Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ulike kommentarfelt, kommentarer under Fscebookinnkegg osv er det gjerne forhåndsinnstilt på "mest relevante kommentarer" og man må selv bytte til "alle kommentarer" om man vil se alt. 

Jeg kan ikke skjønne at de "mest relevante" kommentarene alltid er då mye mer relevante enn resten. Hva som er relevant kommer jo også an på øyet som ser. Så hvordan velges disse "relevante," kommentarene ut, egentlig? Hvem har bestemt hva som er mest relevant???

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg kommer ingen kommentarer opp når den står på "mest relevante kommentarer", noe den gjør som default. Så skal jeg lese noen som helst kommentarer så må jeg inn og endre hver gang. Ganske irriterende.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De med flest likes

Anonymkode: 0631c...115

AnonymBruker
Skrevet

He, he. Husker plutselig hvorfor jeg kutta ut fb for et par år siden. 

Anonymkode: 58924...815

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

He, he. Husker plutselig hvorfor jeg kutta ut fb for et par år siden. 

Anonymkode: 58924...815

Det er jo det samme i kommentarfeltene under diverse artikler i nettaviser også.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De med flest likes

Anonymkode: 0631c...115

Og hvis det ikke er noen likes da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tabris skrev (2 timer siden):

Hos meg kommer ingen kommentarer opp når den står på "mest relevante kommentarer", noe den gjør som default. Så skal jeg lese noen som helst kommentarer så må jeg inn og endre hver gang. Ganske irriterende.

Det er det mest irriterende på hele facebook. De har til og med begynt å sile ut hvis du velger alle kommentarer. Ofte nekter de å vise en eneste kommentar selv om det er mange. Og "most relevant" ser dessverre ut til å være de mest overfladiske kommentarene med flest likes. 

Anonymkode: 089df...2cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe så irriterende! 

Anonymkode: b5ffe...671

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle heller ønske det gikk an å filtrere bort innlegg som bare er tagging. Har ikke tall på alle ganger jeg har sett en interessant post tilsynelatende ha mange kommentarer. Men når jeg åpner dem er 99% bare folk som har tagget andre. 

• Liker 3
Skrevet

Det er default hos meg også, men jeg vil som regel se alle. Dessverre så skjer det lite når jeg bytter til alle kommentarer, det er ofte de samme kommentarene som blir stående. Jeg har opplevd at innlegg med 10-15 kommentarer ikke vil vises i det hele tatt, uansett hvilken innstilling det står på. 
Den relevansen kan de stikke opp en viss plass altså. Når jeg først åpner kommentarfeltet så er det jo for å lese kommentarerene🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er det mest irriterende på hele facebook. De har til og med begynt å sile ut hvis du velger alle kommentarer. Ofte nekter de å vise en eneste kommentar selv om det er mange. Og "most relevant" ser dessverre ut til å være de mest overfladiske kommentarene med flest likes. 

Det tror jeg kommer av at den som moderer kommentarfeltet sletter eller skjuler kommentarer, FB registrerer at det kommentarer men de har blitt fjernet.

Anonymkode: 98e72...7d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest at den innstillingen ble lagt til på fb for at fb skal få bedre oversikt over hvilke innlegg som interesserer deg ekstra mye. 

Anonymkode: a2c43...2f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har lest at den innstillingen ble lagt til på fb for at fb skal få bedre oversikt over hvilke innlegg som interesserer deg ekstra mye. 

Men man får jo ikke selv bestemme hva som er mest relevant..

AnonymBruker
Skrevet

Irriterende at det er 50 kommentarer, og så ser man bare 20. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tagging av andre er uinteressant for meg. Hvorfor skjønner ikke FB det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...