AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Krampe? Aldri. Og jeg ler mye og ofte. Kjenner jo så klart uttrykket latterkrampe, men har aldri faktisk fått krampe av å le. Anonymkode: f327d...949 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Krampe? Aldri. Og jeg ler mye og ofte. Kjenner jo så klart uttrykket latterkrampe, men har aldri faktisk fått krampe av å le. Anonymkode: f327d...949 Ikke jeg heller. Anonymkode: 71f86...f63 1
MariaIsabel Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Faktisk krampe? Aldri. "Latterkrampe", hvor jeg ler så jeg knapt får puste og det gjør litt vondt i magen? 20 min siden ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai For mer enn 15 år siden. Trist i grunn… Anonymkode: b6171...e93
Purple_Pixiedust Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Det er noen år siden jeg lo så hardt. For noen år siden var det noe som skjedde da jeg og venninne var på butikken som fikk oss begge til å referere til en film vi nettopp hadde sett. Interseption tror jeg den het. Vi fikk så latterkrampe av vi greide ikke stå oppreist eller slutte le. Jeg var i tillegg 26 uker på vei så det gjorde ekstra vondt i magen. 😅 Det var en episk latterkrampe. Har hatt mange latterkramper etter det også, men det var i 2014 den latterkrampen ble utløst og såpass har jeg ikke ledd siden. 😛 Folk stirret på oss der vi stod bøyd over isdisken.
Million Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Sønnen min fortalte noe som en kamerat hadde sagt, vridd på et engelskspråklig uttrykk, og da han fortalte det begynte jeg å le så tårene rant. Det er noen uker siden, kanskje 3. Men krampe? Nei, det tror jeg ikke jeg har hatt. Ikke som jeg kan huske.
AnonymBruker Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai Sånn type latterkrampe hvor tårene triller og jeg sliter med å få trekt pusten inn igjen og jeg får magevondt? Det skjedde på jobb igår. Opplever det 2-4 ganger i måneden. Anonymkode: a75b1...fb8
AnonymBruker Skrevet 15. mai #13 Skrevet 15. mai Krampe noe sted? Aldri hatt. Latterkrampe, derimot, har jeg stort sett daglig. Anonymkode: 71f86...f63
AnonymBruker Skrevet 19. mai #14 Skrevet 19. mai Fikk en heftig latterkrampe sammen med barna, det gjorde vondt i både mage og rygg. Men ler støtt sammen med venninner 🥰 tårene triller spesielt med hun ene. Anonymkode: 83fb4...dcd
AnonymBruker Skrevet 19. mai #15 Skrevet 19. mai Får det et par ganger i uken av reels på Instagram 🤪 og en gang iblant av alt det rare sønnen min sier, der renner det ut mye rart 😅 Anonymkode: c6335...a5d
AnonymBruker Skrevet 19. mai #16 Skrevet 19. mai Flere år siden nå. Når jeg tenker over det så savner jeg det. Anonymkode: 5b9fc...4d8
AnonymBruker Skrevet 19. mai #17 Skrevet 19. mai Mellom 10 og 20 år siden. Ler mest sammen med noen i sitasjonell humor. Har ikke opplevd det på sykt lenge 😭 Men ler i normal grad å det er bedre en ingenting. Anonymkode: 1a7c9...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå