AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #1 Skrevet 13. mai 2025 Har borderline og har nå møtt noen. Så kommer spørmålet, kan folk med borderline føle på forelskelse og være i stand til å elske noen? Eller er det bare hjernen min som lurer meg? Som er hekta på denne personen fordi den gir bekreftelser som mater behovet for bekreftelse? Er dette ekte? Hjelp😞 Anonymkode: 4b4c2...383
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #2 Skrevet 13. mai 2025 Jeg har Borderline og vært sammen med mannen min i 20 år 🙂 Så selvfølgelig kan en med denne diagnosen føle forelskelse 🙂 Anonymkode: 70983...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #3 Skrevet 13. mai 2025 Forelsket? Ja, dere er vel ikke annerledes enn andre mennesker der. Men faren er vel å hoppe for fort inn i forhold. Det å elske noen kommer langt etter forelskelse. Og alle kan forveksle disse. Det gjelder jo motsatt også. En mann kan bli fort forelsket i deg, men du vet ikke om han elsker deg før om lang tid Anonymkode: a33a5...c4c 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #4 Skrevet 13. mai 2025 Jeg har k-ptsd og opplever at hjernen ofte har lurt meg. Men det betyr jo ikke at man ikke kan føle på ekte følelser og forelske seg! Om akkurat denne situasjonen er ekte eller ikke for deg er jo vanskelig å si, men prøøøøv å ta det rolig og kjenn etter både i hjertet OG hodet (jeg er fæl til å ignorere røde flagg fordi jeg er helt gira på oppmerksomheten). Ikke tenk for mye, flyt med. Du finner ut om det er ordentlig eller ikke Anonymkode: 01e98...fe3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå