AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Min hannkatt er skitten på potene når han kommer inn etter asfalt og dritt, og siden han har hvite poter ser man det ekstra godt. Tar en våt klut og drar av det verste før han hopper rundt i møblene. Har dere egne "tørke av katten kluter", eller finnes det våte engangskluter som ikke skader hud/ pels? Anonymkode: 36e11...e97
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Nei, våre katter er veldig sjeldent så skitne på føttene at det setter igjen merker, så det styrer vi ikke med altså. Det ville vært vanskelig å gjennomføre i praksis også, med tanke på at vi har katteluke og de går ut og inn som de vil. Anonymkode: ba170...afe 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Haha! Nei. Da hadde jeg blitt gal tror jeg, så mange ganger de går ut og inn. Anonymkode: 69b8d...373 3 1
Raquelle Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Ja, har gjort det med både kattene og hundene mine. De stoppet automatisk opp i gangen 😊 Gjør det kun om det er vått ute. 2
sminkebord Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai Nei, vanligvis ikke. Men når den har dratt inn dyr har jeg vasket den litt på potene og rundt munnen😅 Har brukt våtservietter som er ment for dyr, kjøpt på rusta. https://www.rusta.com/nb-no/fritid/husdyr/hund-annet/vatservietter-kjaledyr-sjobogardens-100--pk 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai Aldri? Har to katter og hunder som går inn og ut hele tiden. Hvite møbler har jeg også, men de et renslige. Hunden vaskes om han er skitten Anonymkode: d873c...199 1
Hanne67 Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai Vi pleide å vaske potetene til hunden om de var veldig skitne, særlig vår og høst når alt var bløtt ute. Aldri gjort det med katter, for de blir ikke så møkkete. Litt grus gjør ikke noe, verre med gjørme.
AnonymBruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Bare hvis det er veldig møkkete, men det bruker det sjelden å være. Verre med hund... Anonymkode: 2c0da...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Capazitet skrev (8 timer siden): Har du aldri hatt dyr? Er vokst opp med katter, hunder, hest, hamster, kyr, høner og griser på landet. Nå bor jeg midt i byen med utekatt som er møkkete på potene når han kommer inn om kvelden.(har ikke katteluke) Bruker jeg en hvit klut er den svart av dritt Ts Anonymkode: 36e11...e97 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #11 Skrevet 14. mai sminkebord skrev (8 timer siden): Nei, vanligvis ikke. Men når den har dratt inn dyr har jeg vasket den litt på potene og rundt munnen😅 Har brukt våtservietter som er ment for dyr, kjøpt på rusta. https://www.rusta.com/nb-no/fritid/husdyr/hund-annet/vatservietter-kjaledyr-sjobogardens-100--pk Supert-akkurat noe slikt jeg tenkte på👍 Ts Anonymkode: 36e11...e97 1
Juleeees Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai Katten vår liker IKKE våte underlag, så sjelden behov for noen kattevask fra vår side. Dette ordner hun utmerket godt selv hvis behovet skulle melde seg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #14 Skrevet 14. mai Han klarer ikke å vaske bort dritt og lort fra asfalten Ts Anonymkode: 36e11...e97 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #15 Skrevet 14. mai Nei. De vasker seg selv. Og de går inn og ut sikkert 20 ganger daglig. Anonymkode: e14f3...c01 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #16 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han klarer ikke å vaske bort dritt og lort fra asfalten Ts Anonymkode: 36e11...e97 Jo, det gjør han Anonymkode: e14f3...c01 1
vesp Skrevet 14. mai #17 Skrevet 14. mai sminkebord skrev (13 timer siden): Nei, vanligvis ikke. Men når den har dratt inn dyr har jeg vasket den litt på potene og rundt munnen😅 Har brukt våtservietter som er ment for dyr, kjøpt på rusta. https://www.rusta.com/nb-no/fritid/husdyr/hund-annet/vatservietter-kjaledyr-sjobogardens-100--pk Takk, den skal jeg notere meg bak øret! Så kjekt å ha hvis potene er litt møkkete etter tur 😁
Ænema Skrevet 14. mai #18 Skrevet 14. mai har ikke katt men vasker labbene til bikkja etter hver tur ute. hadde gjort det om jeg hadde katt også. 2 1
Helene Skrevet 14. mai #19 Skrevet 14. mai Nei jeg vasker ikke poter. Derimot børster jeg. Mye kan ligge i pelsen.
AnonymBruker Skrevet 14. mai #20 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo, det gjør han Anonymkode: e14f3...c01 Etter at han har vasket seg lenge er potene fremdeles ikke rene , og når jeg tørker av med en våt klut er kluten svart. Hvis han går over det hvitmalte gulvet, blir det mørke potespor. Ts Anonymkode: 36e11...e97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå