AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Har siste emne på mastergraden nå på fredag. Tenker å begynne å lese på slidene nå i kveld og i morgen. Har selvfølgelig fulgt med i forelesningene, men gjorde aldri noe utenfor det. I mellomtiden hadde vi 4 ukers hjemmeeksamen i samme emne som jeg garantert får B+ på. Så trenger egentlig bare å få C på teorien nå på fredag for å sikre B snitt i faget. Tror dere at dette er mulig, eller undervurderer jeg noe voldsomt her?😅 Anonymkode: 82bce...299
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Spørs på hvilket fakultet du studerer ved. På mitt fakultet ville det aldri gått, men jeg kjenner folk som studerte andre ting som reiste 90% av semesteret og likevel fikk greie karakterer. Om de fikk bruk for kunnskapen i arbeidslivet er en annen sak. Anonymkode: 6fa61...18f 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Det håper jeg virkelig ikke! På mitt studie hadde du nok strøket for lenge siden. Hvis kravene er så slappe som å lese litt slides og ellers ikke noe, så er du ikke på masternivå. Men hvorfor vet du ikke dette selv? Det er vel ikke første eksamen? Anonymkode: b9445...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Umulig å si når man ikke vet hva emnet er. Om det er et bullshit-emne, og du i tillegg er god til å skrive bullshit og få det til å se bra ut, så kanskje. Anonymkode: 5a37b...b1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå