Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært så mye frem og tilbake med en fyr jeg har et situationsship med. Kuttet relasjonen i januar, men har holdt smått kontakten hele veien. Små flørtet etc, men ikke noe mer. Han har visst jeg har truffet andre etc. Men til slutt fikk jeg nok fordi følte jeg var alt for snill. Var mer engasjert i samtalene enn han, så jeg trakk meg unna en gang for alle. Da har han kommet tilbake 3! ganger. Jeg tuller ikke når jeg sier han kommer tilbake hver 12-14 dag. Som regel har det vært litt fjas og han har vært uinteressert i samtale. Men nå kommer han tilbake å spør og graver om både det ene og det andre. Hvordan det går på dating fronten osv? Det har han også spurt om flere ganger tidligere, som feks hvem jeg treffer og hvor mange jeg har truffet. Til og med navnet på han ene jeg hadde en liten relasjon med? Altså jeg kuttet det med han fordi JEG likte han mer og så noe mer.. Men for han var det en del hindringer som gjorde at vi ikke tok det videre. Men fyren virker jo regelrett "besatt" siden han klarer ikke å la vær og titte innom, spørre og grave ? Til info har han ikke truffet noen og jeg vet at han knapt har vært med noen siden oss som er 6 mnd siden... Jeg betviler aldri på at han ikke likte meg, men ikke nok til å satse av flere legitime grunner. 
Han er relativt ung, under 25, mens jeg er noen år eldre.

Anonymkode: 79155...4d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er tidsfordriv. Han kontakter deg når han kjeder seg, og det at du svarer, igjen og igjen, er et boozt for egoet hans.

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Seff skrev (1 minutt siden):

Du er tidsfordriv. Han kontakter deg når han kjeder seg, og det at du svarer, igjen og igjen, er et boozt for egoet hans.

Jeg har vært borti mye sånne type gutter tidligere - aka playere... Men det er virkelig ikke han. Han virker genuint snill, men usikker på seg selv. Har flere eks på dette her hvor han har vært veldig sårbar og åpen. Man kan alltids ta feil, men genuint tror jeg ikke han er av den typen ut i fra hvordan han har vært i over 8 mnd. Men igjen, jeg skjønner uansett ikke behovet for å vite om relasjonene mine og hvem jeg dater?? Det er utrolig spesielt uansett hva. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært borti mye sånne type gutter tidligere - aka playere... Men det er virkelig ikke han. Han virker genuint snill, men usikker på seg selv. Har flere eks på dette her hvor han har vært veldig sårbar og åpen. Man kan alltids ta feil, men genuint tror jeg ikke han er av den typen ut i fra hvordan han har vært i over 8 mnd. Men igjen, jeg skjønner uansett ikke behovet for å vite om relasjonene mine og hvem jeg dater?? Det er utrolig spesielt uansett hva. 

Jeg har lest dette svaret ditt, men det jeg skrev i det første innlegget gjelder fremdeles. Det er ikke kun tilsynelatende selvsikre drittsekker/alfahanner som holder på sånn. 

Og det at de driver på sånn, betyr ikke nødvendigvis at de ikke er snille. Det er bare sånt de gjør, og de om det. Men hvis du tror han holder på sånn fordi han egentlig innerst inne er interessert i deg, tror jeg du tar feil.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Seff skrev (10 minutter siden):

Dette. 
Ikke noe mer. Han får små egoboost hver gang du ta svaret han. 
Han sjekker inn fordi han kjeder seg og fordi han kan (les: du har ikke blokka eller sletta han). 

Anonymkode: 0c569...d2a

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han kan. Fordi du lar han.

Anonymkode: 72f8e...fb8

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

men har holdt smått kontakten hele veien. Små flørtet etc,

Jeg tror det er problemet, du gi han forsatt håp.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Q2012 skrev (22 minutter siden):

Jeg tror det er problemet, du gi han forsatt håp.

Dette, du har plassert han i friendzone. Ghost, gå videre.

Anonymkode: 80785...3e0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vært så mye frem og tilbake med en fyr jeg har et situationsship med. Kuttet relasjonen i januar, men har holdt smått kontakten hele veien. Små flørtet etc, men ikke noe mer. Han har visst jeg har truffet andre etc. Men til slutt fikk jeg nok fordi følte jeg var alt for snill. Var mer engasjert i samtalene enn han, så jeg trakk meg unna en gang for alle. Da har han kommet tilbake 3! ganger. Jeg tuller ikke når jeg sier han kommer tilbake hver 12-14 dag. Som regel har det vært litt fjas og han har vært uinteressert i samtale. Men nå kommer han tilbake å spør og graver om både det ene og det andre. Hvordan det går på dating fronten osv? Det har han også spurt om flere ganger tidligere, som feks hvem jeg treffer og hvor mange jeg har truffet. Til og med navnet på han ene jeg hadde en liten relasjon med? Altså jeg kuttet det med han fordi JEG likte han mer og så noe mer.. Men for han var det en del hindringer som gjorde at vi ikke tok det videre. Men fyren virker jo regelrett "besatt" siden han klarer ikke å la vær og titte innom, spørre og grave ? Til info har han ikke truffet noen og jeg vet at han knapt har vært med noen siden oss som er 6 mnd siden... Jeg betviler aldri på at han ikke likte meg, men ikke nok til å satse av flere legitime grunner. 
Han er relativt ung, under 25, mens jeg er noen år eldre.

Er du så dum at du svarer han når han tar kontakt? Da mater du han, og er med på leken. 
Vanlige mennesker blokkerer folk de synes er plagsomme. 
Er han en stalker så er politiet rette instans. 
Sannsynligvis seder du ut signaler som gjør at han tror dette er greit. 

Anonymkode: e5980...758

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men kjære deg, dette er hva da 10 tråden om denne fyren?

Svarene kommer ikke til å endre seg, han gjør det fordi han kan og fordi du er enkel og du masserer egoet hans. Du burde jobbe med deg selv og endre mønsteret hvor du tillater at noen bruker deg som rent tidsfordriv.

Anonymkode: 59cea...1a2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi du oppmuntrer han ved å svare på meldinger?

Anonymkode: 8f1b8...ea4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette, du har plassert han i friendzone. Ghost, gå videre.

Anonymkode: 80785...3e0

Håp på hva? Han vil jo ingenting ?😂

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om du vil tro at han egentlig har følelser for deg, men ikke klarer å innrømme det for seg selv, eller noe.
Men den oppførselen hans kan også være helt vanlig "kjeder meg - skriver til en jeg av og til chat'er med". Hvis du syns det er plagsomt, dropp å svar, ikke fantaser om at det er noe mer, i hvert fall. Menn har det med å ta initiativ hvis de vil ha noe, enten sex eller forhold.
Jeg sender f.eks av og til melding med en jeg lå med i fjor, ig det var han som droppa meg.  Men vi har en del felles ting og noen ganger syns jeg det er naturlig å sende en melding. Betyr ikke at jeg vil ha han eller noe som helst, bare at det er ok tidsfordriv og jeg hater ham ikke.

Anonymkode: 2b58f...8f5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du oppretter 100 tråder om dette, så er du nok rimelig besatt også. Du er avhengig av oppmerksomhet, like gjerne som han er opptatt din.

Anonymkode: 33486...348

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis du oppretter 100 tråder om dette, så er du nok rimelig besatt også. Du er avhengig av oppmerksomhet, like gjerne som han er opptatt din.

Anonymkode: 33486...348

Definitivt. Hadde det bare vært positiv oppmerksomhet kunne man jo forstått det bare litt. 

TS- blir du aldri såret av å høre gang på gang at du ikke er interessant for han? For dette likner selvskading, samtidig spør du jo og på et forum svarer man det man tror, ikke det man tror du vil høre🫤

Anonymkode: 34eff...ff5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...