AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #1 Skrevet 14. mai 2025 Hvor mye opptatt er dere, av andres kropper på en badestrand?. Jeg har aldri hengt meg opp i om folk er store eller tynne. Arr osv. Har jeg sett noe pent har jeg sett noen ekstra ganger. Men har skjønt at mange har det som underholdning å prate og diskuteres andres kropper på en strand. Anonymkode: f4a43...40d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #2 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor mye opptatt er dere, av andres kropper på en badestrand?. Jeg har aldri hengt meg opp i om folk er store eller tynne. Arr osv. Har jeg sett noe pent har jeg sett noen ekstra ganger. Men har skjønt at mange har det som underholdning å prate og diskuteres andres kropper på en strand. Anonymkode: f4a43...40d Høres spesielt ut, vi bor rett ved kysten og jeg er vokst opp på stranda og er på stranden hele sommeren nå som voksen også. Har tilgode å høre noen diskutere andre sin kropp. Jeg vokste til og med opp på stranden når det var helt vanlig å gå toppløse som damer -da var de jo mye forskjellig å se men ingen diskuterte kroppene til andre…. Må være ett lokalt fenomen der du bor i såfall😅 Anonymkode: 8c9d3...c22 7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #3 Skrevet 14. mai 2025 Bare opptatt av å holde inn min egen mage, jeg, tar all oppmerksomhet 🤣 Anonymkode: 25aca...cf5 9 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #4 Skrevet 14. mai 2025 Er mer opptatt av meg selv. Noe de aller, aller fleste også er. For vi mennesker er naturlig ganske så egosentriske. Anonymkode: a2371...949 5
Snok1 Skrevet 14. mai 2025 #5 Skrevet 14. mai 2025 Jeg er ekshibisjonistisk og vil ha alle blikk på meg!
Rosa Gnom Skrevet 14. mai 2025 #6 Skrevet 14. mai 2025 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor mye opptatt er dere, av andres kropper på en badestrand?. Jeg har aldri hengt meg opp i om folk er store eller tynne. Arr osv. Har jeg sett noe pent har jeg sett noen ekstra ganger. Men har skjønt at mange har det som underholdning å prate og diskuteres andres kropper på en strand. Anonymkode: f4a43...40d Jeg vil si null. Jeg er på ei strand for å bade og slappe av. Da ofte med familie. Jeg ble lært som liten at det ikke er pent å le / peke / snakke nedsettende om utseende til mennesker som er litt anderledes enn seg selv. Det er helt normal folkeskikk. Endret 14. mai 2025 av Rosa Gnom 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #7 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvor mye opptatt er dere, av andres kropper på en badestrand?. Jeg har aldri hengt meg opp i om folk er store eller tynne. Arr osv. Har jeg sett noe pent har jeg sett noen ekstra ganger. Men har skjønt at mange har det som underholdning å prate og diskuteres andres kropper på en strand. Anonymkode: f4a43...40d Finnes ikke opptatt av andres kropper eller utseende. Anonymkode: 955b5...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #8 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Høres spesielt ut, vi bor rett ved kysten og jeg er vokst opp på stranda og er på stranden hele sommeren nå som voksen også. Har tilgode å høre noen diskutere andre sin kropp. Jeg vokste til og med opp på stranden når det var helt vanlig å gå toppløse som damer -da var de jo mye forskjellig å se men ingen diskuterte kroppene til andre…. Må være ett lokalt fenomen der du bor i såfall😅 Anonymkode: 8c9d3...c22 Mest på sydenturer jeg direkte har hørt det. Jeg legger meg ikke ofte på strand her jeg bor med masse kjente. ☺️ Anonymkode: f4a43...40d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #9 Skrevet 14. mai 2025 Rosa Gnom skrev (3 minutter siden): Jeg vil si null. Jeg er på ei strand så er det for å bade og slappe av. Jeg ble lært som liten at det ikke er pent å le / peke / snakke nedsettende om utseende til mennesker til mennesker som er litt anderledes enn seg selv. Det er helt normal folkeskikk. Så bra slik jeg håpet de fleste er. Anonymkode: f4a43...40d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #10 Skrevet 14. mai 2025 Legger ikke merke til utseendet på andre mennesker på stranda i det hele tatt. Jeg der for å kose meg selv, og legger kun merke til folk om de har plagsom oppførsel (ungdom som skråler med høy musikk, barn som løper over pleddet mitt mens jeg ligger der osv) Anonymkode: 1b182...929
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #11 Skrevet 14. mai 2025 Typisk gamle folk, om du var tynn så var du pen for deres skjønnhetsstandar, store neser og rare fjes betydde ingenting, var du tynn var du pen. men sånn er jo ikke dagens skjønnhetsbilde. Anonymkode: 144dd...f11
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #12 Skrevet 14. mai 2025 Ukjent fenomen for meg. Jeg har aldri diskutert andre sine kropper. Er noen litt ekstra fin etter min standard så kan jeg godt kikka ett par ganger,men ellers nei. Synes at alt er så kroppfiksert de siste årene og det siste jeg ønsker er at noen skal føle seg uvel fordi de er kanskje litt store eller har andre fysiske begrensninger. Jeg er ellers tynn/trent med litt store pupper så jeg føler i hvertfall blikk på meg. Men har begynt å gi litt mer f. Anonymkode: 76103...adb
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #13 Skrevet 14. mai 2025 Jeg bryr meg null niks om hvordan andres kropper ser ut. Men skulle gjerne likt at moten med stringbikini ble helt borte. Skjønner ikke at folk vil vise seg slik ute, og jeg liker ikke å få rumpeballene til folk midt i fleisen🙈 (Har ikke noen problemer med at folk drar bikinitrusa litt inn når de ligger og soler seg, men de trenger ikke gå rundt med rumpa bar) Anonymkode: 5f795...c42 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #14 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bryr meg null niks om hvordan andres kropper ser ut. Men skulle gjerne likt at moten med stringbikini ble helt borte. Skjønner ikke at folk vil vise seg slik ute, og jeg liker ikke å få rumpeballene til folk midt i fleisen🙈 (Har ikke noen problemer med at folk drar bikinitrusa litt inn når de ligger og soler seg, men de trenger ikke gå rundt med rumpa bar) Anonymkode: 5f795...c42 Enig!! Anonymkode: 9126d...d57
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #15 Skrevet 14. mai 2025 Jeg bryr meg ikke om kroppene til andre, men liker at folk kler seg etter kroppen de har Blir alltid glad når jeg ser noen som er like bleke som meg ❤️ Anonymkode: 9126d...d57 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #16 Skrevet 14. mai 2025 Bryr meg overhodet ikke om andre! Men tenker at det rundt om ligger noen idioter som dømmer andre etter utseende. Tenker de er meget enkel, og så overlater jeg problemet deres til dem selv 😊 Anonymkode: 5b580...328
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #17 Skrevet 14. mai 2025 Tenker kun på hvordan jeg ser ut selv. Anonymkode: ac920...bd1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #18 Skrevet 14. mai 2025 Det skal være noe spesielt som skiller seg ut om det skal prates om. Har aldri diskutert negativt, men mer sånn "oi, hu var kul" Anonymkode: 4e8e9...105
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #19 Skrevet 14. mai 2025 Tusen takk for svar❤️ godt å høre. Sliter med dårlig selvbilde , selv om jeg får høre at jeg ser ok ut. Men mye sitter igjen etter at jeg var sammen med med en mann som knakk hele selvtilliten min. Nå skal jeg prøve å nyte strandturer fremover bedre☀️😎 Anonymkode: f4a43...40d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #20 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye opptatt er dere, av andres kropper på en badestrand?. Jeg har aldri hengt meg opp i om folk er store eller tynne. Arr osv. Har jeg sett noe pent har jeg sett noen ekstra ganger. Men har skjønt at mange har det som underholdning å prate og diskuteres andres kropper på en strand. Anonymkode: f4a43...40d Kunne ikke brydd meg mindre om hvilke kropper andre har og hvilke arr de har. Jeg er voksen nok til å ikke bruke tiden min på å diskutere hvordan andre ser ut. Anonymkode: 2ee15...edc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå