AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:27 #1 Del Skrevet onsdag kl 09:27 Hei, jeg kjøpte nylig en pakke koffein-piller med 100 mg koffein. Det ble for sterkt for meg. Har prøvd å finne piller med under 100 mg koffein, men finner ingen i Norge. Er det noen som vet om nettbutikker eller fysiske butikker som selger mildere koffein-piller enn 100 mg koffein? Anonymkode: 02062...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet onsdag kl 09:30 #2 Del Skrevet onsdag kl 09:30 Normal har brusetabletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet onsdag kl 09:33 #3 Del Skrevet onsdag kl 09:33 Evt xxl de har en med 80mg og noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:33 #4 Del Skrevet onsdag kl 09:33 Apoteket har. Bl.a Berocca brusetabletter. Anonymkode: 58830...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:43 #5 Del Skrevet onsdag kl 12:43 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, jeg kjøpte nylig en pakke koffein-piller med 100 mg koffein. Det ble for sterkt for meg. Har prøvd å finne piller med under 100 mg koffein, men finner ingen i Norge. Er det noen som vet om nettbutikker eller fysiske butikker som selger mildere koffein-piller enn 100 mg koffein? Anonymkode: 02062...238 Hva skal du med koffeinpiller for? Å bruke dette kan gi deg både høyt blodtrykk, hjerteinfarkt og hjerneblødning. Skal du leve sunt så bruker du ikke denne typen kunstig stimuli. Anonymkode: 20cc5...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:21 #6 Del Skrevet onsdag kl 13:21 Takk til alle for svar. AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva skal du med koffeinpiller for? Å bruke dette kan gi deg både høyt blodtrykk, hjerteinfarkt og hjerneblødning. Skal du leve sunt så bruker du ikke denne typen kunstig stimuli. Anonymkode: 20cc5...5f1 Fordi jeg ikke er noe glad i kaffe. Koffein-pillene jeg ønsker har samme eller mindre koffein-innhold som en kopp kaffe. TS Anonymkode: 02062...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:16 #7 Del Skrevet onsdag kl 18:16 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk til alle for svar. Fordi jeg ikke er noe glad i kaffe. Koffein-pillene jeg ønsker har samme eller mindre koffein-innhold som en kopp kaffe. TS Anonymkode: 02062...238 Du svarer ikke på hvorfor du skal/må ha koffeintabletter. Koffein som er i piller er kunstig fremstilt på en fabrikk. Koffein i kaffe kommer naturlig fra kaffebønnene. Anonymkode: 20cc5...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå