Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har siste emne på mastergraden nå på fredag. Tenker å begynne å lese på slidene nå i kveld og i morgen. Har selvfølgelig fulgt med i forelesningene, men gjorde aldri noe utenfor det.

I mellomtiden hadde vi 4 ukers hjemmeeksamen i samme emne som jeg garantert får B+ på. Så trenger egentlig bare å få C på teorien nå på fredag for å sikre B snitt i faget. Tror dere at dette er mulig, eller undervurderer jeg noe voldsomt her?😅

Anonymkode: 82bce...299

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs på hvilket fakultet du studerer ved. På mitt fakultet ville det aldri gått, men jeg kjenner folk som studerte andre ting som reiste 90% av semesteret og likevel fikk greie karakterer. Om de fikk bruk for kunnskapen i arbeidslivet er en annen sak. 

Anonymkode: 6fa61...18f

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt ann på hva du studerer.

AnonymBruker
Skrevet

Det håper jeg virkelig ikke! På mitt studie hadde du nok strøket for lenge siden. Hvis kravene er så slappe som å lese litt slides og ellers ikke noe, så er du ikke på masternivå. 

Men hvorfor vet du ikke dette selv? Det er vel ikke første eksamen?

Anonymkode: b9445...4fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å si når man ikke vet hva emnet er. Om det er et bullshit-emne, og du i tillegg er god til å skrive bullshit og få det til å se bra ut, så kanskje. 

Anonymkode: 5a37b...b1e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...