Gå til innhold

Hvor ille er utroskap hvis det aldri blir oppdaget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mannlig bekjent, vi har en utrolig god kjemi og seksuell kjemi. Vi har begge enormt lyst på hverandre og tiltrekningen er enorm. Vi er godt gift begge to og ingen har lyst å gå fra partner. Men nå er tiltrekninga så stor at jeg skjønner ikke hvordan vi kan holde oss unna hverandre. 
jeg trenger ingen som sier fy fy, dere er råtne og brenn i helvette. Jeg vil høre fra folk som har fått dette til å fungere og ikke blitt oppdaget, går det an? 

Anonymkode: 7e2d5...622

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart det går an. Det er da mange mennesker som ikke har respekt for livspartneren sin, og som puler andre i årevis. Noen har til og med to familier, som ikke vet om hverandre.

Lykke til!

Anonymkode: 6937f...d0b

• Liker 19
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig spørsmål. Du mener at hvis du lykkes i å bedra din mann uten at det blir oppdaget, så er det plutselig ikke så ille lenger? Jo, det er akkurat like svikfullt og ille!

Anonymkode: 4fc2b...88b

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

selvsagt er det like ille. Se på det motsatt, tenk deg at mannen din har en slik relasjon..  og btw æ, det blur alltid oppdaget til slutt. 

og.. du er ikke "godt gift" når du ønsker planlagt utroskap..  da elsker du ikke mannen din 🤢 

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var elskeren til en fyr i 5 år, han var forlovet med damen sin. De feiret 10 års jubileum sammen mens han pulte meg bak ryggen hennes. 

For meg ble det en ekstrem psykisk påkjenning og se at han svek damen han offentlig fortalte alle at han elsket og skulle være resten av livet med, samtidig som han planla helger og uker sammen med meg der vi hadde det helt fantastisk og gøy. 

Han fortalte meg sine dype hemmeligheter, ting han påsto damen hans ikke visste om. Han fortalte han hadde falt for meg, og ville være sammen med meg. Igjen så skapte det en påkjenning hos meg som skadet meg dypt psykisk Idag har jeg store vansker med å stole på noen, tenk å lure to damer så ekstremt rundt som han gjorde.. Idagens samfunn er det jo også ekstremt enkelt å være utro, med alle apper og muligheter... 

Jeg klarte å komme meg unna, i form for at jeg tok ett oppgjør med han, fortalte at nå er det nok. Han gjorde det faktisk slutt med damen. Og hadde ny kjæreste 3 måneder etterpå. Ikke ett ord til meg, ingenting... Alt han lovte var tydeligvis tull og tøys. Jeg satt hjerteknust, og ekstremt bitter igjen. 

Anonymkode: 16a06...5fb

• Liker 2
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det er jo et spill du da begynner å spille som like godt, via en venn av en venn, ender opp hos din ektemann om en stund.
Det vil aldri fungere, uansett hva du blir fortalt av andre. Du har en rekke praktiske utfordringer i forhold til hvor og når og til hvilken unnskyldning. Så begynner du å rote til med følelser, du har ingen anelse om han eller du faktisk får følelser/blir forelsket etter en stund. Det er fint mulig å elske noen (ektemannen din) og samtidig legge følelser for andre oppå.

Blir det ikke vanskelig å elske med din ektemann i etterkant? Vi menn merker veldig lett hvis det er endringer, da tenker jeg små endringer i din elskovatferd.

Endret av Gratis
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du lurer på om det går an å ha et utenomekteskapelig forhold uten å bli tatt? Ja, det gjør det sikkert. 

Men klarer du virkelig å leve med en mann du bevisst lyver til? 

Anonymkode: 0e380...a70

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri forstått meg på mennesker som er så til de grader selvsentrerte og regelrett ondskapsfulle. 

Hvorfor ikke bare gjøre det slutt med ektefelle/samboer? Om du har et snev av empati for din nåværende partner, så la h*n gå. Partneren din fortjener jo bedre enn dette.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (2 minutter siden):

Det er jo et spill du da begynner å spille som like godt, via en venn av en venn, ender opp hos din ektemann om en stund.
Det vil aldri fungere, uansett hva du blir fortalt av andre. Du har en rekke praktiske utfordringer i forhold til hvor og når og til hvilken unnskyldning. Så begynner du å rote til med følelser, du har ingen anelse om han eller du faktisk får følelser/blir forelsket etter en stund. Det er fint mulig å elske noen (ektemannen din) og samtidig legge følelser for andre oppå. Blir det ikke vanskelig å elske med din ektemann i etterkant? Vi menn merker veldig lett hvis det er endringer, da tenker jeg små endringer i din elskovatferd.

Og kanskje på toppen av det hele dra med seg en kjønnssykdom hjem? Da blir det i vertfall oppdaget. Og i kåthetens rus tenker de sikkert ikke på kondom....

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har en mannlig bekjent, vi har en utrolig god kjemi og seksuell kjemi. Vi har begge enormt lyst på hverandre og tiltrekningen er enorm. Vi er godt gift begge to og ingen har lyst å gå fra partner. Men nå er tiltrekninga så stor at jeg skjønner ikke hvordan vi kan holde oss unna hverandre. 
jeg trenger ingen som sier fy fy, dere er råtne og brenn i helvette. Jeg vil høre fra folk som har fått dette til å fungere og ikke blitt oppdaget, går det an? 

Anonymkode: 7e2d5...622

Hva jobber dere med da siden dere er så mye oppi hverandre og kåt på hverandre? Hvordan vet du at dere har seksuell kjemi? 

Syns det er veldig råttent gjort av begge å la det gå så langt å få seksuell kjemi og i det hele tatt tenk å ta steget videre... Fy f..

Anonymkode: 8c4c6...163

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og kanskje på toppen av det hele dra med seg en kjønnssykdom hjem? Da blir det i vertfall oppdaget. Og i kåthetens rus tenker de sikkert ikke på kondom....

Folk som er notorisk utro pleier å gaslighte sin partner, og kan ofte beskylde partneren sin for utroskap. De vil snu det til at det er partneren sin feil at de var utro til å begynne med.

Slike folk eier ingen skam. De er hemnigsløse i sin egoistiske verden, hvor kun de er offeret. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror du bare troller, for nei, det er bare psykopatisk, så enten er du psykopat som godter deg med å lire og bedra, eller så bare troller du 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok så du mener det er helt akseptabelt at din partner gjær det samme så lenge du ikke oppdager det?

eller gjelder disse reglene kun deg?

Anonymkode: b6262...c93

• Liker 5
Skrevet

For å svare på spørsmålet i overskriften:

Dersom dere har en seksuell relasjon som tilfører begge energi uten å tappe energi og uforholdsmessig mye tid fra familien, så er skaden ikke-eksisterende til minimal, kanskje er det til og med en bonus.

At det er store risikoer her bør TS være veldig klar over. Forholdet kan bli oppdaget, det kan utvikle seg til romantikk, det kan få konsekvenser på arbeidsplassen og så videre….

Tenk deg veldig godt om, TS. 
Lykke til med valget ditt.

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

går helt sikkert å ikke bli oppdaget i en periode. det jeg merket det på med min eks var endret adferdsmønster etter litt tid. 

Jeg hadde aldri klart å ha det på samvittigheten. utroskap er så utrolig vondt å oppdage. 

Anonymkode: 54287...99a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er dette som er så utrolig med utroskap. Det betyr ingenting og vil aldri bety noenting så lenge det ikke oppdages.

Men da er rabalderet igang.

Anonymkode: c69bc...5c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo like ille, man klarer å bedra og gå bak ryggen til den man liksom elsker høyest. Da har man lite respekt for partneren sin.

Anonymkode: 07647...136

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

en ting som er 100% sikkert er at du vil bli fersket og da er det ikke verdt det lengre.. 

Anonymkode: 1d702...9bb

• Liker 6
Skrevet

Om det går an? Ja, sikkert. Men risikoen for å bli oppdaget vil alltid være tilstede. 

Så enten tar du risikoen og alt det evt. medfører. 

Ellers så gir du faen og er trofast mot mannen din. 

Det finnes selvfølgelig ingen garanti for at dere klarer å holde det uoppdaget. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

en ting som er 100% sikkert er at du vil bli fersket og da er det ikke verdt det lengre.. 

Anonymkode: 1d702...9bb

Jeg vil tippe ca 30% dersom man har vanlig evne til å planlegge, men selv det er en stor risiko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...