AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Har ikke god råd. Men ønsker så veldig å ta med barna til utlandet på ferie i år. De er i tenårene. Hvor kan man dra? Og hva må man regne med en tur på 4- 5 dager koster? Har prøvd å kikke litt, men synes jo bare flyprisene er elleville... Noen tips? Hilsen ei som bare har feriert i Norge og et par ganger i Sverige. Anonymkode: e3052...395 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Book tur til Sharm el-Sheikh med Amisol. Jeg har gjort det to ganger og vært storfornøyd. Samboeren min og jeg reiste sammen og betalte 7k per person for fly, hotell og all inclusive i en uke. Prisene på nettsiden deres varierer litt, men følger du litt med (evt. bestiller kort tid før avreise) så kan du få god pris Anonymkode: 4ab22...31a 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Hellas/Kypros/Bulgaria/Albania . To første for barnevennlig, to siste for billig ikke euro Anonymkode: 2608d...e04 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Ta danskebåten til København. Helt nydelig by! Anonymkode: c1241...fd3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er budsjettet, og hvor mange skal på tur? Anonymkode: 4ca66...71c Siden jeg ikke har peiling på hva det vil koste i det hele tatt har jeg heller ikke noe budsjett. Men som jeg skrev, billig. Vi er 2 voksne og 2 tenåringer. Anonymkode: e3052...395
Egenskap Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Siden jeg ikke har peiling på hva det vil koste i det hele tatt har jeg heller ikke noe budsjett. Men som jeg skrev, billig. Vi er 2 voksne og 2 tenåringer. Anonymkode: e3052...395 sjekk Tsjekkia 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai "billig" må du til øst europa, UK.. Kanskje du får til hellas eller kypros om du ikke er kresen på avreise/hotell Bare å ta seg en runde på tui, ving for eks for å få "oversikt" - du trenger ikke å velge land, men antall folk, fra hvilken flyplass og NÅR du kunne tenke deg å reise så ser du prisene. Anonymkode: 5d0a7...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Sopot eller Gdansk i polen🙂 Kan finne veldig billige turer der 🙂 Anonymkode: 8015b...216 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Tja. Ser på restplass.no at man for 2 voksne og 2 tenåringer kan få 4 netter i for eksempel Gdansk, Polen for 8-10K (både fly og hotell) i slutten av juni eller begynnelsen av august. Kommer litt an på hvilken flyplass man reiser fra. Er svært kort vei fra Gdansk til badebyen Sopot, for dem som vil ha klassisk "Sydenfølelse". Og mat og drikke er jo betydelig billigere der. Anonymkode: d2f0b...441 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #11 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Sopot eller Gdansk i polen🙂 Kan finne veldig billige turer der 🙂 Anonymkode: 8015b...216 Helt enig! Sopot er helt topp, finner ikke bedre strender i Syden. Og søk billig - flybilletter til Gdansk. Kan kjøpes helt ned til noen få hundre kroner tur/retur. Kort flytur på litt over timen (fra Torp). Anonymkode: 95835...b68 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai Sjekk Polen eller Baltikum. Krakow og Gdansk er fine byer med mye historie og ting å se på. Gdansk har også strender. Hvis du vil ha «syden»-feeling så har Albania og Montenegro helt nydelige strender til langt under pris av tilsvarende i f.eks. Italia eller Kroatia. Vet at Apollo har pakkereiser til Albania med ganske greie priser. Ellers har du jo Bulgaria, som er billigversjonen av de mer klassiske charterferiene, men der får man ganske lite for pengene, spør du meg, da naturen er mye finere i f.eks. Albania. Anonymkode: 76efc...026 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #13 Skrevet 14. mai Sjekk restplasser flytur med/uten hotell på Apollo, ving, Tui o.l. Sjekk flybilletter med Ryanair fra Torp hvis du har mulighet. Anonymkode: 8c49f...1b1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #14 Skrevet 14. mai Nå er det vel ganske dyrt før fellesferien, om dere har is i magen, kan dere være heldige å få en ganske billig tur på restplass. Anonymkode: bc4fb...080
AnonymBruker Skrevet 14. mai #15 Skrevet 14. mai Polen, Albania, Bulgaria. Kan også få billige uspesifiserte turer til Spania og Tyrkia hvis man kan reise på kort varsel Anonymkode: 1ebfa...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #16 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ta danskebåten til København. Helt nydelig by! Anonymkode: c1241...fd3 Det er det, men København er ikke billig Anonymkode: 1ebfa...7f9 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #17 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Helt enig! Sopot er helt topp, finner ikke bedre strender i Syden. Og søk billig - flybilletter til Gdansk. Kan kjøpes helt ned til noen få hundre kroner tur/retur. Kort flytur på litt over timen (fra Torp). Anonymkode: 95835...b68 Altså stranda i Sopot og vannet var så fullt av skrot og rask - skikkelig uappetittelig. Anonymkode: 61b5d...a94
AnonymBruker Skrevet 14. mai #18 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså stranda i Sopot og vannet var så fullt av skrot og rask - skikkelig uappetittelig. Anonymkode: 61b5d...a94 Bor man på Grand eller Sheraton har man egen strand og da opplever man ikke dette ivertfall 🙂 Anonymkode: 1ebfa...7f9
AnonymBruker Skrevet 14. mai #19 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bor man på Grand eller Sheraton har man egen strand og da opplever man ikke dette ivertfall 🙂 Anonymkode: 1ebfa...7f9 Men det har kanskje ikke ts råd til? Anonymkode: 61b5d...a94
AnonymBruker Skrevet 14. mai #20 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det har kanskje ikke ts råd til? Anonymkode: 61b5d...a94 Det er ikke godt å si, hun skriver at de ikke har budsjett bare at de ønsker billig. Og det er billigere der enn andre typiske strand destinasjoner. Og hun skriver ikke at de ønsker strandliv, trippel-byene er en rimelig måte å ta en fin ferie utenlands med tenåringer. Anonymkode: 1ebfa...7f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå