AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Hva er vitsen med det? Ingen kjenner så mange! Anonymkode: 612f1...86c
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Det å kjenne 5000 mennesker er da ikke spesielt unormalt. Anonymkode: c96bb...fa5
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Å vite hvem noen er, er ikke det samme som å kjenne personen. Anonymkode: 610a0...003 7
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Noen fyller opp både den listen pluss har tusenvis av følgere. Grunnen er at de er et kjent navn innen sitt felt og mange følger med på hva de gjør. Som hobbyer som samler mange mennesker. Anonymkode: 5ccb3...5d2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Å ha et bredt kontaktnett er ikke uvanlig. Vi bruker fb forskjellig, det har vi alltid gjort. Noen har bare sine aller nærmeste der, lukket profil og er private av seg. Andre igjen legger til kontakter en møter i en jobbsammenheng, venners venner etc og bygger et større nettverk selv om det er perifert. Det er ikke uvanlig det, heller ikke dumt. Folk må slutte å kritisere andre for hva og hvordan de bruker sosiale medier. Det er det eneste som er fullstendig uten vits og mening. Anonymkode: 232e4...4bc 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 23.08): Hva er vitsen med det? Ingen kjenner så mange! Anonymkode: 612f1...86c Det er da fullt mulig å kjenne så mange, jeg feks kjenner mange fra skole (barne, ungdom, vgs, universitet), idrett, politikk, en ungdomsorganisasjon jeg var med i som ungdom, gjennom hobby og jobb. Nå har jeg ikke listet opp alt en gang, men med et bredt nettverk er det fullt mulig å kjenne så mange. Anonymkode: c3d97...156 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå