Gå til innhold

Fettsuging

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen menn som har prøvd fettsuging?

Ble du fornøyd med resultatet?  kom magen tilbake litt etter litt?

Eg har tydelig mage å er heilt slank ellers, nesten litt tynn, har tidligere slanket den delvis vekk men det blir kun yoyo slanking.

Muligens feil tema dette, men setter pris på seriøse svar.

Anonymkode: 7efef...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må være klar over at fettet kommer tilbake et annet sted. Og du kan ikke bestemme hvor.

Kroppen har ett satt antall fetceller. Ved fettsuging fjerner man fettceller, og kroppen vil uansett produsere nye slik at det blir riktig antall igjen.

Eksempel: kroppen har 200 fettceller (ikke korrekt antall. Bare for eksempel). Du fettsuger og fjerner 100. De manglende 100  kommer tilbake andre steder, la oss si på ryggen, eller overarmene. Det gjorde det for meg, etter massiv fettsuging mange andre steder. Det var ikke bra.

Var og er fornøyd med sculptingen men ble feitere andre steder selv om jeg ikke spiste mer enn helsemessig nødvendig.

Bare til info. 

Noen vil sikkert si dette ikke er sant. Men det er info jeg har fått fra flere kirurger og leger i etterkant.

Anonymkode: 82f5f...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Noen menn som har prøvd fettsuging?

Ble du fornøyd med resultatet?  kom magen tilbake litt etter litt?

Eg har tydelig mage å er heilt slank ellers, nesten litt tynn, har tidligere slanket den delvis vekk men det blir kun yoyo slanking.

Muligens feil tema dette, men setter pris på seriøse svar.

Anonymkode: 7efef...8bc

Er mye bedre å slanke seg normalt.  jeg har nå gått ned 12 kg over tid.  har gått hos ernæringsfysiolog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...