AnonymBruker Skrevet 4. juli #281 Skrevet 4. juli Takkforhjelpen! skrev (1 time siden): Kjære alle sammen! Det ble brudd mellom meg og x-en et par uker før bryllupet. De første dagene var helt jævlige, men etter 4-5 dager følte jeg på en enorm frihet og glede. Jeg har aldri hatt det bedre, og har det helt fantastisk nå. Jeg savner henne ikke ett sekund. Takkforhjelpen! Så godt å høre TS. Glad på dine vegne! Takk for oppdateringen. Anonymkode: 2e5a3...d18 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #282 Skrevet 4. juli Takkforhjelpen! skrev (1 time siden): Kjære alle sammen! Det ble brudd mellom meg og x-en et par uker før bryllupet. De første dagene var helt jævlige, men etter 4-5 dager følte jeg på en enorm frihet og glede. Jeg har aldri hatt det bedre, og har det helt fantastisk nå. Jeg savner henne ikke ett sekund. Takkforhjelpen! Gratulerer! Anonymkode: bce12...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #283 Skrevet 4. juli Takkforhjelpen! skrev (2 timer siden): Kjære alle sammen! Det ble brudd mellom meg og x-en et par uker før bryllupet. De første dagene var helt jævlige, men etter 4-5 dager følte jeg på en enorm frihet og glede. Jeg har aldri hatt det bedre, og har det helt fantastisk nå. Jeg savner henne ikke ett sekund. Takkforhjelpen! GRATULERER !!!! Ønsker deg alt godt !! Du har gjort et veldig godt valg for hele din fremtid ! Glad på dine vegner at du så det selv..! God sommer og framtid❤️ Anonymkode: 1681a...f45 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #284 Skrevet 4. juli Og husk å stå i valget ditt. Ikke forvent at du skal seile på en evig lykkefølelse etter bruddet, det vil komme triste dager også hvor du savner henne. Du må huske da at det er helt normalt. Det vil være en sorg der også du må bruke tid på å bearbeide, at drømmen om dere som et velfungerende par ikke ble noe av. Når nervesystemet ditt får roet seg, og du føler deg trygg igjen, så må du også bearbeide en slags kjærlighetssorg over drømmen som sprakk. Men bare husk da at det betyr ikke at du valgte feil! Så ikke tvil! Denne reaksjonen du beskriver her er all bevis på at du valgte riktig. Anonymkode: 309bc...1fc 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #285 Skrevet 4. juli Veldig stolt av deg for at du klarte å ta rett avgjørelse!! 😃 Masse lykke til videre 😃 Anonymkode: 16759...149 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #286 Skrevet 12. juli Sprøtt hvor mange tilbakemeldinger du fikK før du tok valget.. kontra nå etter at du faktisk gjorde det riktige😅 Håper det fortsatt går bra og at du står i valget ditt!😇 Anonymkode: 1681a...f45 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå