AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:59 #21 Del Skrevet onsdag kl 16:59 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo, det gjør han Anonymkode: e14f3...c01 Etter at han har vasket seg lenge er potene fremdeles ikke rene , og når jeg tørker av med en våt klut er kluten svart. Hvis han går over det hvitmalte gulvet, blir det mørke potespor. Ts Anonymkode: 36e11...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet torsdag kl 00:52 #22 Del Skrevet torsdag kl 00:52 vesp skrev (11 timer siden): Takk, den skal jeg notere meg bak øret! Så kjekt å ha hvis potene er litt møkkete etter tur 😁 Veldig kjekt å ha liggende! Er ikke så mye brukt hos meg, men er godt å ha noe liggende som er trygt for katten/hunden hvis de trenger litt hjelp til vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:24 #23 Del Skrevet torsdag kl 01:24 Katten vår vasker seg i timesvis hver dag... har også egen katteseng, så møblene er ikke spesielt populære. Anonymkode: 5ea7e...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet torsdag kl 02:22 #24 Del Skrevet torsdag kl 02:22 nei, det gjør de selv. Men sjekker pelsen for kvister, snegler og skogsrusk som lett lager klumper i pelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:28 #25 Del Skrevet torsdag kl 07:28 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Katten vår vasker seg i timesvis hver dag... har også egen katteseng, så møblene er ikke spesielt populære. Anonymkode: 5ea7e...6a8 Min katt har 4-5 ulike kattesenger i leiligheten, men han vil som oftest ligge i møblene mine. Ts Anonymkode: 36e11...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:49 #26 Del Skrevet fredag kl 07:49 Gjør det ikke på kattene, de vasker deg fint selv og drar ikke inn spesielt med møkk. Men hunden vasker jeg alltid potene til når vi kommer inn, for den liker å grave og møkke seg til skikkelig. Vasker potene hvis han ikke er møkkete også, bare for at jeg syns det er best å ha etablert en rutine på det så blir det enkelt for hunden. Anonymkode: 40f05...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:14 #27 Del Skrevet fredag kl 08:14 Raquelle skrev (På 14.5.2025 den 2.06): Ja, har gjort det med både kattene og hundene mine. De stoppet automatisk opp i gangen 😊 Gjør det kun om det er vått ute. Med hunden gjør vi det alltid, men den går heller ikke inn og ut som kattene. Hadde blitt sprø om jeg måtte løpt ut i gangen hver gang kattene kom inn og gikk ut igjen 5 min etter. Våre katter går heldigvis ikke i sofaen 😅 Anonymkode: ad2ae...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:21 #28 Del Skrevet fredag kl 08:21 Dette er en sånn "bare på Kvinneguiden"-tråd som gjør forumet beryktet. Helt på nivå med "skifter du bukser etter å ha tatt bussen?" Anonymkode: ecebc...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:23 #29 Del Skrevet fredag kl 08:23 Jeg har hatt både jentepuser og guttepuser boende. Min erfaring er at damene er mer renslige og vasker nøyere enn herrene. Anonymkode: 20aac...0b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raquelle Skrevet fredag kl 10:24 #30 Del Skrevet fredag kl 10:24 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med hunden gjør vi det alltid, men den går heller ikke inn og ut som kattene. Hadde blitt sprø om jeg måtte løpt ut i gangen hver gang kattene kom inn og gikk ut igjen 5 min etter. Våre katter går heldigvis ikke i sofaen 😅 Anonymkode: ad2ae...d91 Våre katter har aldri flydd ut og inn når det er vått og sølete ute. Da har det vært ut en tur, før de vil inn for dagen. Ellers så ville det blitt styrete ja 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #31 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har prøvd en gang. Han klikket 😸 Anonymkode: f8e0c...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #32 Del Skrevet 4 timer siden Ts her. Har gitt opp å vaske potene hans, fordi han blir sint og spreller, og siden potene hans er svarte av skit, blir gulvene skitne også når de skitne potene hans blir våte, fordi han løper rundt med våte skitne poter. Anonymkode: 36e11...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå