Gå til innhold

Matlock med Kathy Bates

Anbefalte innlegg

Skrevet
Apple- skrev (På 21.5.2025 den 17.53):

Hvilken kanal går den på? Har lett rundt, men finner den ikke…

For de som ikke har TV2 Play: Den begynner på TV2 lørdag 7. juni klokken 21:45. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kathy Bates og Sam Anderson har god kjemi :D

Anonymkode: cc975...a67

AnonymBruker
Skrevet

Noen dere synes er ekstra fine i serien? Jeg synes at Olympia og Sarah er vakre 😃

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Popc0rn skrev (På 23.5.2025 den 18.40):

Nei, sa jeg det? Jeg har tilgang på andre streamingtjenester via venner i USA. :)

Hvilke?

Skrevet

Venter på flere episoder...

Liker serien veldig godt. Gode skuespillere og interessant plot. 

Skrevet

Har sett 5 episoder vel, dvs… halvveis i nr 5 gadd jeg ikke mer.
Litt vel opplagt, ganske så typisk amerikansk. En skjønner hvordan det vil gå når en har sett et par episoder, forutsigbart (da tenker jeg på hvordan hun «redder» saken hver gang) - gjeesp!

ikke umulig jeg hopper på igjen dersom jeg går tom for annet å glo på, men… 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En av de beste seriene på mange år!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 17.53):

Hvilke?

Jeg har sett den på Paramount+ med VPN satt til USA. Jeg ser på streamwithVPN at Matlock har kommet på PrimeVideo i India nå. Og jeg testet med min norske PrimeVideo-konto og VPNen satt til India og det funket. PrimeVideo pleier ikke å funke med VPN, men jeg tror det er helst til USA. Jeg har fått til andre land, som for eksempel nå med India.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sesong 2 kommer ikke før enn i høst, den forventes å ha premiere i september slik sesong 1 hadde. Grunnen til at Play bare slipper 2 og 2 episoder er pga når de slippes i USA. Heller ikke uvanlig at seriene har lange "hiatus" mellom episodene heller, slik som nå nylig. Play skal vise alle 19 episodene og jeg tror ses 2 også kommer på play når den slippes i USA i høst. 

Anonymkode: 3ce6e...bbc

AnonymBruker
Skrevet

Er dette som klassiske Matlock fra slutten av 80-tallet, hvor hver eneste episode handlet om at Matlock fikk en klient som helt uskyldig ble tiltalt for drap, men hvor Matlock hver gang grillet et vitne som også hadde en relasjon til avdøde, som knakk sammen i vitneboksen og tilstod alt?

Anonymkode: 7ff0c...dc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Er dette som klassiske Matlock fra slutten av 80-tallet, hvor hver eneste episode handlet om at Matlock fikk en klient som helt uskyldig ble tiltalt for drap, men hvor Matlock hver gang grillet et vitne som også hadde en relasjon til avdøde, som knakk sammen i vitneboksen og tilstod alt?

Høres jo ut som hver eneste rettsdrama lol

Denne er mer unik

Spoiler

er en plot twist på slutten av episode 2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Popc0rn skrev (På 18.6.2025 den 0.34):

Jeg har sett den på Paramount+ med VPN satt til USA. Jeg ser på streamwithVPN at Matlock har kommet på PrimeVideo i India nå. Og jeg testet med min norske PrimeVideo-konto og VPNen satt til India og det funket. PrimeVideo pleier ikke å funke med VPN, men jeg tror det er helst til USA. Jeg har fått til andre land, som for eksempel nå med India.

Veldig mye styr bare for å se matlock tidligere 😛

AnonymBruker
Skrevet

Irriterende å måtte vente til tirsdag for de siste episodene…

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 16.28):

Veldig mye styr bare for å se matlock tidligere 😛

Kanskje for andre som ikke er drevne på det, men jeg synes ikke det. Jeg gjør sånt flere ganger i måneden, i perioder hver dag. Jeg bruker alltid VPN når jeg surfer likevel, så VPNen har jeg og betaler for uansett, og det er bare 35 kr i måneden. Å endre land på VPN er bare noen få klikk og gjort på noen få sekunder. Funker på Google TV også, så jeg bruker det på TVene også. :) 

AnonymBruker
Skrevet

For en kjedelig sesongavslutning …

Skrevet

Forbinder hun bare med skrekkfilmen Misery, jeg. Skummel dame.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (5 minutter siden):

Forbinder hun bare med skrekkfilmen Misery, jeg. Skummel dame.

Stekte Grønne Tomater her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2025 den 9.13):

Stekte Grønne Tomater her.

Her også 😅En av få filmer jeg har sett ørten ganger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...