AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Hei. Jeg har kommet opp i engelsk skriftlig eksamen i vg1. Føler jeg ikke får så mye informasjon om hva jeg burde øve på. Jeg er veldig stresset for å gjøre det dårlig eller i verste fall stryke. Får som regel 3/4 på skriveoppgaver på skolen. Er det noen som har hatt det før og vet litt hva som kan komme? Hva slags oppgaver kan jeg forvente? Er det veldig vanskelig? Hva burde jeg øve på? Anonymkode: 9eb02...790
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Folk her kan umulig svare på det uten at du oppgir om det er studiespes eller yrkesfag. Her er tidligere eksamensoppgaver på vg1: https://sokeresultat.udir.no/eksamensoppgaver.html?query=engelsk vg1 Der kan du se vurderingsskjema og få en pekepinn på hvordan eksamen ser ut. Hva du bør jobbe med i forkant kan du høre med faglæreren din. Anonymkode: 23b89...30b
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Passordet til eksamensoppgavene er "eksamen" uten hermetegn. Anonymkode: 23b89...30b
Kålrota Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Du bør se på kompetansemålene i faget (ligger på Udir) og se over hva du har fått av tilbakemeldinger tidligere.
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Passordet til eksamensoppgavene er "eksamen" uten hermetegn. Anonymkode: 23b89...30b Er det ikke med stor E «Eksamen»? Anonymkode: 203d1...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå