Gå til innhold

Nettleser til mobil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det viktigste er bra bildeopplasting på Facebook, men gjerne bra nettleser generelt. Ikke Opera som jeg allerede har, jeg trenger en nettleser nr 2.

Firefox funker overhodet ikke. Blir alltid stående slik uten å laste opp. Vil heller ikke at rekkefølgen på tekst og bilde skal spille noen rolle. Noen nettlesere krever at man først laster opp bildet og deretter skriver.

Screenshot_20250514-113201.Firefox.png

Anonymkode: ec8af...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor bruker du nettleser til FB på mobilen?.

Skal du laste opp bilder og bruke FB så er det jo mye enklere å bruke FB-appen, jeg bruker forøvrig Vivaldi som nettleser på min mobil. Vivaldi er forresten en norsk nettleser utviklet i Norge, du kan også prøve DuckDuckGo.

Anonymkode: 3b2b9...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det viktigste er bra bildeopplasting på Facebook, men gjerne bra nettleser generelt. Ikke Opera som jeg allerede har, jeg trenger en nettleser nr 2.

Firefox funker overhodet ikke. Blir alltid stående slik uten å laste opp. Vil heller ikke at rekkefølgen på tekst og bilde skal spille noen rolle. Noen nettlesere krever at man først laster opp bildet og deretter skriver.

Screenshot_20250514-113201.Firefox.png

Prøvd å å kjøre desktop versjon i nettleseren? Det pleier å fikse slike feil. 

Anonymkode: 7ea4e...17a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du bør alltid bruke nettleser i stedet for apper hvis du kan. Den eneste grunnen til at Facebook og andre prøver å få deg over på apper er at de da kan samle inn veldig mye mer informasjon om deg, som kontaktliste, hvor du er, osv. Facebook gjør det selvsagt så vanskelig som mulig å bruke det i nettleser på mobil f.eks ved at du ikke kan lese eller sende meldinger derfra, med mindre du som den over her foreslår, velger "desktop versjon" i nettleseren. Da "lurer" du Facebook til å tro at du bruker en PC, og da kan du gjøre alt, men siden blir jo vanskelig å lese på en så liten skjerm.

Anonymkode: 2427d...38b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skal du laste opp bilder og bruke FB så er det jo mye enklere å bruke FB-appen, jeg bruker forøvrig Vivaldi som nettleser på min mobil. Vivaldi er forresten en norsk nettleser utviklet i Norge, du kan også prøve DuckDuckGo.

Jeg har flere Facebook-brukere, hovedbrukeren er tilknyttet appen og Opera. Jeg har også Vivaldi btw, bruker den til Youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...