Gå til innhold

Kjøpe koffein-piller med under 100 mg koffein

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte nylig en pakke koffein-piller med 100 mg koffein. Det ble for sterkt for meg. Har prøvd å finne piller med under 100 mg koffein, men finner ingen i Norge. Er det noen som vet om nettbutikker eller fysiske butikker som selger mildere koffein-piller enn 100 mg koffein?

Anonymkode: 02062...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei, jeg kjøpte nylig en pakke koffein-piller med 100 mg koffein. Det ble for sterkt for meg. Har prøvd å finne piller med under 100 mg koffein, men finner ingen i Norge. Er det noen som vet om nettbutikker eller fysiske butikker som selger mildere koffein-piller enn 100 mg koffein?

Hva skal du med koffeinpiller for? Å bruke dette kan gi deg både høyt blodtrykk, hjerteinfarkt og hjerneblødning. 
Skal du leve sunt så bruker du ikke denne typen kunstig stimuli.

Anonymkode: 20cc5...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle for svar.

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva skal du med koffeinpiller for? Å bruke dette kan gi deg både høyt blodtrykk, hjerteinfarkt og hjerneblødning. 
Skal du leve sunt så bruker du ikke denne typen kunstig stimuli.

Fordi jeg ikke er noe glad i kaffe. Koffein-pillene jeg ønsker har samme eller mindre koffein-innhold som en kopp kaffe. 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk til alle for svar.

Fordi jeg ikke er noe glad i kaffe. Koffein-pillene jeg ønsker har samme eller mindre koffein-innhold som en kopp kaffe. 

TS

Du svarer ikke på hvorfor du skal/må ha koffeintabletter. 
Koffein som er i piller er kunstig fremstilt på en fabrikk. Koffein i kaffe kommer naturlig fra kaffebønnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...