Anonymaaaa Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Fikk ikke sove pga jenteskrål, duppa av til slutt. Våkna ved midnatt av masse skråling utenfor på lekeplassen. Så dro de. To timer senere våkner jeg av russebussmusikk lengre unna. Jeg er fortsatt våken og skal snart opp med barna etter en dupp og to sammenhengende timer søvn…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Hva vil du med dette, ts? Hva er hensikten? Anonymkode: b2af2...577 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Altså feiringen er ferdig på lørdag. Du tåler noen dager til. Anonymkode: ca9d0...552 1
Anonymaaaa Skrevet 14. mai Forfatter #4 Skrevet 14. mai Må jeg ha en hensikt? Hva er lov? Bodd i blokk med regler hele livet…
Anonymaaaa Skrevet 14. mai Forfatter #5 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså feiringen er ferdig på lørdag. Du tåler noen dager til. Anonymkode: ca9d0...552 Går sikkert fint og pendle uten søvn noen dager til. Setter bilen på autopilot 😂
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai Anonymaaaa skrev (3 minutter siden): Må jeg ha en hensikt? Hva er lov? Bodd i blokk med regler hele livet… Du kan vel google? Anonymkode: b2af2...577
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai Selvfølgelig er det lov å ha fest på en tirsdag. Men man skal ikke bråke etter kl 23. Anonymkode: f2de8...d6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå