AnonymBruker Skrevet 14. mai #41 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så du hadde bestemt sommeren 2018 om igjen altså, med massive svikt i avlinger. Da vet vi det. TS Anonymkode: 9f526...39e Og nå som vi vet det, hva da? Anonymkode: c0591...937
AnonymBruker Skrevet 14. mai #42 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 19.03): Nei heldigvis ikke! Anonymkode: b324c...237 Hva med bøndene som leverer maten vår? Eller dyrene i villmarken som trenger vann? Planteliv? Vann er nesten like viktig kilde til liv, som det solen er. Anonymkode: a03ca...3da 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #43 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du misforstår fullstendig og med vilje😂😂😂. Jeg liker fint vær og gleder meg over det. Det gjør ikke til at regnet blir forsinket😂😂😂. Men jeg er en del av problemet😂😂. Jeg dauer😂 Anonymkode: c0591...937 Selvfølgelig regner det uavhengig av hva du måtte ønske! Det er jo ikke det som provoserer (men vi blir verken rasende eller steike forbanna som du hevder). Du er heller ikke problemet, - skjønner ikke hvorfor du kan konkludere med det. Likevel er det vel lov å være uenig med deg? Vi som er tettere på naturen ser hva slags konsekvenser langvarig tørke får, og du vil jo ha sånt vær hele året! Du oppnår det f.eks. ved å flytte til Afrika, eller nærmere bestemt Sahara. Klart det må være lov å minne deg på hva som kan skje om det ikke regner. Det er jo ingen som vil ha regn hele tiden, men langt de fleste synes at det er bra innimellom. Både for egen del og for naturen forøvrig. Egentlig tror jeg du er i tråden kun for å provosere. De færreste tenker jo sånn som deg.... Anonymkode: 07613...ba6 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #44 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Selvfølgelig regner det uavhengig av hva du måtte ønske! Det er jo ikke det som provoserer (men vi blir verken rasende eller steike forbanna som du hevder). Du er heller ikke problemet, - skjønner ikke hvorfor du kan konkludere med det. Likevel er det vel lov å være uenig med deg? Vi som er tettere på naturen ser hva slags konsekvenser langvarig tørke får, og du vil jo ha sånt vær hele året! Du oppnår det f.eks. ved å flytte til Afrika, eller nærmere bestemt Sahara. Klart det må være lov å minne deg på hva som kan skje om det ikke regner. Det er jo ingen som vil ha regn hele tiden, men langt de fleste synes at det er bra innimellom. Både for egen del og for naturen forøvrig. Egentlig tror jeg du er i tråden kun for å provosere. De færreste tenker jo sånn som deg.... Anonymkode: 07613...ba6 Fordi det ble hevdet i innlegg 25 at jeg var en del av problemet😂. Nå skjønner du kanskje hvorfor jeg konkluderte med det. Anonymkode: c0591...937 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #45 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Selvfølgelig regner det uavhengig av hva du måtte ønske! Det er jo ikke det som provoserer (men vi blir verken rasende eller steike forbanna som du hevder). Du er heller ikke problemet, - skjønner ikke hvorfor du kan konkludere med det. Likevel er det vel lov å være uenig med deg? Vi som er tettere på naturen ser hva slags konsekvenser langvarig tørke får, og du vil jo ha sånt vær hele året! Du oppnår det f.eks. ved å flytte til Afrika, eller nærmere bestemt Sahara. Klart det må være lov å minne deg på hva som kan skje om det ikke regner. Det er jo ingen som vil ha regn hele tiden, men langt de fleste synes at det er bra innimellom. Både for egen del og for naturen forøvrig. Egentlig tror jeg du er i tråden kun for å provosere. De færreste tenker jo sånn som deg.... Anonymkode: 07613...ba6 Når hevdet jeg forresten at dere blir rasende og steik forbanna😂? Anonymkode: c0591...937
tussi84 Skrevet 15. mai #46 Skrevet 15. mai Selv om jeg foretrekker fint vær, så ser jeg nødvendigheten av regn. Ikke noe vann/for lite vann = ting vokser ikke. Vi trenger vann for å gi liv. For å ikke snakke om at dyr kan miste sitt leveområde når det hele tiden blir skogbrann. Mennesker som bor nære eller i skogen kan også bli rammet. Jeg tror ikke det har regna her på 4/5 uker nå, og før det var det vel en dag duske regn i førsten av april. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #47 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Når hevdet jeg forresten at dere blir rasende og steik forbanna😂? Anonymkode: c0591...937 Med mindre du har flere brukere, så beklager jeg, men denne har mye av de samme argumentene som deg. AnonymBruker skrev (På 14.5.2025 den 10.11): Men jeg orker så du får fint leve med at folk er ulike og ønsker ulikt vær. Verken jeg eller deg er værguder uansett så du må lære deg til at folk liker ulike ting uten å bli så provosert og rasende av det. Anonymkode: ac8df...0cc AnonymBruker skrev (På 14.5.2025 den 13.33): Det er ikke mindre enn hysterisk morsomt at du ilegger mine ønsker og håp så mye mening 🤣 Som at du personlig blir forbanna på meg for at det et fint vær eller for klimaendringer. Newsflash: jeg har ingenting med at det er tørke hos deg! Jeg styrer verken vann, vind eller sol. Jeg må da få ønske meg et annet vær enn deg uten at du går fullstendig i frø og mister all bakkekontakt. Jeg nøt sommeren 2018 uten at verken huset mitt brant ned eller at jeg gjekk sulten på noen som helst måte. At du blir så personlig fornærmet på meg for at det ikke regner hos deg er bare latterlig, snakk om idioti her. Anonymkode: ac8df...0cc Anonymkode: 07613...ba6
AnonymBruker Skrevet 16. mai #48 Skrevet 16. mai Situasjonen begynner å bli kritisk for mange bønder: https://www.nrk.no/innlandet/torke-kritisk-for-mange-bonder-1.17416597 Stor og raskt økende fare for skogbrann: https://www.nrk.no/innlandet/stor-fare-for-skogbrann-over-store-deler-av-sor-norge-1.17420514 Og dette er det noen som faktisk ønsker seg. Anonymkode: 9f526...39e
AnonymBruker Skrevet 16. mai #49 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Situasjonen begynner å bli kritisk for mange bønder: https://www.nrk.no/innlandet/torke-kritisk-for-mange-bonder-1.17416597 Stor og raskt økende fare for skogbrann: https://www.nrk.no/innlandet/stor-fare-for-skogbrann-over-store-deler-av-sor-norge-1.17420514 Og dette er det noen som faktisk ønsker seg. Anonymkode: 9f526...39e Åååh du må jo forstå at det å ØNSKE seg sol er helt greit! Ingen grunn til å reagere! Hva man ønsker seg har jo ingen verdens ting å si! Man er jo ikke noe dårlig person selv om man øøøøønsker seg sol og varme! Anonymkode: c0838...4c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå