AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Inspirert av en aktuell tråd. Men spørsmålet er rettet mot menn. Menn. Dater dere kvinner, dere ikke har lyst til eller vilje til å knulle? Anonymkode: 8bbc4...5c8
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Er så lei disse generaliseringene her på KG. Menn gjør ditt og kvinner datt. Folk er forskjellige for f... Forøverig er svaret mitt for min del, et klart og rungende NEI ! Anonymkode: f283d...af1 7 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er så lei disse generaliseringene her på KG. Menn gjør ditt og kvinner datt. Folk er forskjellige for f... Forøverig er svaret mitt for min del, et klart og rungende NEI ! Anonymkode: f283d...af1 Ja. Det er så mange idioter. Vi burde hatt obligatorisk kurs i hvordan mennesket fungerer og blitt spart en hel del i samfunnet. Om de har iq nok til å ta det inn såklart! Anonymkode: ef962...fdc 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai På første date vet i alle fall ikke jeg om jeg er interessert. På andre date er det vel for å finne ut mer, da er jeg i det minste funnet noe interessant ellers er det ikke vits. M40. Anonymkode: 94d50...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Inspirert av en aktuell tråd. Men spørsmålet er rettet mot menn. Menn. Dater dere kvinner, dere ikke har lyst til eller vilje til å knulle? Anonymkode: 8bbc4...5c8 Det vet jeg jo ikke før jeg har datet dem. Anonymkode: a3ff0...c72 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai Hmmm1 skrev (2 timer siden): Nei Hvorfor ikke? Anonymkode: 8bbc4...5c8
Q2012 Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai Jeg knulle ikke, men har sex og ja jeg kan date kvinner uten jeg vil har sex med hun.
AnonymBruker Skrevet 13. mai #9 Skrevet 13. mai Hvis jeg er ganske sikker på at jeg ikke kan ønske å ha sex med dem så inviterer jeg ikke på date. Anonymkode: c879e...176 2 2
knooters Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai Jeg dater de jeg syns er så bra at jeg kunne ønsket å være kjæresten deres også uten å "knulle dem". 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #11 Skrevet 14. mai Heller en man ikke vil knulle, enn en veldig hardt skadet mentalt person som snakker med seg selv i nærheten av andre - er grenser 😉 Anonymkode: 83551...355
AnonymBruker Skrevet 14. mai #14 Skrevet 14. mai Hvorfor i all verden skal jeg utsette meg for noe slikt Anonymkode: f60e6...be6
AnonymBruker Skrevet 14. mai #15 Skrevet 14. mai Mange menn kan til og med ha sex med damer de ikke vil date. Sjokkerende nok gjelder det noen damer også. Anonymkode: bb232...060 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #16 Skrevet 14. mai Nei. Ser ingen poeng i et foehold hvis man ikke har sex. Anonymkode: 8547c...d56
AnonymBruker Skrevet 14. mai #17 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: 8bbc4...5c8 Dater ikke kvinner jeg ikke finner attraktiv. Jeg har nok tilbud fra kvinner som jeg finner attraktiv Anonymkode: b3efb...b7e 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #18 Skrevet 14. mai Dater vel for å finne det ut Anonymkode: 44384...4b0 1
Gratis Skrevet 14. mai #19 Skrevet 14. mai Jeg dater ikke, men nei hvorfor skulle jeg det. All dating er vel for å skape et forhold til noen, som forutsetter sex. Hvis ikke så er det en samtale, eller at du dater fordi du synes synd på vedkommende. 1
Sykkelkopp Skrevet 15. mai #20 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 18.17): Inspirert av en aktuell tråd. Men spørsmålet er rettet mot menn. Menn. Dater dere kvinner, dere ikke har lyst til eller vilje til å knulle? Anonymkode: 8bbc4...5c8 Selvfølgelig ikke. Men jeg knuller kvinner jeg ikke har lyst til eller vilje til å date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå