AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Det viktigste er bra bildeopplasting på Facebook, men gjerne bra nettleser generelt. Ikke Opera som jeg allerede har, jeg trenger en nettleser nr 2. Firefox funker overhodet ikke. Blir alltid stående slik uten å laste opp. Vil heller ikke at rekkefølgen på tekst og bilde skal spille noen rolle. Noen nettlesere krever at man først laster opp bildet og deretter skriver. Anonymkode: ec8af...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Hvorfor bruker du nettleser til FB på mobilen?. Skal du laste opp bilder og bruke FB så er det jo mye enklere å bruke FB-appen, jeg bruker forøvrig Vivaldi som nettleser på min mobil. Vivaldi er forresten en norsk nettleser utviklet i Norge, du kan også prøve DuckDuckGo. Anonymkode: 3b2b9...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det viktigste er bra bildeopplasting på Facebook, men gjerne bra nettleser generelt. Ikke Opera som jeg allerede har, jeg trenger en nettleser nr 2. Firefox funker overhodet ikke. Blir alltid stående slik uten å laste opp. Vil heller ikke at rekkefølgen på tekst og bilde skal spille noen rolle. Noen nettlesere krever at man først laster opp bildet og deretter skriver. Anonymkode: ec8af...f29 Prøvd å å kjøre desktop versjon i nettleseren? Det pleier å fikse slike feil. Anonymkode: 7ea4e...17a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor bruker du nettleser til FB på mobilen?. Anonymkode: 3b2b9...633 Du bør alltid bruke nettleser i stedet for apper hvis du kan. Den eneste grunnen til at Facebook og andre prøver å få deg over på apper er at de da kan samle inn veldig mye mer informasjon om deg, som kontaktliste, hvor du er, osv. Facebook gjør det selvsagt så vanskelig som mulig å bruke det i nettleser på mobil f.eks ved at du ikke kan lese eller sende meldinger derfra, med mindre du som den over her foreslår, velger "desktop versjon" i nettleseren. Da "lurer" du Facebook til å tro at du bruker en PC, og da kan du gjøre alt, men siden blir jo vanskelig å lese på en så liten skjerm. Anonymkode: 2427d...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor bruker du nettleser til FB på mobilen?. Skal du laste opp bilder og bruke FB så er det jo mye enklere å bruke FB-appen, jeg bruker forøvrig Vivaldi som nettleser på min mobil. Vivaldi er forresten en norsk nettleser utviklet i Norge, du kan også prøve DuckDuckGo. Anonymkode: 3b2b9...633 Jeg har flere Facebook-brukere, hovedbrukeren er tilknyttet appen og Opera. Jeg har også Vivaldi btw, bruker den til Youtube. Anonymkode: ec8af...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå