbøtte for dere som er i forhold. Anonymkode: 84f3c...16f 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #17 Skrevet 14. mai Nei, Blir ikke misunnelig på andre par Kan kjenne på det en sjelden gang hvis jeg møter ei som er attraktiv i mine øyne Da kan jeg dagdrømme litt om hvordan vi kunne hatt det sammen Men ofrer ikke andre par en tanke Anonymkode: 2dada...e7a
AnonymBruker Skrevet 15. mai #18 Skrevet 15. mai Jeg blir genuint glad på andres vegne. Jeg blir også trist på egne vegne, som ikke får oppleve det samme. Jeg har aldri opplevd ekte kjærlighet, og det toget har nok gått for lengst. Anonymkode: 2a354...13b 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #19 Skrevet 17. mai Når jeg har hatt lange perioder som singel, så har jeg ikke reagert på det, stort sett vært tilfreds med det. Det som derimot kan trigge sorg og vonde følelser er å se par offentlig når jeg er nysingel, som kysser eller er åpenbart forelsket, og de ser jeg overalt da Anonymkode: e8353...2d6
AnonymBruker Skrevet 17. mai #20 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når jeg har hatt lange perioder som singel, så har jeg ikke reagert på det, stort sett vært tilfreds med det. Det som derimot kan trigge sorg og vonde følelser er å se par offentlig når jeg er nysingel, som kysser eller er åpenbart forelsket, og de ser jeg overalt da Anonymkode: e8353...2d6 Spesielt på denne tiden... Anonymkode: 5ae1d...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå