AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Når menn sloss så er det en del uskrevne regler. Blant annet at man ikke går etter ballene til hverandre. Finnes det lignende regler blant dere damer? F.eks at dere ikke går etter puppene til hverandre? Anonymkode: c6cca...e50
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai I hvert eneste slåsskamp som jeg har deltatt på, så har vi avtalt at vi ikke bruker stikkvåpen. Men du vet hvordan det er, plutselig har noen en rambokniv i veska.. Anonymkode: 4de34...58f 4 1
newman01 Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Kamper kvinner imellom skal foregå med puter i sexy undertøy 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai At begge mener de er offeret. Anonymkode: 847fa...d39 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): At begge mener de er offeret. Anonymkode: 847fa...d39 Litt av en uskreven regel. Anonymkode: 9c345...3e9
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Lugging, kloring og angripe bakfra er feigt. Anonymkode: 1265c...2f5
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lugging, kloring og angripe bakfra er feigt. Anonymkode: 1265c...2f5 Men effektivt.... sloss man for å sloss eller sloss man for å vinne? (Jeg er i mot vold og har aldri sloss altså!!) Anonymkode: e657f...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men effektivt.... sloss man for å sloss eller sloss man for å vinne? (Jeg er i mot vold og har aldri sloss altså!!) Anonymkode: e657f...7a0 Om man ikke klarer å vinne fair så er ikke seieren fortjent! Anonymkode: 1265c...2f5
Callisto83 Skrevet 16. mai #11 Skrevet 16. mai Har du sett menn som sloss på ordentlig TS? Det er så primitivt, aggressivt, brutalt og dyrisk at jeg tviler på at partene reflekterer over uskrevne regler og etikette. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Skrevet 16. mai Om vi svarer blir det plutselig en skreven regel. Men det er en regel som gjelder om en vil vinne en chick fight: "Grab them by the pussy" Anonymkode: 3b9ce...fef 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå