Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er der vanlig eller er det creepy?

Anonymkode: 7016f...728

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på...

Hvor godt kjenner du de du ser dypt inn i øynene?

Kommer litt an på relasjonen tror jeg. De fleste mennesker vil nok synes det kan være litt ubehagelig, for det kan bli veldig intenst. En person som kjenner deg veldig godt vil nok ikke bry seg så mye. 

Anonymkode: f7879...247

Skrevet

Creepy.

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Creepy.

Anonymkode: 634ab...cc4

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det kommer litt an på...

Hvor godt kjenner du de du ser dypt inn i øynene?

Kommer litt an på relasjonen tror jeg. De fleste mennesker vil nok synes det kan være litt ubehagelig, for det kan bli veldig intenst. En person som kjenner deg veldig godt vil nok ikke bry seg så mye. 

Jeg gjør det med alle, kolleger, venner, familie, lærer til ungene osv. Jeg har alltid vært sånn, jeg gjør det helt automatisk.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Creepy.

Anonymkode: 634ab...cc4

got2go skrev (6 minutter siden):

Creepy.

AnonymBruker
Skrevet

Dypt inn i øynene er noe helt annet enn alminnelig normal øyekontakt. Jeg hadde rygget veldig om du hadde gjort det på meg. Dyp øyekontakt forbinder jeg med romantiske relasjoner. Noen få ganger har jeg vært borti mennesker som har holdt et veldig intenst blikk og jeg finner det merkelig, invaderende og intenst. Og jeg har ikke noe problem med øyekontakt ellers 

Anonymkode: cc50e...fd1

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Creepy, såklart.

Det er ytterst få, om noen, mennesker her i verden jeg ønsker å stirre dypt inn i øynene.

Anonymkode: 87391...cb7

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Creepy 

Anonymkode: 8b2ab...63b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Creepy og mangel på sosiale antenner

Anonymkode: 14633...6db

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde sluppet bli godt kjent med meg :bond:

Anonymkode: faea9...32a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg gjør det med alle, kolleger, venner, familie, lærer til ungene osv. Jeg har alltid vært sånn, jeg gjør det helt automatisk.

Siden du er bevisst på det, så bør du slutte med det.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
got2go skrev (1 minutt siden):

Siden du er bevisst på det, så bør du slutte med det.

Jeg prøver, men det går ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg har personalansvar for mange og har vært litt fascinert over dette i samtaler med dem. Noen holder mye øyekontakt og bruker det aktivt i samtalen. Andre kikker vekk hver gang jeg møter blikket deres. Så jeg prøver tilpasse meg dem, det kan jo du øve litt på også 😊

Anonymkode: 12b8e...7dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kutt ut. Selvfølgelig går det. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du kvinne eller mann? Som mann ville jeg ha elsket en kvinne som så meg dypt i øynene, ville tolket det som interesse. Om du er mann ville det plager meg siden jeg er hetero. Med andre ord , for meg er å se noen rett i øynene flørting.

Anonymkode: d387c...7c2

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er du kvinne eller mann? Som mann ville jeg ha elsket en kvinne som så meg dypt i øynene, ville tolket det som interesse. Om du er mann ville det plager meg siden jeg er hetero. Med andre ord , for meg er å se noen rett i øynene flørting.

Jeg kan se han jeg er interessert i veldig dypt inn i øynene, og har fått høre at jeg har et veldig intenst blikk.

Å se alle andre dypt inn i øynene gjorde jeg når jeg var yngre, men det har jeg sluttet med. Mange som synes det er ubehagelig, så det går an å øve på. Jeg er kvinne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Opplever du at det er vanskelig å skape gode relasjoner eller andre negative konsekvenser av det? 

Blinker du som normalt, mye eller lite? 

Anonymkode: 14633...6db

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ubehagelig. 

Anonymkode: f8441...763

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De eneste jeg ser dypt i øynene er menn jeg er tiltrukket av. Og det er også de eneste som ser på meg slik.

Hvis en venn, familiemedlem eller fremmed hadde gjort det, hadde jeg opplevd det som veldig ubehagelig og upassende. Intens øyekontakt er forbeholdt seksuelle og/eller romantiske relasjoner.

Anonymkode: 2f13e...a03

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg er kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...