AnonymBruker Skrevet 14. mai #21 Skrevet 14. mai Det hørtes deilig ut å dra på hytta. Vi gjorde det et år. Stille og rolig, 17.mai-frokost, pyntet litt, og hadde det storveis. Guttungen likte det også. Han er ikke så glad i alt ståket på 17.mai. siste året på barneskolen nå, så i år blir det tog, pølse, is og kake med familie, og opplegg på skolen. Phu😅 Kos dere på hytta! 🇧🇻 Anonymkode: 76a1c...488
AnonymBruker Skrevet 14. mai #22 Skrevet 14. mai I fjor møttes kjæresten og jeg på hytta hans. Var utrolig fredelig og koselig og har veldig lyst til det i år også, men blir hjemme pga ungdommen. Anonymkode: 761cd...f6c
AnonymBruker Skrevet 14. mai #23 Skrevet 14. mai Jeg har langfri i følge turnus, så jeg drar hjem til mine gamle foreldre 6 timer unna. Mannen er på sjøen, og jeg blir aldri invitert med på noe her når han ikke er hjemme (vi har vært sammen i snart 30 år, bor på hans hjemsted). Vi har ikke barn, så jeg har ingen grunn til å feire her. Mine foreldre sier at de ikke ønsker å feire, men jeg vil prøve å overtale dem til å bli med til sentrum og se folketoget om ettermiddagen. Har også tilbudt meg å hente min tante i nabobyen (og selvsagt kjøre henne hjem igjen). Anonymkode: a3ccc...e94
Frida Skrevet 14. mai #24 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har langfri i følge turnus, så jeg drar hjem til mine gamle foreldre 6 timer unna. Mannen er på sjøen, og jeg blir aldri invitert med på noe her når han ikke er hjemme (vi har vært sammen i snart 30 år, bor på hans hjemsted). Vi har ikke barn, så jeg har ingen grunn til å feire her. Mine foreldre sier at de ikke ønsker å feire, men jeg vil prøve å overtale dem til å bli med til sentrum og se folketoget om ettermiddagen. Har også tilbudt meg å hente min tante i nabobyen (og selvsagt kjøre henne hjem igjen). Anonymkode: a3ccc...e94 Så hyggelig gjort av deg! Ha en flott 17.mai!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå