AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Okei, hvilken selvbruning kan folk anbefale til kropp? En mørk/ medium farge, men fin og naturlig. Veldig gjerne skriv fremgangsmåten deres også da jeg har kun brukt det et par ganger i mitt liv og det ble ikke særlig fint og jevnt. Ta meg gjennom hele prosessen. Tar dere f.eks kun bodylotion på tørre partier eller er det lurt å ta det på hele kroppen uansett. Og etter dere har hat selvbruningen i noen dager til en uke, lar dere den bare fade vekk selv eller skrubber dere den vekk hver gang? Jeg er veldig lat og hele selvbrunings prosessen og alt det virker litt styrete, men er villig til å prøve igjen da jeg ser mye friskere og finere ut når jeg er brun. Anonymkode: bba73...aee
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okei, hvilken selvbruning kan folk anbefale til kropp? En mørk/ medium farge, men fin og naturlig. Veldig gjerne skriv fremgangsmåten deres også da jeg har kun brukt det et par ganger i mitt liv og det ble ikke særlig fint og jevnt. Ta meg gjennom hele prosessen. Tar dere f.eks kun bodylotion på tørre partier eller er det lurt å ta det på hele kroppen uansett. Og etter dere har hat selvbruningen i noen dager til en uke, lar dere den bare fade vekk selv eller skrubber dere den vekk hver gang? Jeg er veldig lat og hele selvbrunings prosessen og alt det virker litt styrete, men er villig til å prøve igjen da jeg ser mye friskere og finere ut når jeg er brun. Anonymkode: bba73...aee TS her har et spørsmål til. Er det trygt å bruke selvbruning i sola og solsteiken? Har hørt at det ikke er det 🤔 Anonymkode: bba73...aee
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Jeg har kun vært fornøyd med St.Tropez. Du kan vel fint ha selvbruning i sola, men du må jo bruke solkrem. Anonymkode: 28753...06f
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai dr-dennis-gross-alpha-beta-glow-pad-self-tanner-body Anonymkode: d0232...c46
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Jeg bruker St-Tropez bronzing mousse. Skrubber kroppen og smører den godt dagen før. Finner et tidspunkt i god tid før leggetid, slik at den kan trekke godt inn (jeg sover med selvbruning, og dusjer av om morgenen, for best effekt). Dusjer, tørker meg, bruker selvbruningsvott, og jobber systematisk fra føtter til hals. Bruker tid, smører godt inn, klapper over tær slik at bare overflaten blir brun (er veldig stygt når selvbruningsprodukter legger seg mellom tær). Mannen hjelper med rygg. Jeg hadde ikke brukt den i sola. 1) man svetter, så man risikerer striper og skjolder, 2) sol/varme forsterker lukten, som ikke er så godt, 3) det setter lett farge på solsenger og slikt. 4) du må smøre solkrem over, som kan gi skjolder. Jeg smører en gang i uka i sesong. Da har jeg jevn, fin brunfarge. Anonymkode: 9fc31...465
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg bruker St-Tropez bronzing mousse. Skrubber kroppen og smører den godt dagen før. Finner et tidspunkt i god tid før leggetid, slik at den kan trekke godt inn (jeg sover med selvbruning, og dusjer av om morgenen, for best effekt). Dusjer, tørker meg, bruker selvbruningsvott, og jobber systematisk fra føtter til hals. Bruker tid, smører godt inn, klapper over tær slik at bare overflaten blir brun (er veldig stygt når selvbruningsprodukter legger seg mellom tær). Mannen hjelper med rygg. Jeg hadde ikke brukt den i sola. 1) man svetter, så man risikerer striper og skjolder, 2) sol/varme forsterker lukten, som ikke er så godt, 3) det setter lett farge på solsenger og slikt. 4) du må smøre solkrem over, som kan gi skjolder. Jeg smører en gang i uka i sesong. Da har jeg jevn, fin brunfarge. Anonymkode: 9fc31...465 TS her men jeg skjønner ikke når folk mener at man ikke skal bruke det i sola. Det er jo ofte om sommeren folk bruker selvbruning. Og på sommeren er man jo ute i sola hele tiden Anonymkode: bba73...aee
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): TS her men jeg skjønner ikke når folk mener at man ikke skal bruke det i sola. Det er jo ofte om sommeren folk bruker selvbruning. Og på sommeren er man jo ute i sola hele tiden Anonymkode: bba73...aee Jeg forklarer jo grundig hvorfor man ikke bør være i sola etter påføring. Og om du sitter ute fra 10 - 22 hver dag, så ser jeg ikke helt hvorfor du behøver selvbruning? Anonymkode: 9fc31...465
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her men jeg skjønner ikke når folk mener at man ikke skal bruke det i sola. Det er jo ofte om sommeren folk bruker selvbruning. Og på sommeren er man jo ute i sola hele tiden Anonymkode: bba73...aee Selvsagt kan man være ute i sola. Men det må gå et visst antall timer fra du har smurt på til du går ut, for å unngå striper og skjolder. Så derfor lurt å smøre seg på kvelden i forveien. Og igjen, du må bruke solkrem. Anonymkode: 28753...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå