AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Hvor mye kontakt har dere med deres nærmeste leder, dere som jobber på kontor? Er det vanlig at leder kommer innom en gang i blant for å spørre hvordan det går, gi tilbakemeldinger osv.? Jeg spør fordi min nåværende leder aldri gjør slikt, og etter to år i denne jobben føler jeg meg fremdeles usynlig og uønsket. Vi er en liten avdelingen så det burde ikke vært så vanskelig å følge med litt på hvordan folk har det. I den forrige jobben min var leder veldig flink på slikt så jeg er litt sjokkert over å bli helt ignorert her jeg er nå. Er det vanlig? Anonymkode: 28810...104
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Jobber ikke på kontor, men møter både sjefen og nestleder veldig ofte, begynte i jobben i oktober. Ikke en eneste gang har de spurt om hvordan der går i jobben eller noe som helst. Jobber med 4 andre hvor 3 av de nærmest har ignorert meg fra første dag. Den ene kollegaen er veldig hyggelig og har fulgt meg godt opp og "tatt meg under vingene" på eget initiativ etter oppstart. Er ganske sjokkert,har aldri vært borti lignende! Hadde det ikke vært for den ene kollegaen Hadde jeg lett etter annen jobb for lenge siden, nå blir jeg bare værende en stund til pga ønsker ikke så kort arbeidsforhold på cv'en. Anonymkode: a0005...0aa
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Min sjef har en åpen dør policy, det vil si at hans dør står oppe hele tiden (så langt han ikke er opptatt i møter og lignende) og da er man hjertelig velkommen til å komme innom. Om det er for ett rask spørsmål eller en lengre prat, alt er OK! Han er den beste sjefen jeg noen gang har hatt, og han er meget god på tilbakemeldinger. Ved å ha denne åpne døren så gir det veldig lavterskel for å ha god kommunikasjon og åpenhet. Han tar imot alle ansatte, til og med de han ikke er leder for. Det skaper ett veldig godt arbeidsmiljø, og han er godt likt over hele linja, samtlige andre ledere beundrer han. Dette har de sagt høyt selv, så dette vet jeg. Anonymkode: 8da74...93d
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Jobber på kontor. Ca 200 ansatte. Vi møtes og snakkes hver dag. Fast 1-1 annenhver uke. To medarbeidersamtaler i året. Vi planlegger møter sammen, sparrer med hverandre hvis en av oss står fast i noe. Veldig godt samarbeid. Alle er så vidt jeg vet veldig fornøyde 😊 Anonymkode: e3271...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå