AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Jeg skjønner ikke denne meldingen helt. Betyr dette at pakken er på vei eller har den kommet til nærmeste hentested?? Men jeg har ikke fått noe hentemelding Anonymkode: 596c2...8a2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Den er på vei til hentested. Anonymkode: 44e0a...c6b 1
Puppenlun Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Du får beskjed om å hente når den er kommet til hentestedet post i butikk eller noe
Maleficenta Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner ikke denne meldingen helt. Betyr dette at pakken er på vei eller har den kommet til nærmeste hentested?? Men jeg har ikke fått noe hentemelding Anonymkode: 596c2...8a2 Den er på vei til hentestedet og du får beskjed når den er kommet
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Den vil bli levert til hentested. Du vil som vanlig få melding når den er klar til å hentes. Anonymkode: 3c7f0...1b0
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Hvordan klarer du å tolke dette til at den er klar til henting? Anonymkode: 064f3...d91 10
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke denne meldingen helt. Betyr dette at pakken er på vei eller har den kommet til nærmeste hentested?? Men jeg har ikke fått noe hentemelding Anonymkode: 596c2...8a2 Nei det står jo veldig tydelig at pakken vil bli levert til hentested. Når pakken kan hentes får du en melding som sier at pakken kan hentes. Anonymkode: 88e77...4e5
AnonymBruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Du vil få ny melding når den er levert. Anonymkode: 74878...021
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg skjønner ikke denne meldingen helt. Betyr dette at pakken er på vei eller har den kommet til nærmeste hentested?? Men jeg har ikke fått noe hentemelding Anonymkode: 596c2...8a2 Det er ingenting i denne teksten som er vanskelig å forstå! Hvordan kan du lure på om den er fremme? Anonymkode: 74f00...4e3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #11 Skrevet 14. mai Er dette et nytt forsøk på å sette de som handler fra Temu i dårlig lys? Anonymkode: d8915...0f9 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg skjønner ikke denne meldingen helt. Betyr dette at pakken er på vei eller har den kommet til nærmeste hentested?? Men jeg har ikke fått noe hentemelding Anonymkode: 596c2...8a2 Da prøver du om du kan få den opp i appen til posten. Anonymkode: 76522...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå