AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Dette blir 3 date. Kjenner jeg er redd. Shit😅 Anonymkode: c2a9c...449 1
Majer Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Trenger du å kysse på 3 date da? Jeg ventet en gang til 8. Fungerte fjell det:) Men som mann er jeg jo redd for å tråkke over grenser. Derfor setter jeg pris på at kvinner spør direkte om vi skal kysse 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Majer skrev (Akkurat nå): Trenger du å kysse på 3 date da? Jeg ventet en gang til 8. Fungerte fjell det:) Men som mann er jeg jo redd for å tråkke over grenser. Derfor setter jeg pris på at kvinner spør direkte om vi skal kysse Han prøvde å kysse meg på 2 date. Han ble skuffet og sa liker du ikke kroppskontakt. Jeg er redd han forsvinner hvis jeg ikke åpner meg opp litt. Anonymkode: c2a9c...449 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han prøvde å kysse meg på 2 date. Han ble skuffet og sa liker du ikke kroppskontakt. Jeg er redd han forsvinner hvis jeg ikke åpner meg opp litt. Anonymkode: c2a9c...449 Jeg aviste han når han prøvde å kysse meg på 2 date. Anonymkode: c2a9c...449
Majer Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han prøvde å kysse meg på 2 date. Han ble skuffet og sa liker du ikke kroppskontakt. Jeg er redd han forsvinner hvis jeg ikke åpner meg opp litt. Anonymkode: c2a9c...449 Ja, men dersom han ikke tåler å vente så er han heller ikke ute etter noe seriøst 1 2
Gjest warther Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai Just now, Majer said: Ja, men dersom han ikke tåler å vente så er han heller ikke ute etter noe seriøst Ingen som vil ha en frigid dame heller da vet du.
Majer Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai warther skrev (3 minutter siden): Ingen som vil ha en frigid dame heller da vet du. Nja. Jeg har vært med nok damer opp gjennom. Og dersom jeg ønsker forhold så kan jeg vente lenge, men dersom jeg er ute etter sex blir jeg irritert når det holdes igjen. Tror det er helt vanlig 5 1
Gjest warther Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai 1 minutt siden, Majer said: Nja. Jeg har vært med nok damer opp gjennom. Og dersom jeg ønsker forhold så kan jeg vente lenge, men dersom jeg er ute etter sex blir jeg irritert når det holdes igjen. Tror det er helt vanlig Tyv tror at alle stjeler.
Stor pike Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Jeg kysser så fort som mulig. Jeg elsker å kysse 💋 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Majer skrev (15 minutter siden): Nja. Jeg har vært med nok damer opp gjennom. Og dersom jeg ønsker forhold så kan jeg vente lenge, men dersom jeg er ute etter sex blir jeg irritert når det holdes igjen. Tror det er helt vanlig Er han bare ute etter sex? Det virker som han ønsker en partner å være med. Anonymkode: c2a9c...449
AnonymBruker Skrevet 14. mai #11 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er han bare ute etter sex? Det virker som han ønsker en partner å være med. Anonymkode: c2a9c...449 Skjønner ingen kan svare på om han bare er ute etter sex😄Kanskje jeg må ta ett glass vin før han kommer. Er det dumt? Anonymkode: c2a9c...449
AnonymBruker Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai Tenk igjennom hva du selv ønsker på forhånd iallfall, og vær forberedt på å sette grenser for deg selv. Ingenting galt med å kysse og la det gå enda lengre hvis det er det du ønsker, men hvis han ble irritert over at du ikke ville kysse på andre date, hvordan reagerer han da hvis du bare vil kysse nå og han egentlig vil ha sex? Anonymkode: fb7c6...958 4 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #13 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Han prøvde å kysse meg på 2 date. Han ble skuffet og sa liker du ikke kroppskontakt. Jeg er redd han forsvinner hvis jeg ikke åpner meg opp litt. Anonymkode: c2a9c...449 Jeg vet det er helt høl i hue å drikke ett glass vin. Jeg bare sliter så med å slappe av. Vil så gjerne være roligere i den settingen der. Når han kommer på besøk til meg. Jeg får vel bare la meg rive meduten så mye blygsel. Bestemme meg for at jeg bare må la det stå til . Prøve å slappe av. Det som skjer . Skjer. Det er bare de nervene. Anonymkode: c2a9c...449
AnonymBruker Skrevet 14. mai #14 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette blir 3 date. Kjenner jeg er redd. Shit😅 Anonymkode: c2a9c...449 Men har du fått svarene du trengte i datene? Er det en fremtidig partner du vil leve lenge med? Vil foreldrene like partneren? Anonymkode: 42662...a00 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #15 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men har du fått svarene du trengte i datene? Er det en fremtidig partner du vil leve lenge med? Vil foreldrene like partneren? Anonymkode: 42662...a00 Nei har vel ikke helt fått svaret på det nei. Vanskelig å si etter to møter. Anonymkode: c2a9c...449
AnonymBruker Skrevet 14. mai #16 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei har vel ikke helt fått svaret på det nei. Vanskelig å si etter to møter. Anonymkode: c2a9c...449 Da kan du glemme å tenke på kysset. Date handler også om forelskelse. Anbefaler deg å gå videre. Anonymkode: 42662...a00 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #17 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da kan du glemme å tenke på kysset. Date handler også om forelskelse. Anbefaler deg å gå videre. Anonymkode: 42662...a00 Nei jeg vil ikke gå videre . Jeg liker han veldig godt. Anonymkode: c2a9c...449
AnonymBruker Skrevet 14. mai #18 Skrevet 14. mai Han høres ut som en drittsekk med den reaksjonen. Anonymkode: fd8ba...380 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #19 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Han prøvde å kysse meg på 2 date. Han ble skuffet og sa liker du ikke kroppskontakt. Jeg er redd han forsvinner hvis jeg ikke åpner meg opp litt. Anonymkode: c2a9c...449 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg aviste han når han prøvde å kysse meg på 2 date. Anonymkode: c2a9c...449 hva svarte du da? Det handler ikke om å ikke like kroppskontakt men om at kjemien må stemme og at du kanskje ikke er der "bare for det" liksom? Skjønner han ikke dette hjelper det ikke åkline til tenker jeg.. Anonymkode: 2a063...675
AnonymBruker Skrevet 14. mai #20 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Nei jeg vil ikke gå videre . Jeg liker han veldig godt. Anonymkode: c2a9c...449 Hvis du liker han veldig godt, ja, da er det ingen problem, Gi et kyss. Anonymkode: 42662...a00 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå