AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Er 45 og søker noe seriøst. Tinder er uaktuelt. Match har jeg forsøkt uten hell. hvilke andre seriøse sider bør man evt prøve på? Anonymkode: f33fe...809
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Det lurer jeg også på. Er 50 og kvinne. Leser litt om Hinge at det skal visstnok være mer seriøst enn Tinder, men har aldri testet selv, er det noen andre her som har testet Hinge? Anonymkode: 0075d...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Jeg er på din alder, TS og fant kjæresten på sukker. Anonymkode: b1a0f...8c7
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Jeg fant min kjære på Facebook dating. Eneste appen jeg har prøvd, så har ikke sammenligningsgrunnlag, men synes det fungerte bra. k47 Anonymkode: 7d719...222
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Tinder er best. Å utelukkende den blir selvvalgt fotlenke. Etter Tinder foretrekker jeg Bumble. Anonymkode: 40fb1...721 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai Hvorfor ikke tinder? De fleste er der. Man må luke ut de useriøse alle plasser. Funnet mine 2 siste forhold på tinder, bare vær kresen og ha det gøy Anonymkode: 46330...247
Snok1 Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai Utfra hva jeg hører fra jevnaldrende kamerater er Tinder en regulær knullekalender for tilfeldige hookups.
AnonymBruker Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai Fant kjærligheten på Tinder i fjor. Vi er 50. Mitt råd er å være åpen for folk du normalt ikke ville datet, men bare swipe de du tenker kan matche på verdier, så les profilen også. Date litt sånn at du går på føtste date raskt, ikke chatte lenge. Og ikke bruk Tinder som underholdning- det blir dårlig utvalg om du er der lenge. Slett profilen og start på nytt, ikke vær der over tid… Ikke ta seriøse temaer på chat. Møt folk og gå videre. Til du treffer blink! Anonymkode: 372fe...607
AnonymBruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai (Tinder), Facebook dating ga mest matches. Hinge virker bra, men få menn der. Likte absolut ikke møteplassen, var rotete og ingen som svarte meg der. K40 Anonymkode: 51c3c...c9a
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Alle de andre appene er like ille som Tinder, samme trynene på alle sammen. Gå ut i den virkelige verden. Anonymkode: 583cf...268
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11 Skrevet 15. mai Samme greia på alle apper. Til og med Facebook dating. Full av useriøse menn og tullball. På Facebook dating opplever jeg mest oppmerksomhet fra arabere og tyrkere og menn fra afrikanske land ( kanskje fordi det er gratis?). Anonymkode: 679fe...d66
AnonymBruker Skrevet 15. mai #13 Skrevet 15. mai Noen som vet hvor utbredt Hinge er i andre byer enn Oslo (dette tilfellet Sørlandet)? Anonymkode: 0075d...ca7
Okapi Skrevet 15. mai #14 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som vet hvor utbredt Hinge er i andre byer enn Oslo (dette tilfellet Sørlandet)? Anonymkode: 0075d...ca7 Ikke noe særlig, såvidt jeg kan se. De fleste er på Tinder, noen bruker 1-2 andre og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå