Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #1 Skrevet 20. november 2002 Erfaringer? Priser? Hjelper mot uren hud? Setter pris på mange svar :D
Gjest care Skrevet 20. november 2002 #2 Skrevet 20. november 2002 Det ligger mange linker allerde om dette tema. Mine erfaringer: det er det beste produktet jeg noen gang har brukt. Kan anbefales på det beste. Jeg har også anbefalt det til flere av mine venner og de er fornøyd. Det hjelper veldig godt på problemhud. De sier at det har ti år forskning på baken, men jeg har aldri sett noen form for dokumentasjon. Men det har hjelpet meg. Jeg hadde problemhud for 7-8 år tilbake og begynnte da på det. Det er ingen i dag som kan se at jeg engang har hatt problemer med huden min. Den er blitt kjempefin. M D Formulation inneholder fruktsyrer som på lang sikt sliper ned huden din. Dyr? Vel, det er verdt pengene for å si det slik. :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #3 Skrevet 21. november 2002 Men hvor mye koster den ca? Så jeg vet hvor mye penger jeg trenger ha med meg?
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #4 Skrevet 21. november 2002 Jeg har kjøpt ansiktsrensen og den kostet 365 kr. Den har vart i snart 2 mnd, og den er absolutt verdt pengene. Anbefales!!
Tusseline Skrevet 21. november 2002 #5 Skrevet 21. november 2002 Sjekk ut denne linken: http://www.anneshudpleie.no/mdform.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå