AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Er der vanlig eller er det creepy? Anonymkode: 7016f...728
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Det kommer litt an på... Hvor godt kjenner du de du ser dypt inn i øynene? Kommer litt an på relasjonen tror jeg. De fleste mennesker vil nok synes det kan være litt ubehagelig, for det kan bli veldig intenst. En person som kjenner deg veldig godt vil nok ikke bry seg så mye. Anonymkode: f7879...247
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det kommer litt an på... Hvor godt kjenner du de du ser dypt inn i øynene? Kommer litt an på relasjonen tror jeg. De fleste mennesker vil nok synes det kan være litt ubehagelig, for det kan bli veldig intenst. En person som kjenner deg veldig godt vil nok ikke bry seg så mye. Anonymkode: f7879...247 Jeg gjør det med alle, kolleger, venner, familie, lærer til ungene osv. Jeg har alltid vært sånn, jeg gjør det helt automatisk. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Creepy. Anonymkode: 634ab...cc4 got2go skrev (6 minutter siden): Creepy. Anonymkode: 7016f...728
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai Dypt inn i øynene er noe helt annet enn alminnelig normal øyekontakt. Jeg hadde rygget veldig om du hadde gjort det på meg. Dyp øyekontakt forbinder jeg med romantiske relasjoner. Noen få ganger har jeg vært borti mennesker som har holdt et veldig intenst blikk og jeg finner det merkelig, invaderende og intenst. Og jeg har ikke noe problem med øyekontakt ellers Anonymkode: cc50e...fd1 8 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai Creepy, såklart. Det er ytterst få, om noen, mennesker her i verden jeg ønsker å stirre dypt inn i øynene. Anonymkode: 87391...cb7 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Creepy og mangel på sosiale antenner Anonymkode: 14633...6db 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Du hadde sluppet bli godt kjent med meg Anonymkode: faea9...32a 4 1
got2go Skrevet 14. mai #11 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg gjør det med alle, kolleger, venner, familie, lærer til ungene osv. Jeg har alltid vært sånn, jeg gjør det helt automatisk. Anonymkode: 7016f...728 Siden du er bevisst på det, så bør du slutte med det. 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai got2go skrev (1 minutt siden): Siden du er bevisst på det, så bør du slutte med det. Jeg prøver, men det går ikke. Anonymkode: 7016f...728
AnonymBruker Skrevet 14. mai #13 Skrevet 14. mai Haha, jeg har personalansvar for mange og har vært litt fascinert over dette i samtaler med dem. Noen holder mye øyekontakt og bruker det aktivt i samtalen. Andre kikker vekk hver gang jeg møter blikket deres. Så jeg prøver tilpasse meg dem, det kan jo du øve litt på også 😊 Anonymkode: 12b8e...7dd
got2go Skrevet 14. mai #14 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg prøver, men det går ikke. Anonymkode: 7016f...728 Kutt ut. Selvfølgelig går det. 6 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #15 Skrevet 14. mai Er du kvinne eller mann? Som mann ville jeg ha elsket en kvinne som så meg dypt i øynene, ville tolket det som interesse. Om du er mann ville det plager meg siden jeg er hetero. Med andre ord , for meg er å se noen rett i øynene flørting. Anonymkode: d387c...7c2 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #16 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er du kvinne eller mann? Som mann ville jeg ha elsket en kvinne som så meg dypt i øynene, ville tolket det som interesse. Om du er mann ville det plager meg siden jeg er hetero. Med andre ord , for meg er å se noen rett i øynene flørting. Anonymkode: d387c...7c2 Jeg kan se han jeg er interessert i veldig dypt inn i øynene, og har fått høre at jeg har et veldig intenst blikk. Å se alle andre dypt inn i øynene gjorde jeg når jeg var yngre, men det har jeg sluttet med. Mange som synes det er ubehagelig, så det går an å øve på. Jeg er kvinne. Anonymkode: f7879...247 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #17 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg prøver, men det går ikke. Anonymkode: 7016f...728 Opplever du at det er vanskelig å skape gode relasjoner eller andre negative konsekvenser av det? Blinker du som normalt, mye eller lite? Anonymkode: 14633...6db 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #19 Skrevet 14. mai De eneste jeg ser dypt i øynene er menn jeg er tiltrukket av. Og det er også de eneste som ser på meg slik. Hvis en venn, familiemedlem eller fremmed hadde gjort det, hadde jeg opplevd det som veldig ubehagelig og upassende. Intens øyekontakt er forbeholdt seksuelle og/eller romantiske relasjoner. Anonymkode: 2f13e...a03 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #20 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Er du kvinne eller mann? Som mann ville jeg ha elsket en kvinne som så meg dypt i øynene, ville tolket det som interesse. Om du er mann ville det plager meg siden jeg er hetero. Med andre ord , for meg er å se noen rett i øynene flørting. Anonymkode: d387c...7c2 Jeg er kvinne. Anonymkode: 7016f...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå