AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #21 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 23.15): Dere som bor i storbyer, oppsøker dere sentrum for å se på tog på 17.mai i år? Er jo så mye snakk om en nært forestående krig i Norge, og nå mener mange at man bør holde seg hjemme. Har alltid dratt til sentrum, men nå er jeg skeptisk. Anonymkode: af7ed...c47 Nå må du slutte å ta rusmidler og lytte på influensere som om de var «nyheter», ts. Ta deg et stort glass vann, forsøk å bli nykter, oppsøk gjerne lege om du har gått tom for reseptbelagte medisiner og hva enn du gjør - ikke kjør bil eller ha eneomsorg for barn i den tilstanden der. Anonymkode: 329bf...342 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #22 Skrevet 16. mai 2025 det hadde vært toppen av ondskap å angripe Norge på selveste grunnlovsdagen. Ei audmjuking av Noreg på det grøvste Anonymkode: cabd3...265
NatNat Skrevet 16. mai 2025 #23 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 23.15): Dere som bor i storbyer, oppsøker dere sentrum for å se på tog på 17.mai i år? Er jo så mye snakk om en nært forestående krig i Norge, og nå mener mange at man bør holde seg hjemme. Har alltid dratt til sentrum, men nå er jeg skeptisk. Anonymkode: af7ed...c47 nå, dere må slutte med paranoia ... Det er ingen nært forestående krig omg. Norge 5
NatNat Skrevet 16. mai 2025 #24 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå må du slutte å ta rusmidler og lytte på influensere som om de var «nyheter», ts. Ta deg et stort glass vann, forsøk å bli nykter, oppsøk gjerne lege om du har gått tom for reseptbelagte medisiner og hva enn du gjør - ikke kjør bil eller ha eneomsorg for barn i den tilstanden der. Anonymkode: 329bf...342 + 1000 👍 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #25 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): det hadde vært toppen av ondskap å angripe Norge på selveste grunnlovsdagen. ved nærmere ettertanke; kanskje enda et hakk mer ondskapsfullt å angripe Norge dagen etter 17. mai. "La dem feire friheten de tror de har. La dem vifte med de tåpelige flaggene sine og rope hurra. Dagen etter tar vi oss fem minutter og slår vi dem ned i nissestøvlene sine. Innen dagen er omme er oljefondet kapret 😈" Anonymkode: cabd3...265
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #26 Skrevet 16. mai 2025 Det er farlig å gå til butikken for å kjøpe smågodt også, men jeg skal gjøre det allikevel 🤣 Anonymkode: dc053...ccb 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #27 Skrevet 16. mai 2025 Greit at det finnes en del dumme statsoverhoder, men at noen skal være så dum at de angriper ett nato-land på nasjonaldagen? Come on! Ett angrep på nato-land vil bli fordømt, og besvart. Ett angrep på ett nato-land på selveste nasjonaldagen vil bli sett på som mye mye verre. Ett angrep på sentrumsområder vil være ett angrep på sivilbefolkningen og vil være en krigsforbrytelse. Ett angrep på sentrum under 17mai feiring vil bli sett på som langt mer alvorlig. Ingen land, uansett hvor dust de er, vil støtte en så alvorlig krigsforbrytelse. Og ett land som utfører en så ondsinnet handling vil bli fordømt fra absolutt alle kanter. Anonymkode: a1fc4...f95
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #28 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): men at noen skal være så dum at de angriper ett nato-land på nasjonaldagen? Come on! INGEN, absolutt ikke en kjeft av de øvrige NATO-landene hadde vært klare til å hjelpe oss på dagen. Ingen. Det vil ta uker innen de får "somlet seg til" å sende styrker til Norge. Og veldig mye skade kan gjøres på én dag dersom man virkelig vil det. altså... selv om våre alierte - spesielt våre naboland - ikke har til intensjon å somle, så får man ikke transportert pansere og jeg vet ikke hva innen noen timer til Norge Anonymkode: cabd3...265
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #29 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er farlig å gå til butikken for å kjøpe smågodt også, men jeg skal gjøre det allikevel 🤣 Anonymkode: dc053...ccb Det advarer jeg på det sterkeste mot. Jeg kjøpte smågodt i går til 17. mai, men i dag er alt borte. Borte! Her må det være fremmede makter på ferde, annen forklaring finner jeg ikke. Anonymkode: 64ac1...9a9 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #30 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det advarer jeg på det sterkeste mot. Jeg kjøpte smågodt i går til 17. mai, men i dag er alt borte. Borte! Her må det være fremmede makter på ferde, annen forklaring finner jeg ikke. Anonymkode: 64ac1...9a9 Jeg ble " heldigvis " kvalm etter halve posen 🤣 Anonymkode: dc053...ccb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #31 Skrevet 16. mai 2025 Herregud. Her står det dårlig til med psykisk helsevern. Søk hjelp. Ikke vær sammen med barn uten tilsyn. Det er ingen som kommer til å angripe Norge med det første. Selv "lynangrepet" på Ukraina var noe man visste om dager i forveien. Hvem skal angripe? Russland? De er mest opptatt av å få juling i Ukraina og har nesten ikke stridsdyktige soldater eller utstyr igjen. Hvem andre? Nord-Korea? Danmark for å ta tilbake tapt land? Men de har jo rustet kraftig ned. Tror du bør oppsøke hjelp for nevrosene dine. At man opplyser om at det er spenning og uro i verden betyr ikke at det marsjerer soldater på Karl Johan i morra! 🤪 Anonymkode: b45c7...52a 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #32 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): INGEN, absolutt ikke en kjeft av de øvrige NATO-landene hadde vært klare til å hjelpe oss på dagen. Ingen. Det vil ta uker innen de får "somlet seg til" å sende styrker til Norge. Og veldig mye skade kan gjøres på én dag dersom man virkelig vil det. altså... selv om våre alierte - spesielt våre naboland - ikke har til intensjon å somle, så får man ikke transportert pansere og jeg vet ikke hva innen noen timer til Norge Anonymkode: cabd3...265 Det finnes noe som heter flyvåpen. Vi i Norden har mye av det. Anonymkode: c565e...1ea
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #33 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): INGEN, absolutt ikke en kjeft av de øvrige NATO-landene hadde vært klare til å hjelpe oss på dagen. Ingen. Det vil ta uker innen de får "somlet seg til" å sende styrker til Norge. Og veldig mye skade kan gjøres på én dag dersom man virkelig vil det. altså... selv om våre alierte - spesielt våre naboland - ikke har til intensjon å somle, så får man ikke transportert pansere og jeg vet ikke hva innen noen timer til Norge Anonymkode: cabd3...265 Norges forsvar har responsevne til å møte og avskrekke som første respons men ikke evne til å vinne krig alene. Det har vi Nato-alliansen til. Anonymkode: b45c7...52a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #34 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): INGEN, absolutt ikke en kjeft av de øvrige NATO-landene hadde vært klare til å hjelpe oss på dagen. Ingen. Det vil ta uker innen de får "somlet seg til" å sende styrker til Norge. Og veldig mye skade kan gjøres på én dag dersom man virkelig vil det. altså... selv om våre alierte - spesielt våre naboland - ikke har til intensjon å somle, så får man ikke transportert pansere og jeg vet ikke hva innen noen timer til Norge Anonymkode: cabd3...265 Om vi kom i krig har ikke engang vi selv respondert helt perfekt på dagen. Anonymkode: 00246...fd0
Grüner Skrevet 16. mai 2025 #35 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 23.15): Dere som bor i storbyer, oppsøker dere sentrum for å se på tog på 17.mai i år? Er jo så mye snakk om en nært forestående krig i Norge, og nå mener mange at man bør holde seg hjemme. Har alltid dratt til sentrum, men nå er jeg skeptisk. Anonymkode: af7ed...c47 Hæ? Det er ingen som har snakket om en nært forstående krig i Norge. Men du er en generelt overengstelig type som tolker ting i verste mening. Det som er sagt er at vi må være forberedt på krig mht beredskap fordi det er et mer urolig verdensbilde enn på flere år, men det er ingen indisier på at det vil bli noen krig på norsk landjord. Hvem er det du mener skulle starte en krig mot Norge i morgen? 1
Hololo Skrevet 16. mai 2025 #36 Skrevet 16. mai 2025 her tror jeg TS har lest et eller annet og dratt konklusjoner helt ut av det blå, eller hatt mareritt. Er ingenting som tilsier at det er en krig i horisonten, ennå ialfall. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #37 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): INGEN, absolutt ikke en kjeft av de øvrige NATO-landene hadde vært klare til å hjelpe oss på dagen. Ingen. Det vil ta uker innen de får "somlet seg til" å sende styrker til Norge. Og veldig mye skade kan gjøres på én dag dersom man virkelig vil det. altså... selv om våre alierte - spesielt våre naboland - ikke har til intensjon å somle, så får man ikke transportert pansere og jeg vet ikke hva innen noen timer til Norge Anonymkode: cabd3...265 Nå var ikke poenget mitt at de andre nato-landene står i beredskap for hverandre og kan angripe på dagen, men at det å angripe ett nato-land på en slik dag vil bli sett på som langt mer alvorlig enn en "vanlig dag". Selv de mest triggerhappye gale statsoverhodene skjønner at det vil bli langt større konsekvenser om de angriper ett land under feiringen på nasjonaldagen. Så alvorlige krigsforbrytelser vil bli besvart raskt og hardt. Anonymkode: a1fc4...f95
PhilosopherSe7en Skrevet 16. mai 2025 #38 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 23.20): Norge har ikke luftvern så i en krig er du ikke trygg noe sted uansett. Bare å kose seg nå før det eventuelt tar slutt! Anonymkode: 07d7a...83a Norge HAR luftvern! 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #39 Skrevet 16. mai 2025 Blir det krig er du ikke særlig trygg hjemme heller. Her måtte min manns bestemor se at hennes bror, far og hesten deres ble bombet, mens hun sto i vinduet hjemme og så på. Dette er langt ute på bygda. Derfor er det bare å kjøre på og gjøre hva du vil. Anonymkode: 01fa6...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #40 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 23.15): Dere som bor i storbyer, oppsøker dere sentrum for å se på tog på 17.mai i år? Er jo så mye snakk om en nært forestående krig i Norge, og nå mener mange at man bør holde seg hjemme. Har alltid dratt til sentrum, men nå er jeg skeptisk. Anonymkode: af7ed...c47 Dette er jo en av de bedre trolletrådene med konspirasjonsteorier jeg har sett, det verste er at mange sikkert tror litt på det 🙈 Anonymkode: cf945...f16 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå