AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Jeg vet at tenåringer kan være flau av foreldrene sine noen ganger. Men vanlig at 20 åringer er det? Jeg har en nabo som er 20 år. Han går på videregående skole. Hans mor har søkt jobb på den skolen som miljøarbeider. Men hun er redd for at sønnen skal synes at det er flaut at moren jobber på samme skole som han går på. Høres rart ut? Anonymkode: 508ec...0b8
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Hvis han er 20 år på vgs så er det vel heller hun som bør være flau over at han er der….? 😅 Anonymkode: 6cc4a...49b 1 7
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet at tenåringer kan være flau av foreldrene sine noen ganger. Men vanlig at 20 åringer er det? Jeg har en nabo som er 20 år. Han går på videregående skole. Hans mor har søkt jobb på den skolen som miljøarbeider. Men hun er redd for at sønnen skal synes at det er flaut at moren jobber på samme skole som han går på. Høres rart ut? Anonymkode: 508ec...0b8 Han er 20 år, men går på vgs? Anonymkode: ac0a2...67c
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Ja, det er vanlig. Er jo så vidt over TENåring? så ofc... Er fortsatt flau over min mor, og er over 33 år... Anonymkode: 4b9d4...688 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er 20 år, men går på vgs? Anonymkode: ac0a2...67c Ja, han ville ta yrkesfag nå Anonymkode: 508ec...0b8
Daria Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai (endret) Jeg er over 40 og kan fortsatt bli flau over foreldrene mine - det har ingen aldersgrense... Om han synes det er flaut, er det bare han som vet (og vil sannsynligvis også avhenge av hennes oppførsel - roper hun hei guttebassen min! når hun ser ham i gangen er det jo uunngåelig...), men det var en årlig og helt normal foreteelse på skolen jeg jobbet at det var barn av ansatte i elevmassen. Endret 13. mai av Daria
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai Ja, absolutt sannsynlig. Jeg nærmer meg førti, og blir fremdeles flau av dem... Anonymkode: 654e5...cce
AnonymBruker Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai I så fall er han ganske umoden. De fleste har kommet over den flauheten når de er 20 år. Jeg har for øvrig jobbet på samme skole, hvor tre av barna mine har gått. Jeg jobber som lærer på vgs. Den eldste gikk til og med på samme linje som jeg jobber. Det har gått veldig fint. Jeg vet å respektere deres privatliv på skolen og de respekterer mitt arbeidsliv. Skolen er stor nok for oss alle. Anonymkode: 3da47...2da 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #9 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, absolutt sannsynlig. Jeg nærmer meg førti, og blir fremdeles flau av dem... Anonymkode: 654e5...cce Samme her 😅 Anonymkode: c0d30...d2d
AnonymBruker Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis han er 20 år på vgs så er det vel heller hun som bør være flau over at han er der….? 😅 Anonymkode: 6cc4a...49b Ganske slemt og unødvendig å si. Hvorfor noen må fullføre litt senere kan det være forskjellige grunner til. Jeg kjenner for eksempel én person som ble hardt rammet av kyssesyke og klarte ikke å fullføre siste halvvdel av VG3. Jeg kjenner også en gammel kompis som ble hardt rammet av depresjon og suicidalitet som hadde mange dager der han ikke møtte opp, men som naturligvis måtte gå om igjen på grunn av fraværsgrensen. Anonymkode: a9500...3c9
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai Jeg er 34 år og fortsatt flau, så… Altså det hadde vært UAKTUELT å gå på skole hvor moren min jobbet. Det er å blande to verdener, min private(venne) sfære med min familiære. Nei takk! Anonymkode: c1060...288
AnonymBruker Skrevet 13. mai #12 Skrevet 13. mai Jeg er 35 år og fortsatt flau. Men så har jeg grunn til det, for mamma gjør alt hun kan for å skjemme meg ut i all offentlighet og blant venner (på tull, hun har dårlig humor) Anonymkode: b2d66...4b9
AnonymBruker Skrevet 13. mai #13 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 35 år og fortsatt flau. Men så har jeg grunn til det, for mamma gjør alt hun kan for å skjemme meg ut i all offentlighet og blant venner (på tull, hun har dårlig humor) Anonymkode: b2d66...4b9 Aaaaaaah jeg kondolerer. Sånne foreldre er så pinlige! Og så skjønner de ikke hvor pinlige de er, ei heller i hvilket dårlig lys de setter barna sine i! *grøss* Mamma dreit meg mest ut med å røyke som en skorstein, drikke mye, være kronisk kritisk til ALT, komme med stygge kommentarer om andre mennesker etc. egentlig et ganske ufint menneske, ønsker ikke kobles til henne i det hele tatt… blir trist av hele dama! Var så flau at jeg aldri hadde med noen hjem… Anonymkode: c1060...288
AnonymBruker Skrevet 13. mai #14 Skrevet 13. mai Pappa er en annen sak btw, han vil jeg ikke bli sett sammen med offentlig. For han ser ut som en huleboer som gir faen i hvordan han ser ut. Vi snakker om skitne arbeidsklær på restaurant, oljesøl på hendene 24/7, har ikke tatt skjegget siden 1847. Han stinker en blanding av fraukjeller og bilolje til tider og han bryr seg ikke hvor han er eller i hvilken setting det er. Han kan gå rett fra garasjen/skogen til bryllup uten så mye som å vaske hendene en gang hvis mamma ikke stopper han. Pappa blir jeg ikke sett offentlig med frivillig. Skal vi innom nærbutikken så må han sitte i bilen. Slår du opp "gir faen" i ordboken så er det bilde av han. Det er så ille at på barneskolen så er det hele tre notater med bekymring for pappa's evne til hygiene og egenpleie på grunn av hvordan han ser ut, så mamma nektet han å møte opp på foreldresamtaler til slutt. Skulle ønske jeg overdrev. Anonymkode: b2d66...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #15 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pappa er en annen sak btw, han vil jeg ikke bli sett sammen med offentlig. For han ser ut som en huleboer som gir faen i hvordan han ser ut. Vi snakker om skitne arbeidsklær på restaurant, oljesøl på hendene 24/7, har ikke tatt skjegget siden 1847. Han stinker en blanding av fraukjeller og bilolje til tider og han bryr seg ikke hvor han er eller i hvilken setting det er. Han kan gå rett fra garasjen/skogen til bryllup uten så mye som å vaske hendene en gang hvis mamma ikke stopper han. Pappa blir jeg ikke sett offentlig med frivillig. Skal vi innom nærbutikken så må han sitte i bilen. Slår du opp "gir faen" i ordboken så er det bilde av han. Det er så ille at på barneskolen så er det hele tre notater med bekymring for pappa's evne til hygiene og egenpleie på grunn av hvordan han ser ut, så mamma nektet han å møte opp på foreldresamtaler til slutt. Skulle ønske jeg overdrev. Anonymkode: b2d66...4b9 Ånei! I alle dager!!! … hvordan holder min din ut? Anonymkode: c1060...288
Tekumseh79 Skrevet 13. mai #16 Skrevet 13. mai Noen har sexy-mama, milf eller cougar til mamma når man er 20. Da blir man flau men samtidig litt stolt. Også kan det være helt i den andre siden av skalaen. Jeg - som mange menn jeg har prata med - ble flau over pappa en periode sist i tenårene. Og det kan visstnok forklares med gener, utfordring av patriark og i den gata. Men gutter er (var) generelt mindre flau over sin mor, og kanskje er det noe sånn Ødipus-greier igjen. Samme som jenter oftest er flaue over mor, men mer stolte over far - sikkert samme sak. Ellers er det vel for et år eller to, og en jobb varer normalt i mange flere år, så de får vel bare bite sammen og stå ut med hverandre 🙂
AnonymBruker Skrevet 13. mai #17 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ånei! I alle dager!!! … hvordan holder min din ut? Anonymkode: c1060...288 Hun nekter å bli sett offentlig med han. Eller så må hun passe på at han dusjer og kler seg tilnærmet normalt først. Ikke bare dusjer, men pusser tennene for det gjør han ikke uoppfordret heller. Etter 40 år så har hun gitt opp og han er nå verre enn noen gang. Du lukter pappa før du ser han. Det er flaut!! Anonymkode: b2d66...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #18 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun nekter å bli sett offentlig med han. Eller så må hun passe på at han dusjer og kler seg tilnærmet normalt først. Ikke bare dusjer, men pusser tennene for det gjør han ikke uoppfordret heller. Etter 40 år så har hun gitt opp og han er nå verre enn noen gang. Du lukter pappa før du ser han. Det er flaut!! Anonymkode: b2d66...4b9 Men hvorfor forlater hun han ikke? Beklager altså men han høres jo psykisk utviklingshemmet ut!!! Hvordan er boevnen hans? Hvordan var han før moren din kom inn i bildet? Anonymkode: c1060...288
AnonymBruker Skrevet 13. mai #19 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men hvorfor forlater hun han ikke? Beklager altså men han høres jo psykisk utviklingshemmet ut!!! Hvordan er boevnen hans? Hvordan var han før moren din kom inn i bildet? Anonymkode: c1060...288 Boevnen er som hygienen, dårlig. Jeg har faktisk tenkt tanken på om han er lettere psykisk utviklingshemmet. Enten det eller så er han lettere autist eller bare dårlig oppdragelse. Anonymkode: b2d66...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #20 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Boevnen er som hygienen, dårlig. Jeg har faktisk tenkt tanken på om han er lettere psykisk utviklingshemmet. Enten det eller så er han lettere autist eller bare dårlig oppdragelse. Anonymkode: b2d66...4b9 Lettere autist er vel en underdrivelse… Anonymkode: c1060...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå