AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Har dere angret på det? Hvorfor eller hvorfor ikke? Har to tatoveringer fra før, men slik at de kan dekkes til og jeg ser de ikke selv hele tiden. Veldig fornøyd med de. Har fryktelig lyst på ei på underarmen. Ca fra håndleddet og 6-8 cm oppover. Anonymkode: 6c5a7...8d7
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Jeg hadde også to fra før, og fikk nylig en på underarmen. Ville ha en som jeg kunne se selv 😅 Angrer ikke, og er veldig fornøyd med den. Det eneste irriterende er at alle ser den, og en del spør hva det er, hva det symboliserer osv. Anonymkode: 5fe61...423
Maskopi Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai Har på underarmen rett under albukroken liksom, tenker aldri over at den er der
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai nei, jeg har mange, den eneste jeg har angret på er den første jeg tok som ble plassert helt ræva, derfor fikkjeg den fjernet med laser og tok my over etterpå med en bedre plassering. Jeg tok min første i starten på 20 åra og er nå snart 55 og har ikke tenkt å angre på noe jeg har av pynt, tvert imot ha rjeg tenkt ta flere om jeg føler for det. Anonymkode: 51d19...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå