Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Tenke å lage 17.mai dessert og har kjøpt TORO pannecotta i pose men jeg skulle bare lage halv porsjon.

Det er 2 poser inne og lurte på om jeg kan bare bruke den ene pose? er det samme ? ellers må jeg blande begge to?

Skrevet

Lag heller fra bunnen, Toro er ikke godt nok, selv om reklamen sier så.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Phoenix Heart skrev (3 minutter siden):

Og panna cotta er enkelt å lage. 

Anonymkode: 77bda...9f6

AnonymBruker
Skrevet
Phoenix Heart skrev (3 minutter siden):

Det tok 1 innlegg før dette kom...

Anonymkode: f1962...4c2

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Phoenix Heart skrev (33 minutter siden):

Var det dette ts lurte på? Herlighet altså!

Anonymkode: 0a64c...460

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det burde være straffbart å produsere, selge og lage dette produktet.

Endret av Brunello
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hun trenger å få det fortalt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (3 minutter siden):

Men hun trenger å få det fortalt.

Hvorfor det? Man må da få lov til å lage hva man vil? Skal du spise denne pannacottaen eller? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Phoenix Heart skrev (57 minutter siden):

Men Panne Cotta fra dem er faktisk utrolig god. Jeg synes den er bedre en de fleste andre jeg har smakt.

Vet derimot ikke hvordan det er med deling av posen da jeg alltid har laget en del ekstra siden den er så god.

Anonymkode: 86e98...652

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor det? Man må da få lov til å lage hva man vil? Skal du spise denne pannacottaen eller? 

Folk som kjøper Toro-produkter gjør det for at de tror det er enkelt. Panna cotta er nesten enklere å lage selv. Det mest avanserte er å bløtlegge gelatinen.

Skrevet (endret)

For å svare på spørsmålet, så tror jeg det er ulike ting i de to posene, og derfor må du blande innholdet. Jeg er ikke 100% sikker, men tipper de har forskjellig i posene, siden de først tar de i ulike poser, men det står nok på pakken. Mulig likt så en enkelt kan dele også. 🤔
Er bare 6 porsjoner, og ikke de største, og om den er god så har du dessert til søndag eller de første dagene neste uke. Ellers hadde jeg veid posene og tatt halvparten av hver, for å være sikker. 😊

Endret av Daisy-love
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (44 minutter siden):

Folk som kjøper Toro-produkter gjør det for at de tror det er enkelt. Panna cotta er nesten enklere å lage selv. Det mest avanserte er å bløtlegge gelatinen.

Jeg kjøper toro sjokoladefondant fordi den er god. Mye bedre enn mange hjemmelagd jeg har smakt også. Lager ofte også toro sjokoladekake, fordi det er en enkel måte å lage en grei glutenfri kakebunn til bekjente som ikke tåler gluten. Pannacottaen har jeg ikke smakt,  men regner med at ts ikke ville lagd den om hun ikke syns den var god. Folk må rett og slett slutte å rakke ned på mennesker som velger annerledes enn seg selv, når det de velger ikke er galt å gjøre engang. Du tar helt sikkert mange valg som andre ville gjort på en helt annen måte selv, uten å gnage om det til deg. 

Ts: toro sjokoladefondant har også to poser. De har likt innhold, men gir muligheten til å bare lage halvparten om gangen. Regner med at det samme gjelder for pannacottaen, men det står sikkert på pakken en plass.

Anonymkode: 4bc88...d01

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kåge i et nøtteskall det der. 

Anonymkode: b006d...160

AnonymBruker
Skrevet

Det er det samme i begge posene, så du kan lage bare 3.

Anonymkode: 9babd...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...