AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Sier du "glad i deg" til en god venn? Jeg har en venn (av motsatt kjønn, vi er KUN venner) som jeg er veldig glad i, men er det innafor å si det? Anonymkode: 9275b...461
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Ja det gjør jeg! Viktig å si at man er glad i hverandre. Tenk hvor mange som ender livet sitt fordi de tror ingen er glad i dem.... Anonymkode: 87a56...b5c 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Sier du "glad i deg" til en god venn? Jeg har en venn (av motsatt kjønn, vi er KUN venner) som jeg er veldig glad i, men er det innafor å si det? Anonymkode: 9275b...461 Relevant spørsmål: er du mann eller kvinne? Anonymkode: 69847...b9f
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Relevant spørsmål: er du mann eller kvinne? Anonymkode: 69847...b9f På hvilken måte tenker du at det er relevant? Anonymkode: 9275b...461 1
Gaia Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Så klart kan man si til en venn at man er veldig glad i vedkommende. Uansett kjønn. Det er helt normalt i min vennekrets, og heldigvis også i barnet mitt sin vennekrets. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai Nei, ikke om du har plassert han i friendzone. Anonymkode: dca52...198 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #9 Skrevet 13. mai Sier det til kolleger av begge kjønn også jeg, og mener det! Vi har et fantastisk arbeidsmiljø. Anonymkode: ae194...958 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, ikke om du har plassert han i friendzone. Anonymkode: dca52...198 Hæ? Anonymkode: a9804...787
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai Kan fint si glad i deg til de jeg er glad i. Familie, venner, kolleger … Elsker deg sitter lenger inne og er beregnet stort sett til partner 😊 Eller de søte små i familien ❤️ Anonymkode: 4176c...e26
AnonymBruker Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai Heterofile folk og overtenkingen deres! Jeg sier glad i deg til venner av alle kjønn. Jeg er bifil. Å fortelle folk at de betyr noe for deg er kjempeviktig, både for deg og dem. Slutt å overkomplisere det. Anonymkode: e8034...dde
AnonymBruker Skrevet 14. mai #13 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Sier du "glad i deg" til en god venn? Jeg har en venn (av motsatt kjønn, vi er KUN venner) som jeg er veldig glad i, men er det innafor å si det? Anonymkode: 9275b...461 Gjør det til bestevenninna mi ja! Hadde jeg hatt partber hadde det ikke vært innafor å gjort til motsatt kjønn, isåfall skulle det vært en av motsatt kjønn som det ALDRI har vært utvekslet noe seksuelt osv med, KUN vennskap! Anonymkode: bc68a...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå