Gå til innhold

Kropper på stranda!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er overasket overrasket hvor skinnhellige folk svarer her inne.

Alle skriver at de ikke legger merke til eller ser på andre i det hele tatt, og det tror jeg ingenting på.

Selvfølgelig legger vi merke til om noen er velge flott, veldig mager eller veldig overvektig.

Noe annet er unaturlig!

Anonymkode: c38a3...fbc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er naturist og går kun på nakenstrender. Bryr meg selvfølgelig ikke om hvordan andre ser ut men synes det er flott med alle som kommer uansett hvordan de ser ut.

Anonymkode: 6c803...e8b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Alle skriver at de ikke legger merke til eller ser på andre i det hele tatt, og det tror jeg ingenting på.

Ikke jeg heller. Derfor har jeg sluttet å gå på stranda.

Anonymkode: 6ed0b...401

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Typisk gamle folk, om du var tynn så var du pen for deres skjønnhetsstandar, store neser og rare fjes betydde ingenting, var du tynn var du pen. 
men sånn er jo ikke dagens skjønnhetsbilde.

Anonymkode: 144dd...f11

Jøss! Hvor finner man disse gamle folka? Blant de gamle jeg kjenner er/var tynn synonym med stygg og sjuk. 

Anonymkode: 5d62a...8e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tusen takk for svar❤️ godt å høre. Sliter med dårlig selvbilde , selv om jeg får høre at jeg ser ok ut. Men mye sitter igjen etter at jeg var sammen med med en mann som knakk hele selvtilliten min.  Nå skal jeg prøve å nyte strandturer fremover bedre☀️😎

Anonymkode: f4a43...40d

Good for you 🥳🥳🥳

Anonymkode: c2c54...27a

AnonymBruker
Skrevet

Ser på mannen, han er flott. Vi får mange blikk. Han fordi han er godt trent, jeg fordi jeg har mange tatoveringer. 

Anonymkode: 2a607...1f1

AnonymBruker
Skrevet

Legger ikke stort merke til andres kropper forbi når noen har en fin bikini jeg også kunne tenkt meg eller jeg føler meg uvell i egen kropp og sammenligner. 

Er jo ganger det er en kjekk mann der også. Men ellers er det bare at jeg legger merke til hva noen gjør, de griller, det er hunder, misunner dem som har badedyr. 

Tror aldri jeg har lagt merke til noe arr og har ingenting imot dem heller. Vi er på stranda for å kose oss, alle må få komme å være 🏖😊

Anonymkode: 8ffb8...d80

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Selvfølgelig legger vi merke til om noen er velge flott, veldig mager eller veldig overvektig.

Noe annet er unaturlig!

Ser jo dem, men det gjør vi jo ellers også. Det er ikke noen nyhetssak, så hvorfor skal man bry seg? 

Anonymkode: 8ffb8...d80

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Good for you 🥳🥳🥳

Anonymkode: c2c54...27a

Jeg er veldig glad i å bade i sjøen. Så jeg vil ikke dette skal ødelegge for meg. Men sole meg gjør jeg best hjemme.

Anonymkode: f4a43...40d

AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er godt voksen, bruker ikke tiden min på å bedømme hvordan andre ser ut,håper at andre også har nok med sitt og ikke trenger å bruke tid på mine strekkmerker liksom.

Anonymkode: bf33a...a62

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg kan tenke er at de som dekker seg mye må være skikkelig ukomfortable med seg selv og VARME. Da hvis det faktisk er varmt og man må kjøle seg i det kalde vannet. 

Anonymkode: c4ec8...dce

AnonymBruker
Skrevet

Diskuterer ikke andres kropper nedsettende eller dømmende. Men jeg har såpass komplekser at jeg ikke synes det er så kjekt å gå på stranda. Legger ofte merke til kvinner som har det som for meg er "drømmekroppen", og misunner dem for det. Men ser ikke ned på de som ikke har det.

Jeg er også dødsmisunnelig på folk som føler seg vel i sitt eget skinn og sprader rundt i bikini uansett hvordan de ser ut. Det er ikke nødvendigvis noen sammenheng mellom "flott kropp" (ifølge samfunnet) og selvtillit. Selvtilliten kommer innenfra. 

Anonymkode: 6e620...720

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Diskuterer ikke andres kropper nedsettende eller dømmende. Men jeg har såpass komplekser at jeg ikke synes det er så kjekt å gå på stranda. Legger ofte merke til kvinner som har det som for meg er "drømmekroppen", og misunner dem for det. Men ser ikke ned på de som ikke har det.

Jeg er også dødsmisunnelig på folk som føler seg vel i sitt eget skinn og sprader rundt i bikini uansett hvordan de ser ut. Det er ikke nødvendigvis noen sammenheng mellom "flott kropp" (ifølge samfunnet) og selvtillit. Selvtilliten kommer innenfra. 

Altså for å presisere: Jeg diskuterer aldri andres kropper! Men jeg har altså disse tankene jeg beskriver.

Skrevet

Jeg har velfungerende øyne i hodet så jeg ser menneskene rundt meg, men jeg bryr meg overhodet ikke om hvordan de ser ut den ene eller andre veien.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Noe annet er unaturlig!

Jeg har aldri lagt merke til om noen er veldig flott, overvektig eller undervektig. Er der kun for å svømme, og konsentrerer meg bare om det. Jeg er normalvektig, og vil selv bare være i fred. Har også vært både over- og undervektig på forskjellige stadier i livet på grunn av bulimi og senere anoreksi. Gikk fremdeles og svømte, fordi jeg elsker det.

Synes de som dømmer og tenker på andre som mindre flott, overvektig, undervektig osv kanskje bør utvikle mer empati og minne seg på at de er langt fra perfekte selv.

Kos dere i vannet og på stranden folkens. Ikke la frykt for hva andre tenker om akkurat deg stoppe deg fra å nyte noe du liker å gjøre fordi du er engstelig for hva andre eventuelt måtte tenke om deg. Vi er alle sårbare på hvert vårt vis. 

Anonymkode: 5b6df...dfa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jøss! Hvor finner man disse gamle folka? Blant de gamle jeg kjenner er/var tynn synonym med stygg og sjuk. 

Anonymkode: 5d62a...8e4

De hører alltid de gamle diskutere i solstolene når hun litt runde dama kommer gående

Anonymkode: 144dd...f11

Skrevet

Jeg sitter ikke og diskuterer andres kropper som underholdning, men jeg har jo velfungerende syn, så jeg ser jo hvordan folk ser ut, akkurat som når jeg ser folk andre steder. Hvis noen stikker seg ut, enten på en positiv eller negativ måte, legger jeg jo merke til det. Tror ingenting på folk som påstår de ikke legger merke til hvordan andre ser ut i det hele tatt, med mindre de er ekstremt svaksynte :P 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Uanonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg sitter ikke og diskuterer andres kropper som underholdning, men jeg har jo velfungerende syn, så jeg ser jo hvordan folk ser ut, akkurat som når jeg ser folk andre steder. Hvis noen stikker seg ut, enten på en positiv eller negativ måte, legger jeg jo merke til det. Tror ingenting på folk som påstår de ikke legger merke til hvordan andre ser ut i det hele tatt, med mindre de er ekstremt svaksynte :P 

Nei du sitter selvfølgelig med fasiten her. Absolutt alle legger merke til hvordan andre ser ut. Når jeg går i matvarebutikken eller for å svømme, så kikker jeg godt rundt meg for jeg er svært interessert i hvordan andre ser ut. Jeg kan umulig kun være opptatt med hva jeg driver på med. Tviler ikke på at det er slik for deg og enkelte andre, men du er faktisk ikke inni hodene på hele befolkningen. Snakk om å generalisere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei du sitter selvfølgelig med fasiten her. Absolutt alle legger merke til hvordan andre ser ut. Når jeg går i matvarebutikken eller for å svømme, så kikker jeg godt rundt meg for jeg er svært interessert i hvordan andre ser ut. Jeg kan umulig kun være opptatt med hva jeg driver på med. Tviler ikke på at det er slik for deg og enkelte andre, men du er faktisk ikke inni hodene på hele befolkningen. Snakk om å generalisere.

Jeg påstår ikke at alle er "svært interessert i hvordan andre ser ut", men at alle som har et fungerende syn legger merke til hvordan andre ser ut, akkurat som de legger merke til om det er fint eller dårlig vær eller om de er i skogen eller i byen.

AnonymBruker
Skrevet
Uanonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg påstår ikke at alle er "svært interessert i hvordan andre ser ut", men at alle som har et fungerende syn legger merke til hvordan andre ser ut, akkurat som de legger merke til om det er fint eller dårlig vær eller om de er i skogen eller i byen.

Siste gang jeg svarer, men jeg gjør faktisk ikke det, med mindre det er noen jeg begynner å prate med. Folk på gata, matvarebutikken, rundt omkring meg legger jeg ikke merke til utseendet på. Og ja, jeg har normalt syn. Er opptatt av at nå skal jeg ditt eller datt, og det er det som holder oppmerksomheten min, med mindre noen sier hei til meg. Registrerer av og til når jeg holder døren oppe for folk hvordan ser ut, men som regel ikke. Men akkurat det er nok fordi nordmenn er ganske uhøflige, og sjelden sier takk eller smiler når jeg gjør det, så da registrerer jeg knapt om det er mann eller kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...