AnonymBruker Skrevet i går, 07:54 #1 Del Skrevet i går, 07:54 Hva tenker dere om denne kjolen? Er det noe jeg kan bruke eller blir den for hvit? https://villoid.no/products/fabienne-dress-floral Anonymkode: 172fb...f28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:00 #2 Del Skrevet i går, 08:00 Nei, den er innenfor i mine øyne Anonymkode: bc960...8ba 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:02 #3 Del Skrevet i går, 08:02 Personlig hadde jeg ikke valgt den, men det er nok fordi jeg blir veldig selvbevisst og sikkert overtenker sånt. Hadde ikke reagert om jeg hadde sett noen andre i den kjolen så mitt svar er at ja, den kan du bruke🥰 Anonymkode: fa848...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet i går, 08:09 #4 Del Skrevet i går, 08:09 Den kjolen er blomstrete og ikke hvit. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:15 #5 Del Skrevet i går, 08:15 Den er helt fin til bryllup. Anonymkode: 4a471...014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:27 #6 Del Skrevet i går, 08:27 Hva med kjole som denne? Jeg tenker jo det bare ikke skal kunne forveksles med en helhvit brudekjole, og selv med hvit bunnfarge er jo kjoler som denne tydelig ikke hvite… Anonymkode: 4d822...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet i går, 08:29 #7 Del Skrevet i går, 08:29 Jeg synes den passer veldig godt til bryllup. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:34 #8 Del Skrevet i går, 08:34 Min tanke går til at det er to farger man skal unngå som gjest i bryllup: hvitt og rødt.. Så jeg ville ikke valgt noen av disse. Anonymkode: 20912...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet i går, 08:39 #9 Del Skrevet i går, 08:39 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min tanke går til at det er to farger man skal unngå som gjest i bryllup: hvitt og rødt.. Så jeg ville ikke valgt noen av disse. Anonymkode: 20912...59b Det er vel mer helrødt? Jeg tenker at begge to kjolene som er vist så langt i tråden er helt innenfor. Poenget er jo at kjolen ikke skal fremstå hvit. Likte godt kjolen i ts, den er perfekt i bryllup! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet i går, 08:42 #10 Del Skrevet i går, 08:42 Syns det er godt!! innafor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:47 #11 Del Skrevet i går, 10:47 Ingen av kjolene tar oppmerksomhet fra bruden, eller kan forveksles med en brudekjole. Dessuten passer de fint om sommeren. Så tenker begge er innenfor. Anonymkode: 90d10...2ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 #12 Del Skrevet i går, 10:51 Den er både hvit og rød, noe jeg ville unngått det samme med svart. Anonymkode: c5b39...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljerød Skrevet i går, 10:57 #13 Del Skrevet i går, 10:57 Jeg hadde nok valgt en med en annen bunnfarge enn hvit, men mest fordi jeg fort blir litt nevrotisk på sånt og hadde ikke følt meg vel. Paradoksalt nok hadde jeg sikkert ikke reagert på andre som brukte denne kjolen, så jeg har litt dobbeltmoral altså. Om du føler deg vel i den, så hadde jeg gått for den med andre ord. Men om du blir gående og tvile og føle deg utilpass, så hadde jeg gått for en annen kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:59 #14 Del Skrevet i går, 10:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den er både hvit og rød, noe jeg ville unngått det samme med svart. Anonymkode: c5b39...850 Tull og tøys. Helt hvitt er for å ikke forveksles med bruden, noe disse blomstrete kjolene er langt unna. Helt rødt er en tåpelig greie: Ifølge en gammel historie er en kvinne ikledd rødt brudgommens elskerinne eller gamle elsker. Om moren til bruden er kledd i rødt betyr det at hun ikke støtter bryllupet. Skal man virkelig bry seg med sånt i 2025? Svart likeså. Det riktige vil være å spørre brudeparet i forkant i tilfelle de er av den tradisjonelle typen som bryr seg om utdaterte regler. Jeg har faktisk hatt hvit/gull buksedrakt, knall rød kjole med svarte detaljer og svart kjole med noe farge på sjal og tilbehør. I alle tilfellene spurte jeg bruden først og fikk tillatelse til antrekket. Anonymkode: 9b390...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden Hadde ikke hevet et øyenbryn over noen av disse kjolene i bryllup, hverken som gjest eller brud 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå