Irja Skrevet onsdag kl 09:52 #1 Del Skrevet onsdag kl 09:52 Bruker en foundation som det står SPF 25. holder dette, eller bør jeg smøre ansiktet med solkrem før jeg sminker meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet onsdag kl 09:57 #2 Del Skrevet onsdag kl 09:57 Med mindre du bruker en mengde tilsvarende ca. en teskje, så er du ikke beskyttet med faktor 25. Det er den mengden du må bruke for at produktet skal ha den beskyttelsen som produktet oppgir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:02 #3 Del Skrevet onsdag kl 10:02 Anbefaler at du smører deg med solkrem etter sminken og da med minimum 30SPF I aller høyeste grad holder det ikke med det lille laget av foundation du putter på huden din. Anonymkode: 59ce9...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:03 #4 Del Skrevet onsdag kl 10:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anbefaler at du smører deg med solkrem etter sminken og da med minimum 30SPF I aller høyeste grad holder det ikke med det lille laget av foundation du putter på huden din. Anonymkode: 59ce9...0bc Før sminken mener du vel? Anonymkode: 97a13...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:09 #5 Del Skrevet onsdag kl 10:09 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Før sminken mener du vel? Anonymkode: 97a13...2a4 Jada, skrev feil. Skyt meg. Anonymkode: 59ce9...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet onsdag kl 11:03 Forfatter #6 Del Skrevet onsdag kl 11:03 Ok. Da fortsetter jeg med solkrem før sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå