Gå til innhold

Hvordan tørre å ta steget å kysse ny partner. ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man kan like en person veldig godt uten å ville kysse på en stund. Stakkars mannen min måtte vente lenge da vi var i ferd med å bli kjent 😅 Heldigvis hadde ikke det noe å si for han.

Jeg tenker at han bør ha tålmodighet med deg, og si at du gjerne vil være sammen med han selv om du ønsker å vente med akkurat det å kysse. Det å bli sakte kjent med folk og ikke kysse alle i hytt og pine må da være lov!

Anonymkode: 0dfc5...cf4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har lyst til å kysse han så er det bare å gjøre det.

Han kommer garantert til å sette pris på det. Og ved et kyss merker du jo fort om kjemien er der eller om det bare føles kleint.

Og da vet du lettere veien videre derfra.

Hvis du fortsatt vil vente litt, så sier du bare det. At du er nervøs og gjerne vil vente til dere er litt bedre kjent.

Om han blir irritert av at du er ærlig med han så er han ikke stort å samle på i utgangspunktet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ment at hvis du er i tvil bør du vente. Aldri gi etter for press. Når det virkelig verker i deg etter å få kysse ham, først da er du klar.

Anonymkode: bb808...045

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest warther
2 hours ago, AnonymBruker said:

Da kan du glemme å tenke på kysset. Date handler også om forelskelse. 

Anbefaler deg å gå videre. 

Anonymkode: 42662...a00

Dersom du blir "forelsket" etter to dater så har du relasjonsskader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger må man bare hoppe i det og ta en sjanse. Jeg og daten min kysset på date nr 2 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig det der, min date kysset meg ikke på 3 date heller, ble litt skuffet. Men tenker nå det bare er fint å ha is i magen. 

Anonymkode: db046...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man kan like en person veldig godt uten å ville kysse på en stund. Stakkars mannen min måtte vente lenge da vi var i ferd med å bli kjent 😅 Heldigvis hadde ikke det noe å si for han.

Jeg tenker at han bør ha tålmodighet med deg, og si at du gjerne vil være sammen med han selv om du ønsker å vente med akkurat det å kysse. Det å bli sakte kjent med folk og ikke kysse alle i hytt og pine må da være lov!

Anonymkode: 0dfc5...cf4

Å kysse for tidlig, kan jo skremme vettet av en person. Selv om begge er på dating grunnmuren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

warther skrev (44 minutter siden):

Interessant tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vanskelig det der, min date kysset meg ikke på 3 date heller, ble litt skuffet. Men tenker nå det bare er fint å ha is i magen. 

Anonymkode: db046...e49

3.date regel er vel norsk greie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å stresseteste en dater kan jo bidra iallfall om man er rett person til en. Det finnes jo historisk motsetninger der det ikke gikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg synes ikke du skal ha denne tredje daten hjemme hos deg!

Jeg er redd du da kommer til å ende med å ha sex med ham før du egentlig er klar for det - basert på hans reaksjon da du trakk deg bort fra sex sist.

Pga. hans reaksjon ville jeg absolutt ikke ha møtt ham hjemme på noen dater enda.

Be ham komme et annet sted, og så gjør dere noe helt annet der. Skulle dere spise sammen, lag en liten niste som dere kan spise sammen.

Og blir han sur pga. dette, da vet du at han ikke er seriøs med deg...

Anonymkode: 5801d...8f7

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts, jeg synes ikke du skal ha denne tredje daten hjemme hos deg!

Jeg er redd du da kommer til å ende med å ha sex med ham før du egentlig er klar for det - basert på hans reaksjon da du trakk deg bort fra sex sist.

Pga. hans reaksjon ville jeg absolutt ikke ha møtt ham hjemme på noen dater enda.

Be ham komme et annet sted, og så gjør dere noe helt annet der. Skulle dere spise sammen, lag en liten niste som dere kan spise sammen.

Og blir han sur pga. dette, da vet du at han ikke er seriøs med deg...

Anonymkode: 5801d...8f7

Skulle til å skrive det samme nå. Jeg er mann og tenker at å ta med noen hjem på tredje date signaliserer helt andre ting enn langsiktig forhold. Jeg tenker det er mye bedre å møte han ute en gang eller to til. Da ser man lettere hva han er ute etter. Man kan ikke stole på oss menn når vi sier at vi ønsker forhold. Men man kan stole på reaksjonene våre

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han prøvde å kysse meg på 2 date. Han ble skuffet og sa liker du ikke kroppskontakt. Jeg er redd han forsvinner hvis jeg ikke åpner meg opp litt. 

Anonymkode: c2a9c...449

Om han forvinner er det bra, om han viser seg å bare være ute etter en ting. 

Anonymkode: a36ba...0a4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk sammen.

Hva er du redd for? Er det at du faktisk foretrekker vente flere dater? Er det at det er lenge siden du har kysset noen? Er det at du er redd for at han skal synes du er dårlig kysser?

Det er helt greit både ønske vente føere dater, og det er helt greit ønske kyss på første date. Men om dere ikke er helt på samme linje, så må dere snakke sammen.

At han ble skuffet trenger ikke bety at han er en dust, det kan også bety at han følte stemningen var riktig. At han spurte om du ikke liker kroppskontakt kan være fordi han oppriktig lurte på hvorfor du trekker deg unna, og ønsker kommunisere for å kunne vise deg respekt. Det er naturlig bli skuffet om man tror og ønsker noe skal skje, og det ikke skjer.

Anonymkode: ab25b...9a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Snakk sammen.

Hva er du redd for? Er det at du faktisk foretrekker vente flere dater? Er det at det er lenge siden du har kysset noen? Er det at du er redd for at han skal synes du er dårlig kysser?

Det er helt greit både ønske vente føere dater, og det er helt greit ønske kyss på første date. Men om dere ikke er helt på samme linje, så må dere snakke sammen.

At han ble skuffet trenger ikke bety at han er en dust, det kan også bety at han følte stemningen var riktig. At han spurte om du ikke liker kroppskontakt kan være fordi han oppriktig lurte på hvorfor du trekker deg unna, og ønsker kommunisere for å kunne vise deg respekt. Det er naturlig bli skuffet om man tror og ønsker noe skal skje, og det ikke skjer.

Anonymkode: ab25b...9a3

Det er mye forventninger rundt sex og løgn for tiden, jeg tror ts bør være forsiktig uavhengig om hun har lyst til å kysse han. 

Anonymkode: a36ba...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Snakk sammen.

forelskelse handler ikke om å snakke på forhånd, forelskelse uttrykkes med nakenhet og hot scene! Det som skjer, det skjer, og det er ekte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, når han kritiserer deg for å trekke deg unna for et kyss på date 2, er jo det enormt frekt og jeg vil si et kjemperødt flagg! Menn som ikke aksepterer ens grenser er virkelig ikke noe å samle på.

Anonymkode: d0f3d...4b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (19 timer siden):

Jeg er mann og tenker at å ta med noen hjem på tredje date signaliserer helt andre ting enn langsiktig forhold

Jeg er også mann, og tenker at å ta med noen hjem på date 2 eller 3 er å forvente - uansett om du ute etter kortsiktig eller langsiktig forhold. 

Det signaliserer bare at du er komfortabel med den personen.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest warther skrev (På 14.5.2025 den 14.32):

Folk er forskjellige. Kjenner du ingen par som ble gift og tilbrakte livet sammen etter kjærlighet ved første blikk? 

Anonymkode: 86cdb...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...