AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai De er kjøpt for 2 dgr siden, de jeg ikke skulle bruke da, ble lagt i en plastpose i kjøleskapet. Men jeg knyttet den istedenfor å surre posen rundt og tett inntil kjøttet. Posen har nå blåst seg opp veldig. Kan de spises? Anonymkode: c2e65...cb4
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Åpne pakka og la den ligge litt. Lukt og kjenn på den. Ikke kast før du fysisk har sjekka! Anonymkode: d8239...aa5
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Jeg ville ikke spist kjøtt som har ligget blåst opp i luft. Er en slags gjæring som skjer når lufta blåses opp... Anonymkode: d3f11...fdd 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai SeBraHaHa skrev (3 minutter siden): Tusrn takk!! Anonymkode: c2e65...cb4
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai Hvordan skjedde dette på to dager i kjøleskapet? Anonymkode: 8bdfa...01e
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvordan skjedde dette på to dager i kjøleskapet? Anonymkode: 8bdfa...01e TS la de i posen og knyttet igjen. Etter 2 dager hadde posen blåst seg opp. Anonymkode: 38ae5...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå