AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Jeg skal bake klippekrans til 17. mai-frokost og må lage den i forveien ettersom jeg ikke har tid om morgenen. Blir den for tørr hvis jeg lager og steker to dager før? Hva hvis jeg fryser fersig stekt? Og fungerer kaldheving bra til dette? Anonymkode: 7665e...f4d
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Går bra hvis du fryser, ellers ikke. Fersk er best. Anonymkode: 8b4df...67c 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går bra hvis du fryser, ellers ikke. Fersk er best. Anonymkode: 8b4df...67c Helt enig. To dager gammel Gjærbakst er stusselig Anonymkode: cc4af...e16 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Bedre å la være enn å lage to dager før. Lag i det minste kvelden før, det er litt bedre. Anonymkode: 08f36...745 1
Muskath Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Lag to dager før, legg i fryseren og tin sakte på svak varme om morgenen. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Nei, ingen liker to dager gammel gjærbakst. Om du skal bake i god tid så frys ned med en gang den er avkjølt Anonymkode: 8500b...bc5 1
Molly70 Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai Lag kaldhevet deig den 16 , stek den om morgen den 17 mai 🥰 Eller gjør som de ovenfor foreslår! 1
Daisy-love Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai Henger meg på resten her: kaldhev, eller lag på forhånd og varm forsiktig i ovnen på morgenen. Det er skikkelig kjipt med tørr gjærbakst. 😢 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå